pátek 25. července 2014

Pokyny pro zasílání finálních fotek do soutěže Moje proměna (za 50 dní)


Soutěž Moje proměna je pomalinku a jistě u konce. Přesto stále nepolevujte, protože tyhle poslední dny budou nejdůležitější. Setrvat, nepovolovat, myslete na sebe, na změnu, kterou uvidíte v podobě fotek. A právě kvůli fotkám tu dnes jsme, abychom si řekli, jak budou tyto poslední dny vypadat a jaké pokyny pro vás kvůli finálním fotkám mám. Jste natěšení? Já na vás strašně :)

SPONZOŘI
Dříve ale, než se k tomu dostaneme, ráda bych touto cestou poděkovala všem sponzorům, kteří tuto soutěž podpořili a se kterými jsme vybrali co nejvhodnější ceny tak, aby byly zajímavé jak pro ženy, tak pro muže. Strašně si jejich podpory vážím a vy se určitě podívejte, kdo a s čím nás přišel podpořit a také samozřejmě, jaké ceny se pro vás chystají. ☺


SOUTĚŽÍCÍ
Takže. V soutěži vás na počátku bylo zhruba 650 lidí. Ženy, i muži. Když píši bylo, tak to číslo se k dnešnímu datu snížilo na rovných 600. Během té doby se někteří z různých důvodů odhlásili, ať již z důvodů zdravotních, změn stavů (budoucí maminky ☺) či prostě nechtění pokračovat v soutěži. Jak jsem napsala, nikoho tato soutěž nezavazuje k ničemu, takže jsem se na nic neptala a účastníky ze soutěže dle jejich přání vyřadila.

Je mi rovněž jasné, že se mi na konci soutěže neobjeví celých šest set proměn, tipuji, že vás bude maximálně dvě stě těch, kteří se do toho ponořili naplno a své změny mi zašlou. Beru to ovšem pozitivně. Změna životního stylu není nic snadného a všichni ostatní, kteří to tentokrát nezvládli, možná dostanou kopanec motivační od těch, kteří se se svou změnou pochlubí. Osobně se na všechny fotografie moc těším :)) A ještě jednou pro jistotu připomínám. VSTUPEM DO SOUTĚŽE JSTE SE NEZAVÁZALI K TOMU, ABYSTE MI FINÁLNÍ FOTOGRAFII ZASÍLALI. Pokud se na to z jakéhokoli důvodu necítíte nebo mi fotografie poslat nechcete, nemusíte tak činit.

PRAVIDLA FOTEK
Do finále se dostanou pouze fotky, které budou samozřejmě splňovat níže uvedená pravidla. Stejně jako při přihlašování, nebudu dbát na to, zda máte na fotce hlavu, či nikoli, ale bylo by fajn, kdybyste se fotili ve stejném oblečení, jako na fotce první. Ne kvůli mně, ale kvůli čtenářům, kteří přijdou hlasovat a ať již chcete nebo ne, vždy se zde objeví někdo, kdo bude zpochybňovat autentičnost. Abychom se těmto nechtěným problémům vyhnuli, prosím, foťte se ve stejném prádle, na stejném místě (pokud možno, vím, že mnozí z vás budou zasílat své fotky z dovolené z jiných zemí, tam se samozřejmě nedá nic dělat a počítám s tím), do finálních fotek NIC nevpisujte, můžete je pouze velikostně upravit, aby mi nechodili 10 MB fotografie :D Samozřejmě mi tím usnadníte i práci :)) 

INDICIE
Stejně jako v případě prvních fotografií, budu po vás požadovat, abyste si z rukou sundali veškeré náramky, hodinky, řetízky a umístili na ně stejnou indicií jako posledně. Jen prosím, ZMĚŇTE BARVU :) To znamená, kdo měl na ruce bílý šátek nebo ponožku (☺), tak si dá tentokrát na ruku cokoli jiného v jiné barvě kromě oné bílé, kterou použil.

ZASÍLÁNÍ FOTEK
Fotky zasílejte v rozmezí od 31. července do 4. srpna do půlnoci. Vyšla jsem tak tímto datem vstříc všem, kteří se vrací z dovolené a nemají možnost pořídit a zaslat snímky mimo domov. Po půlnoci 4. srpna nebudu brát zřetel na jakékoli důvody, které by vám bránily k zaslání fotografií. Nejsem v pozici, kdy si mohu dovolit já sama s nastavenými pravidly dělat co chci. Snažte se, prosím, zaslat fotografie včas, na pozdější žádosti nebudu reagovat. Děkuji.

Fotky zasílejte na email kris.cechova@gmail.com. Je to můj soukromý mejl, který sem dávám proto, že seznam objemné mejly neutáhne a nerada bych, aby se zase stalo to, co při přihlašování a fotky mi nechodili. Takže fotografie posílejte sem. Zpětně vám napíšu, že jsem fotky obdržela. Pokud do 24 hodin od odeslání moje potvrzení nepřijde, napište sem do komentářů nebo opět na email. Budu pro jistotu kontrolovat i spamy, to samé bych žádala od vás :) V e-mailu nezapomeňte připsat svoji přezdívku, pod kterou soutěžíte, pomůže mi to. Díky moc.

Prosím, nepoužívejte můj soukromý e-mail k jiným účelům, než k soutěžním fotografiím. Nebudu na ně reagovat. Děkuji za pochopení.

NEZAŘAZENÉ FOTOGRAFIE
Určitě jste si všimli, že v soutěži není podstatné, kolik kil zhubnete, ale jak budete vypadat. Je zcela dost možné, že naopak nějaké kilo přiberete, ale váha nezakryje vizuální změnu, která bude výrazná. Svoje kilogramy nenosíme napsány na čele, proto jde v soutěži o změnu viditelnou, ne měřitelnou. Z toho důvodu je možné, že se přikloním k možnosti nezařadit finální fotografii u soutěžících, kde není vidět žádná změna. Abychom se vyhnuli tomu, čemu já nebo vy říkáme žádná změna, zcela diskrétně to můžeme probrat e-mailem :)) Jsem si jistá, že takových fotografií bude málo, ale píši to z důvodu ušetření času s přípravou stránky pro závěrečné hlasování. 

CENY A VÍTĚZOVÉ
Ceny budou rozdány poměrově mezi prvních deset soutěžících s nejvyšším počtem hlasů. Takže ano, bude 10 vítězů. Alespoň těch soutěžních. Vítězové ale budete koneckonců všichni, kterým se změna podařila :) 

UMÍSTĚNÍ FOTOGRAFIÍ
Všechny vaše fotografie budou publikovány jen a pouze zde na blogu a v žádném případě se z mé strany nedostanou na žádné jiné místo (sociální sítě apod.)

ZÁVĚREČNÉ HLASOVÁNÍ
Hlasování pro čtenáře bude spuštěno předběžně 10. srpna a bude trvat celých pět dní. Hlasování ukončíme o půlnoci 14. srpna a o den později, tedy 15. srpna pogratulujeme výhercům a se soutěží se rozloučíme :)))

***

Máte-li jakékoli dotazy k soutěži, ptejte se buďto v komentářích
nebo na mém soukromém emailu výše uvedeném. 

Hodně štěstí přeji.
Nikki.

9 komentářů:

  1. Všem, kdo do toho šli přeji hodně štěstí a moc se těším na vaše fotky!

    OdpovědětVymazat
  2. Skoro i lituju, že nemám důvod se účastnit :) taková motivace je skvělá

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě všichni odvedli skvělý kus práce, a taky si myslím že bude hodně těžké vybrat vítěze :)
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem zvědavá jestli něco bude vidět.. :D Momentálně válčím se střevní chřipkou a před tím jsem relaxovala na dovolené kde byl jen kondiční pohyb.. :D No jsem na sebe zvědavá hlavně pro sebe.. :D Kila i cm se hýbou snad foto ukáže - rozhodně od porodu dnešním dnem dole 20kg a můj cíl - dát si v prosinci k narozeninám - bude mi 30 - 30 zhublých kil není nesplnitelní.. :D Gratulace Všem...

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám dole 5kg a není to moc vidět. Chybí mi kilo do váhy před těhotenstvím a pořád vypadám, jako bych měla o 10 víc než předtím :-/ 50 dní se mi moc nepovedlo, na fotce asi nebudou moc viditelný rozdíly, ale nevzdávám se :-)
    Hezky se mi tvarujou nohy, ruce, jen ty boky mám pocit, že mi zůstanou pořád. Měla jsem fakt obří břicho, ale přece to musí jít dolu, ne? :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Držím vám palce! :) Vydržte to! :) A předem gratuluji každému, kdo se o to aspoň pokusil... :) Je to opravdu skvělý nápad. :)

    Corculum♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ha, zrada :D. Fotila jsem se dneska ráno a se stejnou gumičkou na ruce. A tož teda ráno repeteee :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Nikki, i když jsem nakonec fotky neposlala, stejně díky za všechnu práci, tipy na cvičení a recepty, které jsi sem dala. Měj se pěkně! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Niky, já jsem zapomněla sledovat, kdy uběhne 50 dní a dnes koukám, že tadadamtam... Ale to neva, dík i tak za motivaci!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)