Crow Pose - den 38 - konečně 15 vteřin !!!

Jestli mám v něčem slabinu, tak je to udržet balanc. Můžu mít ruce silné jak chci, ale je pro mne neskutečně těžké natrénovat balanc. O tom svědčí také to, že jsem Crow Pose trénovala denně a beztak mi to trvalo déle než měsíc, udržet se v póze 15 vteřin - a to jsem si bláhově myslela a vážně věřila, že to za týden dám, hmmm jojo :D :) Ale je to tam!!! To je důležité.

Poslední týden už jsem se na to vyloženě vykašlala a necvičila a říkala si, že se na celou výzvu vy****. Den co den jsem zkoušela a zkoušela a pokrok minimální. Až dnes jsem si říkala, že to zkusím znovu, sice bez týdenního tréninku, ale uvidím, o jak moc je to horší. Těžko tomu věřit, ale byla jsem v takové pohodě, že hned na poprvé jsem Crow Pose zvládla na 15 vteřin, pak samou radostí švihla s sebou na zem, valila pro foťák a rozhodla se to natočit. Celé video jsem natáčela zhruba 5 minut a sestříhala vám jej... svůj výkon mám až na konci videa... tedy znovu 15 vteřin :)) Ach, a teď tedy začnu trénovat další :)) Brzy se zase "ukážu" :)

Moje dřívější pokusy můžete shlédnout zde (den 1) a zde (den 7)


Tabata s Bobem Harperem + bonus

Nejlepší způsob, jak si odrovnat nohy a druhý den to pekelně cítit, je svěřit se do rukou nějakému z trenérů. Já tak včera učinila s Bobem Harperem. Vybrala jsem si jeho trénink v placené sekci jeho virtuální tělocvičny, s názvem Tabata's Back a vrhla se na to. Nevinná Tabata se zvrhla v "killer" nálož na nohy, už po prvních 4 minutách se mi podlamovaly nohy. A dnes to cítím v kvadráčkách a trošku na zadečku.

No a tak jsem vás přišla navnadit na tabatu :) A taky trošku vás vyhecovat na lepší výsledek, než mám já sama. Děvčata na videu u Boba dosahovala lepších čísel, ale já jsem díky zrcadlu zkonstatovala, že jsem zase oba cviky prováděla pěkně poctivě až na zem. A dnes se mi ta poctivost hlásí :)


Takže jak na Bobovu tabatu. Je nutné dát do provozu tabata časovač, který najdete zde. Jde o 4 minuty pro každé cvičení. Intervaly 20 vteřin pro cvik, 10 vteřin pro pauzu. 

První tabata je pro jump lunges.

Druhá tabata je pro air squats.

Třetí tabata už součástí Bobova tréninku nebyla, tak ji dělat nemusíte. 
Ale já si ji dala v rámci výzvy :) Takže kdo chce, vezme švihadlo 
a bude "džampovat" se mnou.

Mezi jednotlivými tabatami jsem si dávala minutku pauzu. 
Takže si také dejte, ať si nožky trošku odpočinou :))

Přeji "příjemnou zábavu" :D 

Nikki

Ceny sponzorů do soutěže MOJE PROMĚNA (za 50 dní)


Jako každoročně, se soutěží Moje proměna přichází také představení sponzorů, kteří věnovali budoucím vítězům ceny. Mám z toho opravdu radost, protože ne všichni souhlasili a ne všichni se ozvali zpětně. Nicméně, ještě stále jsem v jednání s dalšími, takže uvidíme, co všechno nakonec domluva přinese :) Prozatím máme pro vás (soutěžící a výherci) připraveny tyto ceny...

***


E-shop fitnessprotebe.cz věnoval do soutěže balíček produktů, vítěz v něm najde GoodHemp MilkPhD Pro Oat Cookie - proteinový koláč, Beta karotenJablečný ocet, vláknina, vitamin C, chromGoodHemp Seed - konopná semínka, příchuť skořice, Organic Burst Wheatgrass - mladá zelená pšenice a Mornflake Jumbo Oats 500g - ovesné vločky


***


Aesthetic Fitness je mladá značka, vlastně naprosto nová a na nově vzniklý e-shop fitness oblečení se můžete podívat zde. Tým věnoval do soutěže slevové poukazy na veškeré oblečení (50%, 35% a 15%) a zároveň některému z vítězů nabídl možnost vybrat si 1 ks oblečení dle vlastního výběru :)

***
Ani jsem nevěřila, že by nakladatelství Cpress naši soutěž podpořilo, ale ono to udělalo a dost ve velkém :) Díky nim budou soutěžící obdařeni hned několika knihami: je nachystáno 3x Posilování (anatomie), po jednom kousku kniha Jídlo pro váš mozek a Vím, proč jím!!!



***

Se značkou nu3tion.cz mají také mnozí z vás svoji zkušenost, na e-shopu se prodávají nejen doplňky stravy, ale také různé potraviny a jiné výrobky, které mají úspěch. Do soutěže pro některého z výherců firma věnovala kg  proteinu WPC 80, shaker a 2 tabletové příchutě :))


***



Tuhle firmu již netřeba představovat. Jde o to nejlepší müsli na trhu (podle mě) a tým věnoval do soutěže svoje výrobky - 1 velké balení das Müsli , 3 malá balení das Müsli a 6x 3 vzorky das Müsli

***



Ganapa je malá firmička, která dělá na vlastní přání skvělé čokolády a vyšli mi vstříc s podporou soutěže a vítěze odmění slevovým kupónem na odběr jejich čokolády :)) Mňam Mňam :)) No a kupóny budou celkem 4 v hodnotě 100 Kč, pro první čtyři místa v soutěži :))

***



Supermarket Arara je vám všem už dobře známý. A jelikož mají v prodeji od Jillian Michaels novinku Shred It With Weights (skrz link můžete DVD koupit), na kterou jsem také dělala recenzi, kuk tady :)), tak nám do soutěže jedno tohle DVD z Arara týmu věnovali :))

Jillian Michaels: Shred It With Weights obal

***


Bellinda.cz nám do soutěže pro vítěze poskytli také slevové poukázky a to celkem 10 v hodnotě 100 Kč.
Každý si tak z vítězů přijde na své :)) Ženy i muži :)

Receptová soutěž s fitness-team.cz - VÍTĚZOVÉ


Receptová soutěž s fitness-team.cz je u konce, čtenáři odhlasovali
a tak se pojďme podívat, kdo vyhrál ve třech soutěžních kategoriích věcné ceny :)) 

***

1. místo (hlasy čtenářů) silný a účinný spalovač Super Burn 20 Pitných ampulí
vyhrává recept od Jany Slámové



2. místo (výběr Fitness Team.cz) "litrovka" silného karnitinu Slimline
vyhrává Tereza Krajíčková z Humpolce



3. místo (výběr Nikki) 400g proteinu pro ženy Slime Line
vyhrává recept od Lenky Turoňové


***

Slovo fitness-team.cz: Moc děkujeme všem zúčastněným,
oceňujeme určitě snahu všech, a zejména těch, kteří poslali
více receptů. Většina receptů mělo nápad a hlavně chuť :-)

Všechny výherní i nevýherní recepty včetně postupu 
najdete zde na stránkách fitness-team.cz

***

A já moc gratuluji výhercům :) Nikki.

Moje začátky ve stravování: jídla obyčejně a klasicky s metodou 4x4

Pokud bych měla zmínit nejčastější kladené otázky, na které se ptají všichni, kteří potřebují do začátků poradit, rozhodně by zde patřil dotaz na to, co jsem já sama jedla a jak jsem upravila stravu na samém počátku. Než jsem se dopracovala k současnému stravování, chtělo to experimentovat a hledat, co mi dělá dobře a co mi vyhovuje i po praktické stránce. Není nic horšího, než se stát otrokem stravování, přece takhle nemůžeme fungovat po zbytek života. 
Jako každý začínající, nejenže jsem tehdy věděla a znala pouhý zlomek toho, co vím dnes, nebo lépe řečeno, nevěděla zhola nic, a tak jsem dělala přesně to, co každý začátečník. Chytala se jakékoli možné rady na internetu. Jeden tvrdil to a druhý zase tohle a všechno bylo dobře a následně špatně. Hledala jsem jeden konkrétní jídelníček, který by mé stravování vyřešil a vůbec neměla potuchy, že takto to nefunguje ani v nejmenším. A tak jsem vcelku brzy přišla na to, že nejlepší bude všechny nalezené rady, které si protiřečily a rozcházely se, hodit za hlavu a vrhnout se do stylu stravování, který v té době téměř nikdo neznal. 

A kdo jiný mi mohl ukázal tu správnou cestičku a způsob než Jillian Michaels. Jelikož je dnes její metoda nebo spíše návod, jak na to, vcelku rozšířená, bude se zdát poněkud zvláštní, jakých se mi dostalo v mých úplných počátcích ohlasu. Zkrátím to. Všichni mi dávali najevo, že to je prostě špatně a že tudy cesta nevede. Jídelníček Jillian totiž prezentoval 4 jídla denně, každé 4 hodiny po 400 kcal. Neustále jsem si v komentářích četla, že takto nezhubnu, že musím jíst 5-6 jídel denně, aby můj metabolismus běžel. Dnes vím, že to není pravda, že to není o frekvencí jídel, ale o načasování. A po prvním měsíci takového stravování a výsledcích najednou všechny začalo zajímat, jakže to tedy podle té Jillian dělám. 

Mezitím uběhla dlouhá doba a styl 4x4 podle Jillian si našel spoustu příznivců a pomohl hodně ženám. Důležité totiž je, ne se krmit malými porcemi po celý den několikrát, ale uspokojit tělo porcí dostatečnou k tomu, aby mu "cvaklo", že bylo nasyceno a přitom se nepřejedlo. Jídla po 4 hodinách mají tu výhodu, že nejenže navyknete tělo pravidelnosti, ale vzniká tím také jakési "okno" a prostor pro moment, kdy tělo, velmi laicky řečeno, dojede na sacharidech a následně "přepíná" na režim, kdy začne spalovat tuky. Pokud často jíme, neustále tak tělu vlastně dáváme dávky sacharidů, které sníme a tělo se nemá šanci dostat k momentu spalování tuku, protože má stálý přísun sacharidů jako hlavní zdroj energie. 

Celý tento systém dává smysl. Dřív jsem to nevěděla, netušila, nikdo se Jillian jako takové nevěnoval, nic se o ní nepsalo, nikdo od ní nic jiného než 30 Day Shred necvičil, nebyly tu články, překlady,... vše nás teprve čekalo.
Na počátcích jsem si tedy stanovila hodiny pro jídlo na 8, 12, 16 a 20 hodin. Jelikož jsem neměla potuchy, že existují nějaká chia semínka, jak se dělají kaše, k čemu jsou vločky, co to je bulgur, avokádo nebo kuskus a všechny ty hrozně důležitě znějící jídla a potraviny, sahala jsem čistě po co možná nejlepších věcech z těch nejobyčejnějších, které jsem v obchodě našla. Opravdu! Stačilo mi to základní a neutratila moc peněz. Všude koupíte šunku, tuňáka, vajíčka, jablíčka nebo okurku, brambory a rýži. Netušila jsem, že existují jiné druhy rýže než bílá a jasmínová, o celozrnných těstovinách jsem věděla, ale řekla si, že tuhle nechuťárnu nikdy jíst nebudu... (ehm ☺). A mango? Co to vůbec je? Och mango ☺ Objev století...☺

A takto tedy vypadaly mé začátky. Říkám to proto, že není potřeba mít ve městě speciální obchody se zdravou výživou, kupovat dražší věci a myslet si, že jinak to nejde. Jde! Přístup k lepšímu životu není o drahých věcech (i když jsou samozřejmě pro tělo přínosnější), ale hej, na nich to celé hubnutí, ani ono rozhodnutí mít lepší tělo, nestojí.  

Fotogalerie obyčejných jídel ☺
Brambory na másle s rybou a okurkou / Tmavý chléb s máslem a vejcem

Zapečené brambory se sýrem a šunkou / Tmavý chléb se sýrem, debrecínkou a rajčetem

Miska ovoce / Kuřecí kousky s ananasem a rýží

Hrachová polévka se suchárky / Dýňové pečivo s máslem, šunkou a ředkvičkami

Těstovinový salát / Tuňák s vejcem, jogurtem a zeleninou

Lečo s pečivem / Chleby s vejcem, paprikou a melounem

Rýžová kolečka s jogurtem a mandarinkou plus meloun / Kuřecí nugetky v kornflejcích

***

Ano, nebudu zastírat, i já jsem si během určité doby vyzkoušela jiné přístupy stravování, ale mám-li mluvit o tom, kde jsem nakonec skončila, k čemu jsem se vrátila a co mi vyhovuje, je to tento přístup. Dnes jej nevyužívám už tak pečlivě přesně, ale vesměs se o tuto metodu opírám stále. Ale protože si tento příspěvek budou číst hlavně začínající, nebudu vám s tím motat hlavu ☺

Nikki ♥

Pozn: tento přístup nebere v potaz dlouhé náročné tréninky, ale krátké intervalové tréninky s časovou dotací 20-25 minut. V případě delších tréninků je nutné kalorický přísun navýšit s ohledem na větší výdej.

Testovala jsem: dámská běžecká obuv Diadora


Říká vám něco název značky Diadora? Možná si říkáte, že jste u ní už slyšeli dost určitě i na stránkách blogu. Ano, je to tak. S touto značkou jsem neměla nikdy zkušenost a právě proto jsem jí dala kdysi před pár měsíci svoji první šanci. Jelikož první botky obstály na jedničku a za svým názorem si do teď stojím, využila jsem nabídky a prodejce mi svěřil testování dalších botek a to jedny z dámských běžeckých obuví N-6100. Jelikož se jednalo o botky za vyšší cenu než posledně, nechtěla jsem nic ponechat náhodě a pořádně s nimi vyrazila do terénu. Vždyť co by to bylo za recenzi, kdybych vám jen napsala, jak jsou na pohled pěkné. I když možná tím začnu :)


Tyhle "diadorky" jsou skutečně luxusní již na první pohled, barevně výborně sladěné a když mi přišly, musela jsem se rozplývat hlavně nad tím, že jsou mnohem hezčí ve skutečnosti než na obrázku. Osobně se mi kombinace barev růžová a šedá velmi líbí, navíc zde krásně vyniknou obě z barev a přesto to není tak do očí bijící. Zatímco růžová je skutečně růžová, krásná šedá barva tuhle výraznost zase tlumí a zkrátka vypadají skvěle. 


Mají od prvního pohledu krásný design, snad to o botách můžu říct, nejde o klasickou podrážku jako u ostatních bot, jak jsem minimálně já zvyklá, ale krásně klenutou, zajímavě "vykrojenou" s fialovým lemováním. Celá bota je opravdu precizně zpracovaná, je jedno, z jaké strany na botky koukáte, nenajdete jedinou chybičku a nezbude tudíž nic jiného, než zjistit, zda se kromě oka bude botka "líbit" také noze a chodidlu samotnému. 


Po obutí máte pocit, že boty byly ušity a zhotoveny přímo na vaši nohu. Samy o sobě jsou ergonomicky tvarované speciálně pro ženský tvar chodidla. A tento úkol byl splněn na výbornou. Po obutí při chůzi či běhu jste doslova jako v peřince a přitom je noha pevně "ukotvena". Kdo je zvyklý na dražší obuv, zřejmě ví, o čem mluvím. Nehrozí žádné viklání ze strany na stranu, nechtěné špatné došlápnutí a s tím možné poranění. Botky jsem testovala jak na klasickém asfaltu, tak na nerovném terénu plném kamení a ztvrdlé půdy. Ano, někteří totiž běhají po polích a lesích a tam to chce mít zkrátka jistotu. 

Nemohla jsem si také nevšimnout s jakou lehkostí nohy dopadaly na zem i přes nepřízeň terénu. V levné obuvi, kterou tedy samozřejmě také mám doma, cítím doslova každý kamínek po došlápnutí. U těchto "diadorek" jsem cítila neskutečnou odolnost, jakoby samy podrážky všechny nešvary pod nohama ignorovaly. Tohle odpružení má na svědomí podrážková guma, která je v přední části foukaná a v zadní části na patě je speciální guma Duratech 5000, která se po mém zjištění používá při výrobě Diadora bot pro tenisty.


Celý svršek je prodyšný, aby docházelo k cirkulaci vzduchu z vnitřního prostředí směrem ven a naopak. Menší nevýhodou je, že ačkoli jsou boty skutečně prodyšné a po většině ploše boty se vám dovnitř voda nedostane, nemá jak, neplatí to pro onen svršek, který je logicky otevřený, aby noha i bota dýchaly. Zastihne-li vás na cestě při joggingu déšť, po pár minutách ucítíte známky vlhka a co mi vykouzlilo úsměv na rtech, při větším větru do bot skrz onen svršek fouká :) Vyběhnete-li v chladnějším počasí, bude vám na nožky zima. Vesměs je to ale jediný nešvar, se kterým je nutno počítat. Z jiných částí bot se voda dovnitř rozhodně nedostane. 


V botech je vyjímatelná stélka, speciálně navržená pro ještě další tlumení nárazů a mezipodešev je obohacen o pěnu s prvky, které napomáhají odpružení a stabilitě. Jestli se tohle všechno na botech skutečně prokazuje? Nemáte zdání, jak všechny tyhle systémy jdou znát. 

Jelikož se mne budete určitě ptát, zda byste botky využili také při domácím cvičení nebo někde v tělocvičně, já osobně jsem s nimi cvičit zkoušela, ale přestože jsou opravdu měkké a neskutečně pohodlné, při výkonu jsou na domácí podmínky docela hlučné :) Jsou sice neskutečně lehké a cvičení s nimi bylo příjemné, nicméně, více se mi na takové cvičení hodí již dříve recenzované levnější sestřičky NJ-404 W boty.


Pokud jste fanoušky běhání a pokud bych já byla fanoušek běhání, neváhala bych ani na vteřinu a investovala do nich. Jsem si opravdu jistá, že byste byli spokojeni. Pokud máte možnost si boty vyzkoušet, určitě tak učiňte na některé z prodejen. Já jsem fitness nadšenec a peníze ráda investuji do fitness vybavení. Ale jste-li nadšenci běhání, jinou kvalitní výbavu, než tu, kterou byste měli mít na nohách, nepotřebujete. V případě těchto bot to není investice na jednu či dvě sezóny. O zdravotní podpoře ani nemluvím.


Stejnou běžeckou obuv najdete kromě kamenných 
obchodů také na stránkách prodejce ZDE.

Botky jsem vám nafotila ze všech možných úhlů, abych vám tak mohla přiblížit co nejvíce dokonalost, zpracování a ženskost těchto krásek :) Samozřejmě se prodávají také v provedení pro muže. 

Pyramid Bodyweight Workout

Po včerejším receptíku a mlsání by to chtělo nějaký trénink, viďte? :)) Dnes se zaměříme hodně na nožky a zadeček, opět, jelikož tyhle partie jsou prostě pro nás ženský důležité :)) 
Sestavila jsem pro vás trénink s použitím pouze vlastního těla, nebudete tedy potřebovat žádné pomůcky, kromě podložky pro jeden cvik. Někdo bude mít trénink odcvičený za chvíli, někomu bude trvat déle, nezapomeňte, že důležitá je hlavně pravidelnost ve cvičení, důslednost, a proto, pokud se každý den budete věnovat cvičení 15-20 minut, tak i za takovou krátkou dobu trénování těla a svalových partií, budete na sobě vidět výsledky. Samozřejmě, nebojkotujte cvičení špatnou stravou.

Za sebe musím říct, že trénink řadím k těm náročnějším, jelikož jsem zařadila cviky výbušné. Hodně vám u nich bude docházet síla, takže klidně odpočívejte, jak potřebujete. 


Dnešní trénink je tzv. pyramidový, to znamená, budeme navyšovat počet opakování pro každé kolo a jakmile se dostaneme na vrchol, počet opakování půjde opět dolů. V prvním kole každý cvik odcvičíme tedy 6x, v druhém kole každý cvik 10x, atd... celkem tedy pět kol a budeme končit opět cviky po 6 opakováni.

Podívejte se na cviky, přečtěte si poznámky a jdeme na to :))

Push-ups

Burpess

Lunge Jumps
POZOR!!! U Jump Lunges se levou a pravou počítá jako 1. 

Leg Over Chair Squats 
(židli jen předstírejte, nepotřebujeme ji ☺ a se zadečkem jdeme níž,
takové lechtání prdelky nemá cenu ;))

Leg Raise V Toe Touch