Moje proměna (za 50 dní) - výsledky hlasování


Dočkali jsme se. Dočkali jste se :-) Skončil 3. ročník soutěže Moje proměna, který se letos 
nesl v duchu "za 50 dní". Hlasy jsou rozdány a těmi jste vybrali své vítěze. 
TOP 10 se umístily ty ženy, které se se svou proměnou rozhodly motivovat ostatní, ukázaly se vám (a věřte, že ty ostychy jít veřejně s kůží na trh jsou oprávněné) a z celkového počtu 650 přihlášených si přišly obhájit své snažení :-) Myslím, že to už o něčem svědčí a zaslouží ocenění :-) 

Také se rovnou podíváme na ceny, které vítězky vyhrály a 
touto cestou moc děkuji všem sponzorům za to, že v tuto soutěž věřili :-)

***

10. místo - Lenka, Lenka, 33 let, Karlovarský kraj - 370 hlasů
Vyhrála: 3 vzorky příchutě Das müsli a slevový kupón na nákup v e-shopu Bellinda.cz,
 

***

9. místo - Louise, 37 let - 380 hlasů
Vyhrála: 3 vzorky příchutě Das müsli a slevový kupón na nákup v e-shopu Bellinda.cz,
"Děkuji za výzvu,bylo to to co jsem potřebovala.Neměla jsem motivaci,díky tvé výzvě jsem ji našla.:))"

***

8. místo - Žakelínka, 28 let - 417 hlasů
Vyhrála: 3 vzorky příchutě Das müsli a slevový kupón na nákup v e-shopu Bellinda.cz,
 
"Můj přítel pořád zdůrazňuje, jak je na mě pyšný a jde opravdu vidět, že se mu moje nové já líbí :) a když jdu se svým dvou a půl letým synkem na procházku tak jsem a cítím se opravdu fajn....A kdyby někdo tvrdil že to nejde, před 11 lety jsem podstoupila plastiku čéšky a mám do konce života nosit na sport ortézu."

***

7. místo - Kája, 22 let, Praha - 468 hlasů
Vyhrála: slevový kupón na odběr čokolády Ganapa.cz
3 vzorky příchutě Das müsli a slevový kupón na nákup v e-shopu Bellinda.cz,
 
"Musím říct, že tohle bylo mých nejúspěšnějších 50 hubnoucích dní v životě :) Konečně jsem se dostala pod mých prokletých 70 kilo a změny si všímá i okolí, což mi dělá největší radost. Každopádně momentálně jsem spokojená a ráda bych ti strašně moc poděkovala za to, jakou motivací a inspirací jsi pro mě byla."

***

6. místo - Adazary, 42 let - 515 hlasů
Vyhrála: slevový kupón na odběr čokolády Ganapa.cz
3 vzorky příchutě Das müsli a slevový kupón na nákup v e-shopu Bellinda.cz,
"Nie je to nič svetoborné, ale som ti vďačná, že som sa na to dala :-) Zamilovala som si švihadlo. 
Som hrdá, že som to dotiahla do konca aj keď som tomu neverila."

***

5. místo - Nikushka11, 22 let, Bratislavský kraj - 556 hlasů
Vyhrála: knihu Jídlo pro váš mozek od nakladatelství Cpress,
slevový kupón na odběr čokolády Ganapa.cz
3 vzorky příchutě Das müsli a slevový kupón na nákup v e-shopu Bellinda.cz
 

***

4. místo - Colin31, 31 let - 592 hlasů
Vyhrála: knihu Posilování (anatomie) od nakladatelství Cpress,
slevový kupón na odběr čokolády Ganapa.cz
slevový kupón na odběr fitness oblečení z e-shopu AestheticFitness
malé balení Das müsli a slevový kupón na nákup v e-shopu Bellinda.cz
"Dekuju za to, ze me porad inspirujes. Na tvoje stranky budu chodit porad, clanky ctu porad dokola. 
Pokracuju dal a dotahnu to do cile. Nejlepsi na tom je, ze se mi zlepsily, vlastne skoro vymizely 
zdravotni potize a vlastne se mi uplne zmenil cely zivot."

***

3. místo - Aniii, 31let, Pardubický kraj - 604 hlasů
Vyhrála: knihu Vím, proč jím od nakladatelství Cpress,
1 kg proteinu, shaker a příchutě od e-shopu nu3tion.cz
slevový kupón na odběr fitness oblečení z e-shopu AestheticFitness
malé balení Das müsli a slevový kupón na nákup v e-shopu Bellinda.cz
"Mám zhoršující se hypofunkci štítné žlázy, beru hormony každý den, ale jak je vidět, 
je to úplně jedno, protože když se chce, tak to jde :-)"

***

2. místo - Kelly, 31 let, Středočeský kraj - 605 hlasů
Vyhrála: balíček produktů od e-shopu Fitnessprotebe.cz
knihu Posilování (anatomie) od nakladatelství Cpress,
slevový kupón na odběr fitness oblečení z e-shopu AestheticFitness
malé balení Das müsli a slevový kupón na nákup v e-shopu Bellinda.cz
 
"Chtěla jsem ti moc poděkovat za super motivaci začít se sebou konečně něco dělat, bylo to už potřeba :-). Jsem moc spokojená :-).  O víkendu jsem byla s dětmi v aquaparku a konečně jsem se cítila dobře! "

***

1. místo - Iniska, 32 let, Jihomoravský kraj - 608 hlasů
Vyhrála: DVD Jillian Michaels z prodejního portálu Arara.cz
Jillian Michaels: Shred It With Weights obal
knihu Posilování (anatomie) od nakladatelství Cpress,
výběr 1 ks jakéhokoli fitness oblečení z e-shopu AestheticFitness
velké balení Das müsli a slevový kupón na nákup v e-shopu Bellinda.cz
 "Jsem zvědavá na protihráčky a protihráče :))"

***

V KATEGORII "PROBLÉMOVÉ PARTIE" ZVÍTĚZILA...

Iveta, 24 let, Vysočina - 218 hlasů
Vyhrála: balíček zdravých produktů od Nikki :-)
 
"50 dní uteklo jako voda, pořád je pro mě co zlepšovat, asi to bude nekonečně dlouhá cesta a já děkuji tobě, že jsi mi pomohla odstartovat ji :) Mám doma 5 měsíčního chlapečka, vstávám někdy i v pět hodin, abych si odcvičila. Nejvíc si přeju cítit se dobře ve svém těle, protože potom je hned všechno úplně jiné."

***

V KATEGORII "CENA POŘADATELE" ZVÍTĚZILA...

... tuto cenu mám každým rokem v rukou já sama. I letos bylo nesmírně těžké vybrat, jelikož se mi proměn líbilo strašlivě moc. Respektive se mi líbily všechny, proto se také dostaly do samotného finále a jejich fotografie jsem uveřejnila :-) Ale pokud bych měla být upřímná, svou proměnou si mě získala například ...

LikeLu (doufám, že nezanevřeš na běhání :-)
 

Marie (pokračuj :-)
 

Veronika (velmi zkrásněla na těle :-))

Jennifer (milovnice Shauna T. :)))

Lucka (obdivuji tvou proměnu coby lidské bytosti ;))

Matyzek (pokračuj :;))

Renatka (krásné nohy!!!!)

Lukra (také obdivuje "fešáka" Shauna T. :))
 

Eva (doufám, že už máš přestavěno :-D)

Kornélia (také prošla proměnou hlavně v hlavě :)) děkuji za mejlík :*
 

Katushka (které první desítka unikla jen o kousek :))

Sisa (zdravím na Slovensko :))

Lenka (která mi v první desítce moc chyběla)
    

a v neposlední řadě ty dvě trdla, které neměly zapotřebí honit hlasy neférově ;))
Nezmínila jsem všechny proměny, ostatní mi, prosím, proto promiňte :***

A teď tedy k tomu hlavnímu a to, kdo si získal mé sympatie a kdo si bude
oblizovat prstíky nad balíčkem ze zdravé výživy, který zašlu a osobně vyberu :-)
Několikrát jsem váhala, vlastně už od počátku, komu tuto cenu udělím
a vlastně jsem se vrátila k té, která mi v internetovém světě dává o sobě hodně znát,
neustále komentuje na FB, zapojila se snad do všech výzev, 
dávala své fotky na FB, jak krásně všechno plní a vždy je milá...
Závěrečná desítka s nejvíce hlasy jí také utekla jen o chloupek, 
tudíž si myslím, že si cenu pořadatele zaslouží. 
A bude mi ctí ji ten balíček do Francie poslat :))

Kornélia, 45 let :))
 

***

Tohle je již skutečně úplně všechno, 3. ročník soutěže Moje proměna tímto skončil,
všechny emaily vítězkám zašlu do pondělí 18. srpna 2014, prosím o trpělivost :-)

Vy ostatní se nechejte inspirovat, bojujte za své sny, těla a zdraví :-))
Stojí to za to. Nikki :-)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

SPONZORY SOUTĚŽE BYLI

                         

      

              
               

8 komentářů:

  1. Myslím , že mluvím za všechny - děkuji za to, že jsi nás vyhecovala , že jsi nás motivovala, že jsi nás podporovala a vůbec za všechno a za ten čas který jsi obětovala nám místo rodině.DĚKUJEME MOCKRÁT NIKKI :) :*

    OdpovědětVymazat
  2. A teď už se nám "ztratíš"? :( jak jsi psala, že blog ukončíš po této soutěži...
    Co to bylo prosím za slečny s tím podvodem? Bohužel je to všude no..teď je to třeba vidět i u soutěže u Dewii..nechápu, proč to někdo dělá..já bych si pak takové výhry nemohla ani vážit, kdybych si posílala hlasy sama..
    A vítězkám moc gratuluji! je to obdivuhodné, hlavně mě těší ty dámy staršího věku..kéž by jednou podobně "dostala rozum" i má obézní matka..

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, sice jsem se nikam neumístila ale jsem ráda, za každý hlásek co mi byl udělen, nehonila jsem hlasy ani v rodině, krom muže a virtuálního světa o mě nikdo neví... Můj cíl k 30tinám si dát o 30kg mín je už neuvěřitelně blízko - chybí 9kg a mám na něj téměř 5 měsíců... Bude mi chybět má startovní čára a to tenhle blog, kde jsem tehdy před 7 měsíci kdy jsem svou cestu začala našla vše co jsem potřebovala... Budu ráda, když mě občas někdo příjde nakopnout na nově zřízený blog, protože mám pořád tolik co na srdci.. :D Moc gratuluju výherkyním, od toho jsem přišla komentovat ale jak se něco končí, padá to na mě.. Jsem ráda, že na 2. místě skončila má favoritka a cena pořadatele byla vybrána více než dobře, problémová partie - slečna je skvělá !! Holky držte se a nepolevujte, at jsme krásné pro sebe, pro partnery a pro své děti a v neposlední řadě at jsme zdravé... Děkuji

    OdpovědětVymazat
  4. Ivika: děkuji :)

    Kristýna: dávám si dovolenou a upřímně, nevím, na jak dlouho. Nechci říkat napořád, protože tak moc si zase nevěřím, ale kdo ví... třeba mi to bude brzy chybět :)) Blog ale nekončím, bude stále k mání pro vás. A jména těch dvou slečen vyzrazovat nebudu, samy vědí, že udělaly chybu a bylo to pro ně ponaučení ;)

    Kirtans: tak tak :))

    OdpovědětVymazat
  5. Však si pořádnou dovolenou zasloužíš a většina toho již byla napsána:) třeba bys mohla alespoň občas přidat na FB aktuality z rodinného života, abychom o tebe nepřišli úplně ;)
    Mě jen zajímal jejich pokrok..bohužel jsem to nesledovala, pouze na začátku, takže vůbec netuším o koho šlo :(

    OdpovědětVymazat
  6. Všetkým dievčatám gratulujem k úspechu!! Boli ste perfektné :) niekde až ústa otváram..A Veronika, ktorá veľmi skrásnela na tele ( :))) ) nechceš mi napísať, ako si si zmenšila vonkajšiu stranu stehien?? Ozvi sa :) ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že tak jako tak vyhrály všechny, které neseděly těch padesát dní na zadeli. A to je dobře :-)
    Jinak souhlasím s Kristýnou. Něco zajímavého z Tvojí domácnosti nás zaručeně potěší. Aspoň občas... :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkuji za první místo, za hlasy a podporu. Vážím si toho moc! Jsem v šoku, že nebudu moct sledovat můj nej blog a inspirovat se od Nikki :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)