Tréninkový kalendář na červenec 2014

1. červenceZuzka Light
Tabata Training #4

Potřeby: švihadlo
Čas tréninku: 15 minut
Poznámka: vynikající kardio trénink. Opravdu! Myslela jsem, že duši vypustím! Na začátek měsíce úplně
ideální :D Bez jakýchkoli pomůcek, byly tam i slavné "suicides" od Jillian Michaels, což se nakonec ukázalo
jako nejjednodušší cvik ze všech šesti!!! Dávám pět hvězdiček za líbivost do svých poznámek :)
Plus samozřejmě jak jsem již zvyklá, švihadlo v mezerách, kdy Zuzka vysvětluje cviky, takže 300x švihadlo.
Moje skóre:
100x švihadlo
(1. tabata) 4-13-4-15-4-13-4-13
100x švihadlo
(2. tabata) 13-9-11-11-10-11-11-12
100x švihadlo
(3. tabata) 42-29-35-26-33-26-31-32
Líbivost: 

2. červenceZuzka Light
Tabata Training #5
Potřeby: 1,5 kg činky
Čas tréninku: 12 minut
Poznámka: workout vypadal naprosto nevinně, na konci jsem byla ráda, že je posledních 20 vteřin :) I 1,5 kg
činka mi ztěžkla, skvělý trénink na záda (konečně!!!). Ubírám jen jednu hvězdičku za pomalejší rozjezd,
jinak se mi líbil velmi :)
Líbivost: 

3. červenceZuzka Light
Zwow #62
+ Tabata se švihadlem
  
Potřeby: podložka, 10 kg kettlebell, švihadlo
Čas tréninku: 15 minut
Poznámka: výborný workout na zadeček a nohy, poprvé jsem vzala do rukou kettlebell těžší, dnes tedy prvně
10 kg z původních 6 a byl to tedy mazec. Po prvním kole jsem si říkala, že to nedám a nevydržím. Ale rozcvičila
jsem se a šlo to. Plíce na padrť, ale dobrý :D Po pauze jsem si dala ještě tabatou 500 skoků přes švihadlo.
Čistý čas workoutu 10'47)
Líbivost: 

4. červencevolno
Čas tréninku:
Poznámka: 

5. července
Zuzka Light
Zshred #46
 
Potřeba: švihadlo, 3 kg činka
Čas tréninku: cca 13 minut
Poznámka: moc příjemný 12 minutový amrap, hodně na švihadlo a šikmé břišní svalstvo, velmi podařený.
1. kolo - 18, 20, 124, 10, 8, 123
2. kolo - 19, 21, 130, 10, 12, 130
švihadlo jsem pak dorovnala do 600
Líbivost: 

6. červencevolno
Čas tréninku:
Poznámka: 

7. červenceZuzka Light
Tabata Training #7

Potřeba: podložka, 1,5 kg činky
Čas tréninku: 12 minut
Poznámka: další ze série tréninků stylem tabata, tohle nebyl příliš náročný workout, myslím, že jsem se potila
víceméně proto, že je hrozné horko :) Každopádně opět něco na záda a nohy.
(1. tabata) 28-9-26-9-28-9-29-8
(2. tabata) 16-5-16-6-16-6-17-6
(3. tabata) 18-7-18-6-19-6-19-7
Líbivost: 

8. červencevolno
Čas tréninku:
Poznámka: bolest zad a zápěstí, upadla jsem s Eliškou na kluzké podlaze

9. červencevolno
Čas tréninku:
Poznámka: bolest zad a zápěstí, upadla jsem s Eliškou na kluzké podlaze

10. červenceNikki Finn
Body Tone Workout
   
Potřeby: švihadlo, bradla, 10 kg kettlebell, 6 kg činky, podložka
Čas tréninku:15 minut
Poznámka: vlastní silový trénink na tónování svalů, intervalem 50/10, celkem tři kola těchto cviků: skoky přes
švihadlo, kettlebell swings, reverse push ups, DB squat & bicep curl/press up, basic crunch/elbow to
knee crunch
jelikož je zde minimum kardia, chce to opravdu naložit, aby takto krátký trénink měl smysl :) 

11. červencevolno
Čas tréninku:
Poznámka: 

12. červenceZuzka Light
Zyoga #16

Potřeby: podložka
Čas tréninku: 15 minut
Poznámka: hned z rána (asi 15 minut po probuzení) jsem si dala Zuzčinu jógu, bylo to velmi příjemné,
protáhla jsem si snad každý sval v těle :)

13. červenceNikki Finn
Quads & Abs

Čas tréninku: do 10 minut
Poznámka: neměřila jsem čas, ale doporučuji tento krátký svižný kardio trénink, pokud se vám nebude chtít
cokoli vymýšlet :)))

14. červenceZuzka Light
Tabata Training #10
 
Potřeby: činka 3 kg, švihadlo
Čas tréninku: 12 minut + kliky a švihadlo
Poznámka: krátký kardio trénink se zaměřením na bříško, moc se mi líbil :)) 

15. červencevolno
Čas tréninku:
Poznámka: 

16. července3 hodinová procházka s dětmi a bráchou
(mluví za vše :D)

Čas tréninku:
Poznámka: 

17. červenceZuzka Light
Tabata Training #11
 
Potřeby: švihadlo, podložka
Čas tréninku: 12 min
Poznámka: tohle byl workout údajně pro začínající, no... nevím :D já se docela slušně zapotila.. a druhý den
mě bolel zadeček :D 

18. červenceZuzka Light
Tabata Training #12
  
Potřeby: švihadlo, činky 3 kg, podložka
Čas tréninku: 12 min
Poznámka: výborný workout, končí se s ním celá tabata série se Zuzkou. Tenhle se mi moc líbil. Začínám mít
ráda tolik nenáviděné jump tucks :D

19. červenceZuzka Light
Tabata Training #9

Potřeby: podložka
Čas tréninku: 12 minut
Poznámka: v tomto vedru vcelku příjemný workout na bříško a balanc :)

20. červencevolno
Čas tréninku:
Poznámka: 

21. červencevolno
Čas tréninku:
Poznámka: 

22. červenceShaun T.
Focus T25 - Rip't Circuit
 
Potřeby: podložka, činky
Čas tréninku: 25 minut
Poznámka: takový v klídku workout, moc se mi líbil, na celé tělo včetně kardio vstupů, moc se mi líbilo,
jak Shaun T. trénink rozdělil. Rychle to uteklo :)

23. červencevolno
Čas tréninku:
Poznámka: 

24. červenceZuzka Light
Kettlebell Series #2

Potřeby: 10 kettlebell
Čas tréninku:
Poznámka: ach, jelikož jsme stěhovali menší posilovnu a já se tahala s 20 kg zátěžemi, večer už jsem chtěla
něco opravdu jednoduchého, tak jsem sáhla po tomhle workoutu pro začátečníky, ale dala jsem jen jedno kolo
a vy***la se na to. S takovou nechutí jsem již dlouho necvičila, nebavilo mě to... tak jsem se raději na to vyprdla
a šla odpočívat. Únava byla tak velká, že jsem usnula už v osm večer, což mluví za vše. Tak jindy a něco jiného :)

25. červenceZuzka Light
Kettlebell Series #3

Potřeby: 10 kettlebell
Čas tréninku: 12 minut + švihadlo a kliky
Poznámka: 

26. červencevolno
Čas tréninku:
Poznámka: 

27. červencednes velmi aktivní odpočinek, práce na bytě,
stěhování nábytku apod.

Čas tréninku:
Poznámka: stejně jsem si ještě ráno neodpustila pár kliků na bradlech :)

28. červenceopět práce na bytě, štukování, malování
takže aktivní odpočinek

Čas tréninku:
Poznámka: 

29. červencepokračují práce na bytě
večer 15 min vlastní bodyweight trénink
na celé tělo

Čas tréninku:
Poznámka: 

30. červenceZuzka Light
Lifted Butt Series #5

Čas tréninku: 15 minut
Poznámka: hned po ránu jsem si dala tento trénink na zadeček, bez pomůcek, cítím prdelku, tak snad to zabere,
protože zase tak náročný to nebylo, ale ono i nenáročné cviky mají svůj účinek... občas to stačí jen dolaďovat :)

31. července

Čas tréninku:
Poznámka: 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

       

     
    

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)