Z mého stolu (29): zaměřeno na low-carb a superfoods

Rubrika "Z mého stolu" má své další pokračování. Původně jsem měla rubriku přejmenovanou, ale myslím, že to byl zbytečný krok, protože všichni tuhle rubriku už známe pod původním názvem a i když jde stále o můj stůl, ráda bych, aby byl inspirací pro vás a aby se "z mého stolu" nestala jen "moje" rubrika, ale měla jakýsi hlubší podtext. 

Zpětně jsem všechny patřičné příspěvky s inspiračními fotkami očíslovala a i když je pro tuto rubriku příspěvků už přes padesát (!) - některé příspěvky obsahují třeba jen po jedné fotce, tipy nebo jídelníčky - ty inspirační jsou tu dnes už po devětadvacáté :-) Slíbila jsem, že vám je budu přinášet dál, tak tady je další z nich. 

N. 

Snídaně: bílý jogurt s rozmixovaným kiwi a půlkou banánu, směs je smíchána 
s bio kokosovou moučkou, nahoře jahody přelité kokosovým mlékem

Oběd: 250 g kuřecích kousků, s trochou hnědé rýže, italskými bylinkami, rajčaty a pistáciemi

Snídaně: muffin z pohankové mouky (recept zde), koktejl z banánu, kiwi
a kokosového mléka, skořice

Večeře: kuřecí kousky zapečené s rajčaty a sýrem, nastrouhaná okurka

Svačinka: low-carb sušenky bez cukru z mandlové mouky a skořice

Svačinka: jablíčko s chia, přelité arašídovým a lískooříškovým krémem

Večeře: kuřecí kousky s kajenským pepřem a hřiby, se sezamem a salátem

Svačina: tvaroh s kokosovám mlékem, kokosem, agave a granátovým jablíčkem

Večeře: řecký jogurt s agáve a mákem.

Oběd: kuřecí kousky se zázvorem, kurkumou, koriandrem, zeleninová salát, hroznové víno

Oběd: to samé co nahoře :-D Jen na talíři a s rajčátky.

Oběd: celozrnné pečivo s plátkem kuřete, čínskými houbami a oblohou

Snídaně: řecký jogurt, snídaňová směs, kiwi, oříšky, lískooříškový krém

Oběd: zase kuře na koření dle chuti, oříšky, zeleninový salát, hroznové víno

Lehká večeře: zeleninový salát a vejce


17 komentářů:

  1. Tuhle rubriku mám strašně moc ráda! Je to super inspirace! (ikdyž dnes je tu pro mne jako vegetariána přemasováno :-) ) Každopádně moc se těším na další tipy! Krásná jídla!

    OdpovědětVymazat
  2. všetko vyzerá super, zjedla by som to hneď:):D

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych potřebovala větší porce asi , myslím, že třeba ten jogurt k večeři by mi nestačil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nelze z jedné fotky odhadovat. Důležité je posuzovat celodenní příjem. Mně to taky někdy nestačí. Jindy je to zase tak akorát ;)

      Vymazat
    2. Komentáre tohto typu tak strašne nemám rada, lebo presne ako si napísala, vôbec by nemali ľudia posudzovať z fotiek zozbieraných z celého týždňa to, či ješ alebo neješ málo poprípade či ti to stačí alebo nie. Vôbec nevidia tvoj celodenný jedálniček, takže fakt nechápem. Mimochodom jedlá vyzerajú úplne úžasne! Najviac sa mi páčia tie jogurtové nápoje čo máš zamiešané v tých nádobkách, pripomína mi to overnight oats :) A tie sušienky si uložím a urobím na Vianoce :) To bude taká výnimočná udalosť, kedy si konečne kúpim mandľovú múku, pretože stále na ňu ľutujem peniaze, pretože mi príde trošku drahá no :/ To si radšej vždy kúpim nejaké prílohy alebo tak za tú cenu, ale na Vianoce ju teda konečne vyskúšam, lebo všade čítam len samé chvály na ňu :)

      Vymazat
    3. Děkuju :-) Jojo, je to jak říkáš, ono nelze z jedné fotky posuzovat, co je málo a co ne. každý den jím jinak, každý den jí každý jinak :) Takže od toho se odvíjí i skladba a množství jednotlivých jídel.
      Nicméně, s tou moukou, já už podruhé do ni investovat nebudu, protože to je prostě jen směs, která je udělána z mandlí. Jsou to mandle spařené horkou vodou a pak namleté. Takže pokud máš možnost udělat si vlastní, směle do toho. :)

      Vymazat
  4. Prosím, z čeho jsou low-carb sušenky? Vypadají báječně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, sušenky byly báječné, skoro všechny je snědl můj syn :D což je u něj dost vzácné. Byly ze samých zdravých věcí: mandlová mouka, skořice, vajíčko, kokosový olej, troška strouhaného bio kokosu, trocha kypřícího prášku. Možná jsem tam ještě něco přidávala, teď si nezvpomenu :D Dělala jsem je od oka z toho, co bylo doma a aby byly bez sladidel a co nejčistší. Byly vážně výborné. Sladké díky mandlové mouce a kokosu. Mám v plánu je dělat znovu, tak snad se mi zadaří jej sepsat :)

      Vymazat
  5. Hmm, všechno to vypadá tak lákavě!!! Miluju tvoje fotky jídla :-)

    http://mydiarymyjourneymylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to skvěle, hlavně pak tedy ty salátky s kuřecím masem :) Kombinaci masa a zeleniny miluji :)

    OdpovědětVymazat
  7. ááá všechno bych si dala :) já se poslední dobou můžu užrat masa a zeleniny :) co jsem těhotná tak mi těstoviny dělají nějak špatně...teda resp. mě neuspokojí tolik jako pořádná flákota :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)