Ráda bych se s vámi rozloučila...

... ale neudělám to. Kdysi jsem četla v jedné knize, že dokud člověk neřekne sbohem, neloučí se. Takže to neudělám, protože já si beru jen dovolenou na dobu neurčitou :-). Často, i když někdo opouštěl v práci svoji pozici, se dělaly různé rozlučkové párty, jakoby se ti lidi už nikdy neměli vidět. Já se takových akcí neúčastnila, ani je nepořádala. Vždy jsem zkrátka řekla: "Ahoj, mějte se," protože člověk nikdy nemůže vědět, zda se na stejném místě znovu neobjeví. Prostě si jdeme jen na chvíli po svých, tam, kde něco skončilo zároveň něco nového také začíná a já jsem člověk, co si příliš tahle loučení nebere. Lidi z vašich životů odcházejí a zase noví přicházejí. To, co vás jednu dobu naplňovalo zase vystřídalo něco jiného. Všechno má svůj důvod. 

Můj příspěvek o pauze (zde) si všichni nepřečetli, což je samozřejmé, nelze sledovat vše :-) A díky tomu jsem si říkala, že ještě zvláštní poděkování vám všem dlužím. Byl to skvělý čas, viďte? :-) Svým způsobem odcházím v momentě tak, jak jsem si to přála. Soutěž Moje proměna (za 50 dní) skončila, nikdy bych nevěřila, že tu budu tak dlouho a že uspořádám celkem tři kola tohoto motivačního projektu. Mám z toho a z vás radost. Upřímně. 

Ale jelikož jsem ochutnala za poslední dobu, kdy jsem značně s blogováním polevila, jaké to je, žít také jinak, než sedět veškerý volný čas nad blogem, rozhodla jsem se, že to utnu prostě definitivně. Žádné čas od času příspěvek, ale definitivně! Miluji život (život miluje mě... :-P)

Možná mi jednou blogování bude chybět, netvrdím, že se to nestane. Prozatím však... všechno jsem napsala, řekla, předala :-) V mých konceptech už není vůbec nic. Takže... ahoj a mějte se ;-)

Nikki ♥

46 komentářů:

  1. Nikki, díky Ti za všechno. Naučila jsi mne, že jde žít jinak, líp. A za to opravdu jedno VELKÉ díky :)
    Měj se!! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Nikki děkuji za všechno, tvé příspěvky a tvůj přístup jsem měla - teda vlastně mám - moc ráda :) Bylo skvělé tě sledovat, ale naprosto chápu, proč končíš...nebo si dáváš pauzu na neurčito. Zažívám s blogem podobné pocity jako ty, ale zatím pořád cítím jakési pouto, které nechci přetrhnout. Ale myslím, že se to stejně nedá dělat donekonečna, nebo alespoň ne tak intenzivně. A čím víc člověk v blogování povoluje, tím víc má asi chut přestat úplně. Nebo tak to cítím já no. Každopádně ti přeji mnoho štěstí ve všem! A těším se, že o tobě někde ještě uslyším, alespoň na FB či instagramu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Nikki, tvoje stránky byly první co jsem o cvičení a zdravém životním stylu četla a moc Ti za ně děkuji ! Jsou jak nakopnutí a pohlazení na duši zároveň ! Jsou poučné ,ale ne moralizující. Člověk pochopí ,že tohle je cesta i cíl .... neumím napsat jak moc mi pomohly ...tak jen DĚKUJI

    OdpovědětVymazat
  4. Draha, dekuji ti za veskery tvuj cas, ktery si nam venovala! Diky tobe, a to opravdu, jsem novy clovek!! Dekuji! Pri kazde Jill si na tebe vzpomenu, dala jsi mi strasne moc! At se dari, jak mas v planu a nekdy ;-) zase ahoj :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tvůj blog mě nakopl konečně se sebou začít něco dělat! Byl úplně první blog, který jsem hltala a přečetla na něm snad vše aspoň dvakrát :) Takže děkuji a třeba snad někdy v budoucnu pokud se jednou vrátíš a já budu moct dál hltat tvé příspěvky ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Nikki, měj se pohádkově a žij podle svých přání!

    OdpovědětVymazat
  7. Nikki, děkuju za všechno, co jsi mě naučila a měj se krásně! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, měj se:-)

    Děkuji za vše, Nikki. Jsi moc šikovná ženská, úžasný člověk a velice inspirativní tvor tady na Zemi:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ale občas by ses mohla ozvat... budeš mi chybět.

    OdpovědětVymazat
  10. Nikki, ty jsi mě přivedla k Jillian a ke zdravému životnímu stylu, jsem ti moc vděčná a myslím, že nás je víc :)
    Měj se moc krásně, užívej si se svou rodinkou a třeba někdy, tedy, ahoj :)

    OdpovědětVymazat
  11. Odvedla si dobrou práci Nikki. Svým blogem si pomohla spoustu lidí, i mě, když jsem měla své začátky. Na tvé články jsem se vždycky těšila. Měj se hezky, užívej si děti, a budu se těšit až sem zase příjdeš :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Vlastně tady v komentářích zaznívá téměř vše, co bych chtěla říct i já. Takže prostě dodám jen - děkuju a... děkuju. Přeju hodně spokojenosti a životní pohody.

    OdpovědětVymazat
  13. Neznám lepší blog a hlavně lépe vedený. Děkuji, žes mi před rokem a půl změnila život.Hodně štěstí do života.

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Nikki, moc děkuji za Tvůj blog, byl jediný který jsem denně sledovala. A často s říkala jak můžeš vše stihnout a zůstat v PSYCHICKÉ POHODĚ!!!! Moc děkuji a přeji Ti ať se Ti v životě daří a hlavně krásné chvíle s rodinou!!

    OdpovědětVymazat
  15. Nikii je to opravdu škoda ale chápu je to opravdu náročné ale budeš mi opravdu chybět a budeme všichni doufat že se ti po nás bude taky stýskat.Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  16. Nikki, mockrat dekuju za vsechno... preju ti hodne stesti.

    OdpovědětVymazat
  17. Dakujem, aj ja som sa vdaka tebe "premenila" a uzivam si svoje nove telo:-) Teraz mam takmer slzy na krajicku, lebo jedna etapa sa konci, ale zacina sa nieco ine. Prajem Ti v zivote len to dobre!

    OdpovědětVymazat
  18. Nezbývá mi než se přidat k ostatním a říct velké DĚKUJI! Inspirovala jsi mě, motivovala a pomohla mi poznat fitness svět. Ještě jednou děkuju a měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  19. Měj se hezky, Nikki, ať se ti daří :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Nikki, děkuji za to, žes mi ukázala, že to jde se změnit a pracovat na sobě. Přeji Ti, aby sis pěkně užívala života s dětmi a přítelem :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Rok a půl života s Tebou. Nejdřív jsi mě vlekla, pak vedla, nekonec jsem se pustila a jdu svou cestu sama. Vím však, že tenhle blog bude navždy první, o němž říkám každému, kdo se mě ptá na cestu.
    Přeji Ti, Nikki, krásný život! Tvé rodině, pochopitelně, taky.

    OdpovědětVymazat
  22. přidávám se k díkům..to, co jsi tady vytvořila, je neskutečné a obdivuhodné a já a milion dalších lidí tu našlo a pořád nalézá mnoho pomoci, rad, inspirace..takže, MOCKRÁT DĚKUJI!

    OdpovědětVymazat
  23. Nikky děkuju, Tvůj blog byl (a zůstává dál) velká inspirace. Hedně štěstí, kočko :)!

    OdpovědětVymazat
  24. Kristynko, hodne stesti do zivota, zij ho podle sveho nejlepsiho svedomi a vedomi ;-* Ani ja se neloucim, presne jak pises, mozna se nekdy nekde jeste uvidime, zadna definitiva za nicim a nikym nedelam a delat nebudu, co ja vim co bude odpoledne...natoz za par let...MTR..

    OdpovědětVymazat
  25. Díky za všechno, blogující Nikki! Věřím, že tu z masa a kostí jednu potkám... Žij blaze :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Kristýnko, díky za všechno. Žij a užívej si života, přeci jenom jsme tu jen jednou:-).....

    OdpovědětVymazat
  27. Nikki, veľké ĎAKUJEM, že som ťa tu stretla :)

    OdpovědětVymazat
  28. Nikki, chcem ti poďakovať za všetok tvoj čas, ktorý si venovala blogu :) za tvoje super články, motiváciu, rady, workouty, preklady......zoznámila si ma so Zuzkou Light a jej perfektnou cvičebnou metodou.Veľmi pekne ti ďakujem, budeš mi chýbať, pretože tvoj blog bol a je moj najoblúbenejší.Každý deň som sa prišla pozrieť na tvoj tréningový kalendár a častokrát si ma inšpirovala, čo cvičiť, keď som bola bez nápadu. Velké ĎAKUJEM. Maj sa krásne ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Haha, řekla a zamáčkla slzičku, vybavila se mi scéna z filmu Forrest Gump, ta jak Forrest je unavanej...
    https://www.youtube.com/watch?v=pKKmzmeU5-0
    Put the past behind you before you can move on!

    OdpovědětVymazat
  30. Nikki, velké díky a užívej si <3 <3 <3 !!!

    OdpovědětVymazat
  31. Nikki,díky za to jakou inspirací a motorem jsi pro můj život byla a nejspíš i budeš!Ať se i nadále s životem milujete i to je můj záměr:-)

    OdpovědětVymazat
  32. Bože Nikki, úplně se mi svírá žaludek :-( jak kdybych přišla o přítele. Moc děkuji za skvělý blog, Vždy tady najdu vše co potřebuji vědět. Byla jsi můj motor, to abych to nevzdala, a i když se nedařilo, vždy mě Tvůj blog nakopnul a donutil to nevzdát. Moooc Děkuji, a vše nej do života........ Pááá :-)

    OdpovědětVymazat
  33. http://livebetter.blog.cz

    Ahoj Nikki, ahoj holky,
    také jsem velkou fanynkou tohoto blogu, často byl pro mne velkou inspirací a vždy jsem se v něm dočetla něco zajímavého. Proto doufám, že Vám ani samotné autorce nebude vadit, když napíšu, že právě rozjíždím blog zaměřený na hubnutí, zdravý životní styl a fitness (sama jsem certifikovaný fitness instruktor), kde se chci o své poznatky, tipy, recepty a mnoho dalšího se všemi podělit. Budu moc ráda, když jej navštívíte, třeba se vám tam zalíbí aspoň z poloviny tak, jako mě tady u Nikki :))
    Tobě, Nikki, hodně štěstí v další cestě životem, jsi důkazem, že pohádka se dá žít! :))

    livebetter.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Aj ja sa sa pridávam s jedným veľkým ďakujem. Niki vďaka tebe som konečne pochopila ako to s našim telom funguje, stravu, cvičenie. Máj sa krásne a snáď niekedy dovidenia.

    OdpovědětVymazat
  35. Nikki, díky za vše! Měj se krásně ♥

    OdpovědětVymazat
  36. Nikki přestala psát a Petra přibrala kilo a půl :D :-/
    Asi bych měla začít číst od začátku.

    OdpovědětVymazat
  37. Peti :D to zvládneš, znovu se do toho obuj a půjde to :) také jsem na chvíli polevila a kila šla nahoru hned (taky 1,5 kg :D), ale už jsem zase zpět na 60, chce se to kousnout! Držím palce :))

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj Nikki. Ja jsem se chtěla zeptat na DVD Jillian Michaels - 30 Day Shred. Jsem si ho koupila a kdyz mi přišlo, tak mě překvapilo, že tam jsou jen 3 videa - 3 levely. to jako kazdy level ma cvičit 10 dni nebo jak to je? ja myslela ze tam na kazdy den bude jine video...

    OdpovědětVymazat
  39. Katko, je to tak, jak říkáš. 3 videa, jedno na deset dní. NAhoře v menu je odkaz na JIllian Michaels, pak kliknout na DVD a zobrazí se všechna dvd včetně recenzí a popisu ;) škoda, že jsi se nepodívala dříve, mohla sis "ušetřit" překvapení :)

    http://mojetelo.blogspot.cz/2012/09/den-151-152-jillian-michaels-30-day.html

    OdpovědětVymazat
  40. ach jo, od te doby, co skoncil Tvuj blog, jsem uplne prestala cvicit ;o( vubec se k tomu nemuzu vratit... mej se hezky, Nikki.

    OdpovědětVymazat
  41. jee, to je super, ze budes mit novy blog ;o) to zas treba zacnu cvicit ;o) jsi muj osobni trener a velka motivace ;o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)