Z mého stolu (30) - Patnáct fotek pro inspiraci

Ahoj vám všem, je zde další pokračování rubriky Z mého stolu a tentokrát na vás čeká patnáct fotek různého zaměření. Přes sladké až po slané, od zdravých věcí po nezdravou tečku ☺ Pokud budete mít jakýkoli dotaz, ptejte se v komentářích. Mějte se krásně a užívejte nastávající víkend ☺ K.


Už je to rok, co jsem naposledy dělala tyto kokosové sušenky na Vánoce. Letos jsem na ně 
měla chuť podstatně dřív, tak jsem se vrhla do pečení. Recept najdete zde. Jsou mnohem 
lepší, když je člověk trpělivý a nechá je vychladnout :D


Paštika: zkoušela jsem cizrnovou a skutečně se strašně povedla. Přesný recept už vám 
nepovím, protože jsem ji dělala ze čtyř různých variant této paštiky, ale základem je 
cizrna (z plechovky), vlašské ořechy, mrkev, citronová šťáva, cibule, česnek, sladká mletá 
paprika, sůl a olivový olej. Přesnou gramáž vážně nevím, dochucovala jsem podle chuti 
postupně, až jsem byla spokojená s výsledkem :-) Opravdu skvělá, dávala jsem 
i rodičům a byli nadšeni :-)


Večeře: tradičně kuřecí kousky na vybraném koření a spousta zeleniny.


Snídaně:  bílý jogurt se snídaňovou směsí z ječmene a banánu, jablko a granátové jablko.


Snídaně: ovesné placky se skořicí, ostružinami, malinami, jablkem, kaki a borůvkovým agáve


Smoothie z ostružin, borůvek, banánu a jahod, plus chia. Delikatesa!


Večeře: Kuřecí kousky se zeleninou, slunečnicemi a hroznovým vínem. Tím že v podstatě 
chybí sacharidy, nebojím se připravovat kuře na oleji. Samozřejmě troška stačí :-) 


Snídaně: podobný recept už tu kdysi byl :-) Celozrnné tousty poklademe plátky hermelínu, 
posypeme slunečnicemi a zalijeme horkými malinami.


Snídaně: celozrnné tousty s lísko-oříškovým máslem od nutspread.cz (nejlepší od nich, 
objednávám už u nich potřetí ☺), kaki a skořice


Tady jsem zkoušela dělat vlastní kokosové mléko podle Markéty, která se věnuje receptům na 
tomto blogu :-) Ještě víc než z mléka jsem byla nadšena z toho kokosu, co zůstal :-D


Snídaně: francouzské tousty s kokosem. Celozrnné tousty namočte z obou stran do vajíčka 
se skořicí, na kokosovém oleji opečte, dejte na talíř, pokryjte vybraným ovocem, přelijte 
agave nebo jiným přírodním sladidlem, a je to :-) 


Večeře: ředkvičkový tvaroh, s celozrnnými tousty, paprikou a vejcem.


Snídaně: ovčí jogurt, lísko-oříškové máslo, ovoce a kokosové máslo.


Svačinka: ovčí jogurt, borůvkové agave, banán, lísko-oříškové máslo, horké maliny


A tohle je už ona nezdravá tečka na závěr! Když budete po většinu času zdravě a kvalitně 
jíst, nemůže vám ublížit ojedinělý nálet na narozeninový dort :-) Tenhle je doma dělaný pro 
mou dceru Elišku, která oslavila v září svůj první rok, ale oslavovali jsme to až na počátku 
listopadu, čekali jsme na tatínka, až se nám vrátí z práce z Francie... byl mega skvělý ☺ 


Kristina/Nikki Kristina Čechová (rubrika "výzvy", "tréninky", "tea talks" a "z mého stolu")
"Nikki" je zakladatelkou stránky Moje tělo. Momentálně na mateřské dovolené. V roce 2012 propadla fitness a zdravému stravování a drží se jí to do teď. Ve volném čase studuje otázky z oblasti cvičení, funkce těla a metody stravování. Vyznavačka HIIT, IF a "clean-eating". Kromě toho ráda peče, háčkuje, fotí, tancuje, sleduje zahraniční blogy a dívá se na seriály.  

15 komentářů:

  1. Mmm, to se musí všechno úplně rozplývat na jazyku :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Mňááám!! tieto tvoje fotky milujem :) Také rozmanité jedlo že až! Mne sa strašne zapáčili tie francúzske toasty, ktoré si budem musieť neiktorý deň urobiť na raňajky. Ešte som ich nerobila, vlastne len raz a aj to tak veľmi nevyzerali no :D A vidím, že máš veľmi rada granátové jablko :) Ja ho tiež zbožňujem, práve jedno doma máme a tak sa neviem dočkať kedy si ho dám na kašičku :) A torta vyzerá brutálne!!! Dcérka mala určite radosť :) A presne ako píšeš, tiež som toho názoru že kludne si treba z času na čas dopriať aj tieto nezdravé veci, pretože to fakt vôbec nič neurobí. Skutočne žijeme len raz, na súťaže ísť nechceme, tak prečo si nevychutnať takéto dobroty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já zas miluju ty tvoje fotky :D Ten francouzský toust je opravdu takový nefotogenický, jsem sama vybírala asi z 10 fotek, protože se prostě nedal vyfotit :)) Ale určitě se k němu vrať, je skvělý :)

      Vymazat
  3. Tak fotečky vypadají úžasně! Děkuji za inspiraci! :-) Příští týden budu také péct svůj narozeninový dort, můžu poprosit o recept? :-) Nebo i nějaké fajn stránky/blog s mňami dortíkami? :-) Moc děkuji! Hlavně chci, aby i rodině chutnal, jinak bych si pro sebe ukuchtila nějaký zdravější. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, dělala jsem podle tohoto receptu, fakt dopadlo výborně :) http://recepty.vareni.cz/narozeninovy-dort/

      Vymazat
  4. Vypada to vsechno moc lakave, jen bych si ty toustiky misto malinami zalila brusinkami, tu kombinaci totiz miluju! bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. obdivuji všechny, co jsou schopni pozřít brusinky :D Moc děkuji :))

      Vymazat
  5. Já prostě miluju tuto rubriku!
    Lískooříškové máslo jsem si od Nutspread také objednala. :))
    Francouzské tousty jsem neměla ani nepamatuju. :-O

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou zase takové dobroty :3 Toasty s hermelínem vypadají zajímavě, asi by mě nenapadla takováhle kombinace :D A francouzské toasty musím zase někdy udělat :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Čím dál tím víc to máš krásněji naaranžovaná, opravdu je ráj se na to dívat :)
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherne fotky.Mnam. Si stále lepšia a lepšia.Mas môj veľký obdiv.

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní inspirace.. Mimochodem, máte někdo nějaký tip na opravdu celozrnný a dobrý toustový chleba?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru, celozrnný toustový chleba, ten co mám na fotkách, prodávají v Kauflandu. Je v něm 31% celozrnné mouky a 30% normální. Ono 100% celozrnný toustový chléb asi jen tak nenajdeš, protože celozrnná mouka je tuhá a nenakyne, proto se míchá s normální :) I všude jinde v pečivu. Já dělala jednou pečivo jen z celozrnné mouky a nedopadlo to dobře.

      Vymazat
    2. Jasně, že v pečivu není jen celozrnná mouka, ale spousta těch chlebů právě se tváří jako "celozrnné" či "tmavé", "cereální" nebo tak podobně, jenže když se člověk podívá lépe - kde nic tu nic :-) Kdysi se v Tescu prodával tento http://www.warburtons.co.uk/products/bread/wholemeal-brown/wholemeal-large-800g , který údajně chutná zcela vyjímečně.. ale už není nikde k sehnání nebo alespoň já jsem to štěstí neměla.. Ale díky za tip, zkusím se po něm podívat i když mám Kaufland zrovna trošku z ruky ;-)

      Vymazat
    3. Oki, já to nemyslela špatně, jen už mám deformaci, že vždy všechno raději dovysvětlím :D A tenhle zrovna chutná dobře :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)