10-min Striking Workout


Přináším vám trénink s kombinací cviků, které mám nejraději a které dělám nejčastěji, protože díky nim vidím ty nejlepší výsledky. Stačí deset minut a zaručuji vám, že po jeho skončení budete lapat po dechu a bude vám hořet hruď. 

Jediné, co budete potřebovat je vaše tělo, tenisky a časovač. Nastavte si jej na 10 minut, během nichž máte za úkol jediné. Odcvičit co nejvíce kol následujících cviků. Trénink je směřován na kardio se zaměřením na zadeček, břišní svalstvo a ramena. Nezapomeňte se rozcvičit a po dokončení hned nelehat, ale choďte po pokoji, dokud se tep mírně nezklidní. Pak se protáhněte. Během cviků zapojte břišní svalstvo, ať to má pořádný grády. A dýchejte :-) A pak mi napište vaše skóre. Já odcvičila přesně 7 kol.

N.

***

10x jump lunges

5x burpees

8x side to side push ups

30x high knees sprint-in-place


Kristina/Nikki Kristina Čechová (rubrika "výzvy", "tréninky", "tea talks" a "z mého stolu")
"Nikki" je zakladatelkou stránky Moje tělo. Momentálně na mateřské dovolené. V roce 2012 propadla fitness a zdravému stravování a drží se jí to do teď. Ve volném čase studuje otázky z oblasti cvičení, funkce těla a metody stravování. Vyznavačka HIIT, IF a "clean-eating". Kromě toho ráda peče, háčkuje, fotí, tancuje, sleduje zahraniční blogy a dívá se na seriály.  


23 komentářů:

  1. super článek.. jen kdybych neměla pod sebou sousedy...

    OdpovědětVymazat
  2. idem na to! jupí, vyzerá to super! a Gilmorka - je bežný pracovný deň a nočný kľud začína až o 22:00, kľudne si to odcvič, 10 minút prežijú bez ujmy na zdraví ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 6 kôl + jumping lunges a burpees... fu...dalo zabrať, je čo zlepšovať :) ďakujem krásne!

      Vymazat
  3. Dnes jsem měla mít rest day, ale tomuto workoutu neodolám. 10 minut mě nezabije...doufám :-)

    OdpovědětVymazat
  4. tak hlásím 8 kousků, ale side to side push-ups pouze dámské, po první sadě pánských moje ruce odpadly...a teď asi odpadnu i celá já, bylo to boží! Díky, byla to výzva a rest day se mi přesouvá na zítřek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A měla si pravdu, hruď hoří a po dechu vážně doslova lapu! Spokojenost!

      Vymazat
  5. Tak jsem neodolala, a dala jsem si tento work..,, a hlásím 9 kol, 5 angličáků:-) Prima workout. Krásné dny všem.

    OdpovědětVymazat
  6. Jejda, ty pánský side-to-side asi nedám, ale zkusím je!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala jsem je, dala! 2 série po 6. Což pro někoho, kdo před čtvrt rokem nedal ani jeden pánský klik je docela pokrok :-).

      Vymazat
    2. No šikovná, vidíš, jak sílíš a jaké pokroky máš :)

      Vymazat
  7. vypadá to jako crossfit akorát bez závaží= hardcore :D někdy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  8. Odcvičeno 5 kol upravených pro potřeby těhotných...bez skákání a ve volnějším tempu:) Příjemně jsem se zahřála a trochu zafuněla. Díky!

    OdpovědětVymazat
  9. ojojoj, 6 kol + 10 lunges. Šla jsem z noční a říkala si, že mám nějak moc energie (po 10 minutách jsme „mluvila“ jinak :D), tak se mi toto trefilo do noty! Moc pěkně sestavený workout, tak akorát na všechno, děkuji za něj :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jich dala jen 5 + 10 jump lunges, zítra jedu znova a to by v tom byl čert, abych na konci týdne nedala aspoň 7 kol :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Čau sportovci a sportovkyně :) Hlásím 6,5 kola- tedy 6 kol + 10 jump lunges a 5 burpees :))) Juchůůůůůůůů. Mějte se fanfárově!!! :-*

    OdpovědětVymazat
  12. nikki, funím po tomhle cvičení jak blázen:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)