Hledá se tým autorů pro blog Moje tělo + nové dvě rubriky ode mne

Ahoj, všechny vás zdravím :-)

Uběhly přesně dva měsíce od posledního příspěvku a já měla tak dostatek času uvědomit si spoustu věcí. Nebudu vás zde zatěžovat tím, jak moc se mi změnil život, ale spíše bych vám chtěla přiblížit budoucnost (ano, už další budoucnost☺) tohoto blogu.

V první řadě, určitě jste si všimli, že blog má po dvou a půl letech působení svoji vlastní doménu. Během pauzy, kterou jsem si vzala a dopřála od blogování, se mi ozvalo několik lidí a firem, které blog chtěli odkoupit, převzít, dokonce mne lákali psát i pro jiné weby za finanční obnos. Mým cílem ani přáním nikdy nebylo psát pro peníze, ale pro radost. Pro své vlastní potěšení. A jak už jsem naznačila, dva měsíce byly dostatečným prostorem pro můj duševní odpočinek, očistu - mám-li to tak nazvat - ale také to byl čas, který jsem věnovala tomu, jak blog udržet dál v chodu, ale nepropadnout mu tak, jako tomu bylo dříve, na úkor rodiny a na úkor vlastního bytí. A jednoho dne mi to cvaklo a řekla si, že pokud já chci, aby blog pro vás fungoval a pokud vy chcete, aby blog pro vás fungoval, musíme z toho udělat týmovou práci.

Čili v momentě, kdy jsem měla o své představě jasno, pustila jsem se do toho pořádně, uvedla s pomocí jednoho skvělého člověka - který za boha nechce, abych práskla jeho jméno -  doménu mojetelo.cz do současného stavu. S doménou musel přijít nový design, který jsem dávala do kupy krůček po krůčku asi týden (ani se neptejte, kdy jsem zase chodila spát ☺) a tak, jak jej vidíte, je jeho finální verze. 

Už bych mohla trošku poposkočit k jádru věci, že? ☺

Tak tedy... týmová práce v mé představě znamená následující a byla bych ráda, kdybyste se se svými kvalitami nestyděli mě kontaktovat, i když bude blog stále v mé režii, protože jsem přemýšlela hlavně nad tím, co vám nabídnout na oplátku (o tom více v informativním e-mailu).

***

Hledám tímto 5-10 lidí do týmu autorů blogu Moje tělo,
fitness nadšence starší 18 let z České i Slovenské republiky,
se smyslem pro gramatiku a hezký jazyk :-)

Uvítám ženy i muže, kteří umí dobře anglicky a jsou ochotní
překládat texty, které jim zadám.

Uvítám ženy i muže, kteří rádi vaří a fotí. Potřebuji hlavně ty, 
pro které je zdravé stravování radost a rádi by se o své 
výtvory a nápady na svém stole PRAVIDELNĚ podělili. 

Uvítám ženy či muže, kteří by rádi šířili znalosti a informace 
z oblasti jógy a stylu života zapáleného jogína.

Uvítám výživové poradce a trenéry, kteří by svou troškou
přispěli krátkými výstižnými články na tento blog
a rozšířili své vědomosti veřejnosti, která je potřebuje.

***

Pro bližší informace o zpětné vazbě z mé strany, pravidelnosti přispívání, četnosti a jiných záležitostí, mne neváhejte kontaktovat na emailu mojetelocz@gmail.com. Budu průběžně odpovídat. 

Z mé strany se blog dočká také jistých změn. Nejdříve bych ale chtěla říct, že jsem se rozhodla zachovat rubriku "Z mého stolu". Ti bystřejší si jistě všimli, že v horním menu je nový odkaz "Tea Talks". Půjde o krátká videa, v nichž bych s vámi ráda pohovořila na určitá témata z fitness světa, která se budou vždy měnit. Již nepovedu 'tréninkový kalendář' tak, jak jste jej znali, ale nově pro vás každý týden vymyslím nějakou výzvu, které máte tak rádi :-) Už teď mohu říci, že se "Kalendář výzev" bude objevovat každou neděli, ať máte celý týden plnění před sebou. Tohle jsou prozatím jediné tři rubriky, které povedu. 

Závěrem bych chtěla říci, že pro vás chystám ještě jednu věc, ale tu vám nemohu prozradit, dokud nebude jistá. Snad se mi ale podaří ji pro vás zajistit, to by byl top všeho :-)

A i kdyby se nepodařilo sehnat tým lidí pro blog tak, jak si jej představuji (jsem náročná ☺),  snad vám postačí minimálně má maličkost s působením v rubrikách, které jsem výše nastínila. 

Mějte se prima,

Nikki ♥ nebo Kristina, to je jedno ☺


16 komentářů:

  1. to zní báječně, škoda že teď škola, práce a těhu zabírá dost času :( možná v budoucnu, když se uvolní místo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, mám radost a moc se těším na ty nedělní výzvy. A tvá maličkost je pro mne více než dostačující :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nikki, zní to moc báječně! Moc se těším a vítej zpět!

    OdpovědětVymazat
  4. Ja vedela ze to nevydrzis dlouho! :) Protoze jsem pres dva mesice necvicila (noha v sadre) a ted vlastne zacinam od znovu, tak potrebuju sakra nakopnout, takze se silene moc tesim na vyzvy. :)...vlastne ne, tesila bych se na vsechno co bys pro nas vsechny delala, i fyziku bych jenom hltala! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne lásko, čtenáři to nevydrželi a bombardovali mě :D I na můj soukromý FB :D Proto jsem hledala řešení, jak by mohl blog pokračovat. Od teď to bude týmová práce, nemohu být na to sama a vzala jsem si na starost jen rubriky, se kterými nebudu mít tolik práce :) Ta hlavní aktivita tak půjde od lidiček, co mi pomohou s tím zbytkem, který je opravdu náročný na přípravu. :*

      Vymazat
  5. Kdyby mi bylo alespoň těch 18, hned bych se hlásila! :/

    OdpovědětVymazat
  6. Nepřestaneš překvapovat, jsi prostě skvělá :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavý nápad! Držím palce, aby se ti podařilo najít lidi, kteří umí psát poutavě.

    OdpovědětVymazat
  8. Nikki, perfektní řešení. Já něco podobného musela udělat se svou fakultní taneční skupinou, protože mít doma dvě malé děti (3 roky a 8 týdnů) a dojíždět dvě hodiny do Prahy a zase zpátky nejde. Líbilo by se mi psát pro tento blog. Moc. Minimálně bych mohla překládat. Mám jen strach, že bych nestíhala termíny. Je super, že hledáš nové cesty jak fungovat, nejen v blogování. Těším se na každý přispěvek. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jupííí! :-) Úžasný nápad, už se moc těším! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem ráda, že blog bude pokračovat, snad najdeš ty "správné" lidičky do týmu.

    OdpovědětVymazat
  11. páni, tady je to úplně jinačí :o) psát pro blog, to zní jako zábava, škoda jen, že jsem fitness nadšenec, ale bez kondičky, takže bych mohla psát leda o tom, jak při cvičení padám na ústa :oD výživového poradce mám doma, ale ten zas nemá ten smysl pro gramatiku :o) tak to holt asi přenechám odborníkům a budu to s radostí číst ;o) držím palce, ať se blogu i nadále daří :o)

    OdpovědětVymazat
  12. Tedy toto mi malem uniklo :-) a ja jsem si uz nekolikrat rikala, kam poslu svuj pribeh, az se mi podari shodit to posledni zpropadene kilo :-D tesim se na blog v jakekoliv podobe

    OdpovědětVymazat
  13. Vítej zpět, těším se na nával nových článků :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)