Z mého stolu 26 (12 fotek)

Oběd: opečený vícezrnný chléb, hořčice, kuřecí maso, plátek šunky, vejce, okurka, pažitka

Svačinka: Poctivý perník ze špaldové mouky

Snídaně: rýžové vločky s banánem, chia, skořicí, broskví a kešu máslem (od nu3tion.cz)

Večeře: lečo s plátkem eidamu, vícezrnný chléb s lučinou a zeleninou

Snídaně: bílý jogurt, banán a snídaňová směs z mladého ječmene (mám z biosfera.cz)

Snídaně: tvarohový mls ze sušenek

Oběd: kukuřice, kuřecí maso na česneku, koriandru a kurkumě, vejce, pažitka

Oběd: rajčatová tortila, vejce, šunka, zelenina, jahody

Oběd: květákový mozeček s bramborem, listová zelenina

Snídaně: bílý jogurt, med, vločky, maliny, třešně

Snídaně: řecký jogurt, banán, kakao, skořice, vločky, chia

A tohle tady nemá co dělat :D Ale jelikož my konec školního roku oslavujem, 
dovolila jsem si snad po dvou letech jednu marlenku :))) Mňamky :)))

16 komentářů:

  1. teda ty si začla nějak více zdobit to jídlo na talíří nebo se mi to zdá? dobrůtky <3

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, mňam! :) Prosím, kde kupuješ Chia semínka?

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno vypadá moc dobře! :) Mohu se jen trošku mimo téma zeptat, nevíte z jakého druhu mouky by šly udělat kynuté lívanečky?Dnes jsme je zkoušeli udělat z obyčejné hladké celozrnné mouky a hrozně špatně se s tím pracovalo.Prosím, prosím o radu. :) Předem děkuji za jakoukoliv odpověď! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vojta: zkusila bych špaldovou... :)

    Reny: ve zdravé výživě u nás, ale určitě je najdeš i na jakémkoli e-shopu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Perník vypadá super. A marlenku bych si taky dala, miluju ji 3:)

    OdpovědětVymazat
  6. Receptík na tvarohový mls ze sušenek by nebol? Vyzerá to tak chutne, mňam. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky :) Tvůj blog je moc super a moc díky za motivaci. Díky tobě jsem konečně taky začala něco dělat. :)
    Všechny tvoje jídla vypadají moc pěkně, i ty, které si jedla, když si začínala. Taky začínám a ráda bych se zeptala, jestli můžu jíst normálně těstoviny nebo rýži s něčím, já se totiž bojím i osolit brambory. :D
    A jestli si mám na potravinách hlídat cukry nebo spíš kalorie, vůbec se v tom nevyznám.
    Díky moc, jsi super ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Markéta: určitě kalorie: Sacharidy, bílkoviny i tuky mají kalorie. Energetickou hodnotu. Ta když se přešvihne, a je jedno jestli z bílkovin nebo sacharidů, tělo tloustne. Takže určitě si hlídej kalorie. Sacharidy můžeš taky, měly by tvořit max cca 50% tvého denního příjmu. Pokud dosáhneš jen na 40%, nevadí to :) Ale kalorie by měly souhlasit ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Celeana: bude. Bude na více věcí ze seznamu :))

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, opravdu je možné vystačit s takovou malou porcí jídla? Vždyt' je to méně, než sní moje děti.

    OdpovědětVymazat
  11. Někdo potřebuje hodně, někdo méně. Každé tělo je jiné a má jiné potřeby. Kdy se tomu přestanou lidé divit, jako by ten druhý dělal něco nenormálního a špatně. Klidně jezte víc, mně osobně je to úplně jedno :)))

    OdpovědětVymazat
  12. Vše má takové krásné, čerstvé a chutné barvy :D

    OdpovědětVymazat
  13. Teda Nikki, to je nadhera.Asi si te objednam a necham si od tebe vozit jidlo domu :) vazne krasa.Diky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)