Tea Talks #1: o blogu a o prospěšnosti jablek



Hezký den všem, přicházím za vámi s prvním videem do nové rubriky Tea Talks. Dnes si velmi krátce popovídáme o blogu a o tom, proč byste měli jíst každý den jablko. Až mrknete na video, koukněte se také níže, protože spoustu jsem toho zapomněla ve videu zmínit. Příště se musím polepšit :-) Chybami se člověk učí :-)

Pa. N.


Co nezaznělo ve videu?
Jak už to bývá, vždycky se na něco zapomene. I když jsem plánovala, kolik vám toho řeknu a co nesmím opomenout říct, stejně nezaznělo všechno a video byl trošku chaos :-) Začátky jsou těžké, příště si to budu psát na papír :-) 

Tak tady, chtěla jsem vám ještě říct, jak je to se spolu-autory blogu a jak probíhá naše spolupráce. Žádný z autorů nemá volný přístup k blogu a tudíž nemohou přispívat to, co se jim líbí. Vše je na společné domluvě, čili autor přijde s nápadem, o čem by měl článek být nebo příležitostně já nějaký navrhnu. Pokud se na tématu shodneme, pak autor napíše příspěvek, který já pročtu a odsouhlasím, zda se v takovém podání může dostat na blog, přeci jen za obsah stále zodpovídám :-). Ve většině případech mi to naprosto vyhovuje a pokud ne, tak se opět s autorem snažíme odstranit nebo poupravit to, co se mi na první pohled nezdá (ve výjimečných situacích).

Každý z autorů (kterých je celkem 12) má na měsíc na "práci" 1-2 články, recepty, překlady, prostě to, co je jeho náplní. Celkem to tedy činí 12-24 příspěvků na měsíc čistě ze strany těchto autorů. Já mám na starosti tři rubriky, které budou společně tvořit jeden velký celek tak, abyste každý den či ob den měli nějaký nový příspěvek. 

Taky jsem chtěla říct, že jsem si vybrala podle mého úsudku ty nejlepší. Původně jsem chtěla vybrat kolem 5-10 spolupracovníků, ale nakonec jsem nedokázala odmítnou i další a je jich tedy 12 :-) Musím říct, že mi tvoření spolu s ostatními lidmi neskutečně pomáhá, ani nevíte jak. Je to ohromná pomoc a zatím jsem docílila toho, že mám pro vás přichystány příspěvky už na 14 dní dopředu, což se mi nikdy nestalo. Mojí prací je pouze odsouhlasit příspěvek, dát tomu nějaký styl na blogu a předat vám jej. Je to v tomto případě otázka pár minut.

Rubriky, které tvořím já, nevyžadují hodně času a jsem schopna je dělat za chodu v domácnosti. Tedy vymýšlet výzvy, vyfotit baštu, co mám na stole nebo nahrát video, které jak vidíte, jsem dělala spontánně, protože pro něj byl jakžtakž prostor :-) Sice to je ještě trošku chaos v připravenosti o čem ve videu mluvit, ale teď už se to bude jen zlepšovat. Každopádně vás vyzývám, pokud byste měli jakékoli dotazy na mne nebo na cokoli jiného, směrujte je do komentářů nebo email mojetelocz@gmail.com, pokud to budou otázky na publikovatelné odpovědi, ráda vyhovím a v "tea talks" je zmíním :-)

Nakonec, ve videu jsem zmiňovala xylitol, tak strašně nadšená jsem z něj byla, až jsem zapomněla na tu nejdůležitější věc ze zdravotního hlediska. Nejenže xylitol neničí zoubky, ale také má skoro o polovinu méně kalorií než běžný cukr, chutná jako cukr, je stejně sladivý jako cukr, ale hlavně má na stupnici glykemického indexu od 1 do 100 číslo 7. Což je neskutečný rozdíl oproti běžnému cukru, který používáme v domácnostech a který se používá všude ve výrobcích, řepný cukr má index cca 70. Takže pokud jste příznivci zdraví a berete vážně, co za záludnosti dělá klasický cukr v krvi, pak je xylitol jedna z možností náhradních přírodních sladidel. Najdete jej v ovoci, zelenině a jiných rostlinách jako přirozenou "látku". No, vidíte, jak důležitou informaci jsem vám ve videu zatajila :-) Příště se polepším :-)

Mějte krásný den,

N.


10 komentářů:

  1. Eliška na konci je top. :D Dostala mě víc než jablíčka. :D
    Jinak je super, že máš kolem sebe tak velký tým. :)) Je super, kam se tím blog posune!

    OdpovědětVymazat
  2. Je skvělý vidět tě naživo!Moc díky za pokračování tvé tvorby, ráda tě čtu :-) Hodně úspěchů ve všem ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jste s eliskou uplne super:) super napad a moc se tesim na dalsi clanky a prispevky. Ja momentalne ujizdim na jonagoldech:)

    OdpovědětVymazat
  4. Super video! Těším se na další příspěvky! :-) Dneska jdu teda nakoupit jablíčka ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za komentáře holky a všem za shlédnutí :)

    OdpovědětVymazat
  6. ..kruciš, kiksla mi zvukovka, takže Tě vidím, ale neslyším, ještěže jsi přidala i psaný textík :)

    OdpovědětVymazat
  7. ..tak hurá, už mám spravený notebook a jede mi i zvuk, takže díky, super videjko...... já nechci, aby to vyznělo zle, ale můj muž mi vždycky říká "nekrč čelo" :):):), ...taky poměrně dost "krčíš" :):):)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, mamka mi taky vždy říkala, že se nemám mračit, že budu mít vrásky, ale to je moje přirozenost, mám to po tatínkovi :-) Jinak je zajímavé být pod takovým drobnohledem :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)