neděle 26. října 2014

Kalendář výzev: Týden 1

Vítejte u nové rubriky, která už tu dávno měla mít své místo, protože spousta z vás výzvy zbožňuje a já se to rozhodla napravit tím, že tu každý týden pro vás budou přichystané. Výzvy se tu objeví jak na každý den, tak na celý týden. Nechám vyloženě na vás, jaké si vyberete nebo zda je budete chtít kombinovat. Pokud se vám některé nebudou hodit, tak je prostě vynechte, přeskočte nebo si je dejte na jiný den. 
U každého dne máte v závorkách místo pro odškrtávání, pokud byste si chtěly stránku vytisknout. Výzvy tady budou vždy v neděli, abyste byli vy všichni (i já) na pondělí pěkně přichystaní. Nápady na výzvy můžete sami psát na email mojetelocz@gmail.com, předmět výzvy.
Bavte se :) N.

Kalendář výzev



1. týden
Pondělí

(  ) dnešní trénink
si obohatíme
50 dřepy navíc
Úterý

(  ) nezapomeňte 
si dát dnes 
jablko
Středa

(  ) kolik uděláte 
burpees s klikem
za 3 minuty?
Čtvrtek

(  ) obohaťte tělo
3 různě barevnými
kousky ovoce
a zeleniny
Pátek

(  ) nakupte si
na víkend
zdravé potraviny

Sobota

(  ) relaxujte
alespoň na
5 minut
v tureckém sedu
Neděle

(  ) napište si viditelně
na papír jednu věc, kterou budete po celý další týden
dodržovat
Výzva na celý týden (  )

 Začátečníci: přeskočit 500x švihadlo
Mírně pokročilí: přeskočit 1000x švihadlo
Pokročilí: přeskočit 2500x švihadlo
Velmi pokročilí: přeskákat 5000x švihadlo
(pokud nemáte švihadlo, tak přeskoky imitujte, zapojte i ruce)



Kristina/Nikki Kristina Čechová (rubrika "výzvy", "tréninky", "tea talks" a "z mého stolu")
"Nikki" je zakladatelkou stránky Moje tělo. Momentálně na mateřské dovolené. V roce 2012 propadla fitness a zdravému stravování a drží se jí to do teď. Ve volném čase studuje otázky z oblasti cvičení, funkce těla a metody stravování. Vyznavačka HIIT, IF a "clean-eating". Kromě toho ráda peče, háčkuje, fotí, tancuje, sleduje zahraniční blogy a dívá se na seriály.  

12 komentářů:

  1. Paráádní - už si nám chyběla..:) Tak dlouho jsem pozorovala tvé zalíbení v Zuzce až jsem jí úplně propadla.. :D Jen švihadlo mi dělá pořád děsnej problém...

    OdpovědětVymazat
  2. super....díky za výzvy....nejvíc mě "bere" s tím švihadlem....jupí a ještě jednou díky

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní! Určitě se zapojím! A máš to tak krásné a barevné, že si stránku vytisknu a nalepším do mého fitness deníku :-) Moc děkuju za motivaci :-)

    http://mydiarymyjourneymylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Supr výzva! Možná zkusím to švihadlo :)
    Já jsem zrovna dneska ráno přemýšlela, že si asi začnu dělat "to do list" na každý týden. Protože jak se řiká, co je psáno, to je dáno ! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jak už bylo psáno, hrozně jsi tu chyběla! :) Máš to strašně krásně zpracované a myslím, že se tentokrát i zapojím. Hlavně švihadlo, protože mám pocit, že jsem na něho se Shaunem téměř zapomněla.. :)) Díky moc! :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem moc ráda, že jsi se vrátila a přeji Ti, aby Ti nový systém vedení blogu vyhovoval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivy, moc děkuji, prozatím vyhovuje, budu o tom více mluvit v "tea talks", které bych ráda během dneška zítřka natočila. Mám články už na týden dopředu nachystané díky týmové spolupráci, to se mi nikdy nestalo :-) A teď jdu háčkovat adventní kalendář :D

      Vymazat
  7. Tak myslím, že to taky vyzkouším, už jsem potřebovala nakopnout... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Nikky, vítej zpátky! Jsem ráda, že jsi zase tady píšeš atd... :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Nikki, dá se to nějak importovat do Google kalendáře? To by bylo úplně super, kdyby se to tam přetáhlo a každý den mi to tam vyskakovalo. Nemusela bych si to pak nikam přepisovat a rovnou bych to ten den plnila:-)))

    Děkuji za zvážení

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)