Kalendář výzev: týden 3

Vítám vás u dalšího týdne s novými výzvami. Doufám, že se vám nápady pro tento týden budou líbit, pokud vás napadají jiné úkoly, které zakomponovat do výzvy, můžete mi napsat na email mojetelocz@gmail.com, předmět výzvy. :-) Tento týden jsem pro vás přichystala pouze cvičební krátké výzvy, které můžete dělat jak v den, kdy odpočíváte nebo i v den jako extra trénink navíc. Budete-li potřebovat s konkrétní výzvou poradit, neváhejte mne kontaktovat, Ráda poradím.
Pokud jste tu noví a zajímá vás, o čem tyto výzvy jsou, tak vězte, že rubrika Kalendář výzev se zde objevuje každý týden v neděli v 8 hodin ráno. Záleží čistě na vás, jaké si vyberete nebo zda je budete chtít kombinovat. Pokud se vám některé nebudou hodit či líbit, tak je prostě vynechte, přeskočte nebo si je dejte na jiný den. 
U každého dne máte v závorkách místo pro odškrtávání, pokud byste si chtěly stránku vytisknout. Výzvy tady budou vždy v neděli v 8 hodin ráno, abyste byli vy všichni (i já) na pondělí pěkně přichystaní. 
Bavte se :) N.

Kalendář výzev



3. týden
Pondělí

(  ) 5 minutová plank
výzva

video
Úterý

(  ) 100 rep squat
výzva

video
Středa

(  ) 10 minutová burpee combo výzva

video
Čtvrtek

(  ) 700 jumping jacks výzva

video
Pátek

(  ) tabata challenge: high knees + push up jacks

video
Sobota a neděle

(  ) odpočívejte ☺ nebo dokončete výzvy,
které jste během týdne nestihli.
Výzva na celý týden (  )

začátečníci: 100 kliků na kolenou
mírně-pokročilí: 100 kliků bez kolen
pokročilí: 250 kliků bez kolen
velmi pokročilí: 500 kliků bez kolen
(Každý den se pište, kolik kliků jste zvládli a na konci týdne sečtěte.
Nezapomeňte, všechno se počítá!!!)

16 komentářů:

  1. Zdravím, chcela by som sa opýtať, ako by som si tieto tabuľky mohla vytlačiť tak, aby boli také pekné farebné a spolu? pretože pri tlačení sa mi nezobrazujú tie farebné pozadia a nechce mi to ani zobraziť ako obrázok, teda to asi obrázok nie je. Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, ono to jde stylem, že si uděláš print screen obrazovky. Pak musíš mít program, do kterého to, co jsi "vyfotila", vložíš - cokoli na úpravu obrázků, myslím, že to jde i normálně v "malování" ve windowsu, a pak to jen upravíš v tom programu a vznikne ti obrázek :) https://lh3.googleusercontent.com/-K5OBDWl1sRU/VF-SnGDt3sI/AAAAAAAAico/uWFqpaka12Y/w800/Untitled%2B1.png

      Vymazat
    2. ahoj, odporúčam program Snipping tool (súčasť Win 7, neviem či ho majú staršie verzie) - len si označíš, čo potrebuješ a uložíš ako obrázok alebo skopirujes do wordu atd. :)

      Vymazat
    3. Ahoj, já si celou tabulku jen zkopíruji do wordu a mám ji stejně hezkou a uspořádanou jako tady :)

      Vymazat
  2. No teda jak jsem se dívala na tu "plank challenge", tak myslím, že se nebudu po pondělku hýbat, když to spojím ještě s vlastním workoutem :-D

    P.S. Ale musím se pochlubit se svou vlastní výzvou: v pátek jsem udělala 1000 dřepů. Super pocit! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1000? oh bože!!! já měla v rámci workoutu včera 200 a bolí mě nohy jak krá.. :D

      Vymazat
    2. Jj, 1000 a musím říct, že nejlepší na tom bylo, že jsem vyhecovala přítele svým výkonem a tak se do toho pustil. Byl více vyřízený než já :-D

      Vymazat
  3. Plank výzva za mnou. Uff... :-) je to pěkná makačka!

    OdpovědětVymazat
  4. Plank a dřepová výzva za mnou. No, ta plank mi teda naložila, dneska cítím všechny břišáky - super pocit :-)

    OdpovědětVymazat
  5. pre mňa plank výzva bola ťažká pohoda :) (vďaka genetike za prirodzene silné brucho)
    drepy a kliky budú väčší problém, a z tých 700 jumping jacks mi je už teraz zle :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že jste se do toho pustily :)) Já osobně mám z dnešní burpee výzvy respekt :D Ale to dáme!!! Pište svoje skóre, taky napíšu :))

    OdpovědětVymazat
  7. Dnešní burpee combo - 62, super workout. Krásné dny všem :-)

    OdpovědětVymazat
  8. V úterý jsem dělala 700 jumping jacks a ještě dnes cítím pěkně ramena:-D Krásný den....

    OdpovědětVymazat
  9. Moje burpee kombo se neslo v počtu 61. Kurník, tlačilo mi to na kyčle :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jo, burpee combo jen 30... se stydím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty vypiluješ :)) mně se z toho věčného otáčení motala po 5 minutách šiška :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)