Quads & Abs HIIT Workout


Dnes tip na krátký intenzivní trénink :) Kdyby se vám nechtělo cokoli vymýšlet, postačí dva cviky a nášup je zaručen :) Při high knees tahejte kolena co nejvýš, aby byly pořádně zapojeny také břišní svaly. Při lunges nezapomínejte na správný úhel kolene a zkuste jít co nejníž :))

Mějte se prima, Nikki.

5 komentářů:

  1. Ufff uz ted se potim! :) ne, tyhle workouty mam moc rada, takze diky za nej, zitra se na to vrhnu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska vyzkouším :) snad mně neupadnou běhy :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak mi to nedalo a teď zkusila tenhle trénink. Parádně ze mě leje. To jsem potřebovala. :) Jen jsem pořádně zapomněla výrazy. Lunge je výpad se výskokem? A počítám jen do toho čísla nebo je to na každou nohu. Já jela jen na čísla, tak jsem si možná ubrala. :) :) Ale to neva. Příště to třeba znásobím. :) :)

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, jojo, lunge jump je výpad s výskokem, vždycky když váháš, mrkni na google, tam najdeš tuny obrázků a určitě i videa :)) A počítá se prostě jen na čísla, žádné párování, má to být krátký a svižný :)
    Ale kdybys chtěla výzvu, proč ne :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)