Módní styl, který mi vyhovuje

Móda

Nevím, jak je to u vás, ale co se týče nějakého módního stylu, byla jsem jako dcera pro maminku spíše zklamáním. Nerada bych, aby to vyznělo špatně, moje maminka o mně vždy říkala, že jsem byla úžasné děvčátko, hodné, milé, chytré, od malinka vnímavé, soběstačné, pracovité a cílevědomé. Až teda na tu módu. Nesnášela jsem od malička jakékoli čelenky, berušky ve vlasech, sponky, barevné gumičky, culíky, pamatuji si, jak mi maminka kreslila, co si mám každý den česat do školy, abych vypadala jako holčička, její holčička... nesnášela jsem to. Pamatuji si, jak mě oblékala, tedy snažila se, do šatiček, sukýnek, roláčků a lakýrek, jak mi dávala korálky, abych byla její malá fešanda. Nesnášela jsem to. Když jsem byla větší, chodila se mnou nakupovat oblečení a ptala se, co by se mi líbilo a já nikdy nevěděla, co ji říct, nákupy oblečení mě zabíjely. Nesnášela jsem to :)

Je mi 34 let a vesměs se nezměnilo vůbec nic. Až na jednu věc, už nemusím poslouchat maminčino postesknutí: "Holka, po kom ty v tomhle jseš?"
Od malinka mi nejvíce vyhovovaly tenisky, tepláky, trička... čím víc jsem se v oblečení  mohla cítit volně a pohodlně, tím lépe. Když přišly na střední škole na řadu taneční, odmítla jsem nosit šatičky "jak debil" (to jsem tehdy měla opravdu takový názor) a tak jsem jako jediná ze třídy do tanečních nechodila. Nechtěla jsem si hrát na holčičku, kterou jsem nebyla. Když jsem si měla obléct elegantní komplet na svatbu mé babičky, připadala jsem si opět "jak debil", pořád jsem se ošívala, nesnášela látku obepínající moji postavu a hned, co jsem přišla ze svatby do auta, boty a sako letěly do tašky a já si vzala tenisky s mikinou. 

Možná se ptáte, v čem jsem se to vdávala? :D Měla jsem malou soukromou svatbu, takže to odnesly bílé šaty sportovního typu, které mi půjčila jedna moje slovenská kolegyně v práci. 

Jak říkám, nezměnilo se nic. Mám doma pouze tenisky a botasky a pár letních nazouváčků. Ven chodím zásadně ve sportovním stylu, nejraději mám trika a mikiny mého přítele :D Jemu se to líbí, i když do mne vždycky nenápadně rýpne, kdy začnu nosit jeho trenky :D Na druhou stranu je rád a to mi sám řekl, že nemám tendenci utrácet za oblečení, boty a kabelky ve velkém stylu, jak to zná z doslechu a viděl u svých bývalých spolužaček. Je rád, že mám svoje fitness a že jediná věc, kam investuji peníze jsou knihy a dobré zdravé jídlo :)

A jak se oblékáte vy? Který módní styl vám svědčí? A co byste si na sebe nikdy neoblékli?



(jojo, ty černé kalhoty mám moc ráda :D, červenou kšiltovku taky, až se divím, že na fotce není 
moje oblíbená bílá, a poslední bílá mikča je od přítele :P )

33 komentářů:

  1. nosíš, co ti sluší a rozhodně nevypadáš málo žensky :o) já nosím ráda i šaty, ale nesnáším podpatky, takže spíš vítězí taky kalhoty a trička.. pokud jde o nakupování, úplně s tebou souhlasím, nesnáším prolézání obchodů s oblečením a zvlášť pak zkoušení, z toho mám akorát bolení hlavy :o/ ale přiznám se, že svým holčičkám šiju sukýnky a kloboučky, dávám jim čelenky a sponečky s kytičkama a pletu copánky :o)))

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy, nemohu nepodotknout, to vaše krásné miminko na předposlední fotce je úplně úžasné! :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Já když jsem byla malá, tak jsem se postavila uprostřed krámu a řekla:oblečte se mě:D Mám dvě starší sestry, takže se toho vždycky jedna, chopila a mě to bylo jedno co nosím:D..ale taky volné kalhoty v šechno..většinu času jsem strávila venku u zvířat a u slepic:D.. Ještě v 15 mi mamka chtěla koupit boty, potkala jsem jí ve městě a ona že mi je koupí ať si je jdu zkusit, byly to nějaké bufy na zimu..Zkusila jsem si jednu a řekla ok, jsou mi a běžela za kamarádkou:D Jinak teď jsem na tom už trochu líp, ráda se oblíknu občas elegantně a ráda když vím, že mi to sluší:) Ale doma a po vesnici převažuje vandrovský typ:D.. Kolikrát mě bylo trapně, když jsem šla se psem v teplákách a potkala manekýnky z vesnice, který byli nalíčený a nafintěný:D

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem úplný opak, zásadně nenosím kalhoty/džíny. Celoročně nosím šaty a sukně, na čem je mašle, puntík, cupcake, popř. zvířátko - ihned bystřím. Asi z toho nikdy nevyrostu a v pozdějším věku budu vypadat velice infantilně. :) Jako malá jsem to ale neřešila, lítala jsem po venku v tričku a teplákách a bylo mi to jedno. Každý by měl nosit to, v čem se cítí dobře a vyjadřuje to jeho osobnost. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja nie som veľmi typ na športové oblečenie, ale tebe to vážne pristane :). Ja si ťa napríklad neviem predstaviť v kostýme. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mam nejradeji saty a sukne a vtipne je, ze mi pripadaji milionkrat pohodlnejsi nez dziny, ktere maji svy, co tlaci a brrer, osivam se, jen na to myslim :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já poslední dobou nosím více sukně, šaty a svetříky. Jako malá jsem tohle nesnášela, ale poslední dobou tomu přicházím na chuť. Navíc šaty mi sluší nejvíc :D :D :3

    OdpovědětVymazat
  8. K tobě se sportovní styl hodí, sluší ti :-)
    Já se oblékám úplně jinak a ve sportovním se naopak vůbec dobře necítím. Dnes mám třeba tenisky a připadá mi, že to vůbec nejsem já, jsem celý den nesvá. Miluju svetříky (mikinu mám jen jednu asi 8 let starou :-D), šaty, sukně, boty na klínku, barevné punčocháče... Ke sportovnímu stylu jsem nikdy netíhla, upřímně, bylo pro mě utrpením, i když jsem se musela převlíkat na tělocvik ve škole :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Pro mě je teda moda zabavou a nosím vlastně skoro všechno :) Jednou jsem za slečnu v šatech, podpatcích, podruhé mám na sobě křivák a conversky, do třetice sako a džíny a takhle furt dokola. Oblékám se ráno podle nálady, někdy mám chuť být rebel, jindy dáma :) Miluji to!

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám taky ráda pohodlnou modu, ale každý den mám chuť na něco jiného, někdy tenisky a rifle, někdy šatičky a podpatky;) ráda si s tím hraju. A cetky typu naušnice a řetízky? miluju, sem s tím :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já se ráda oblíkám žensky, ale můj problém je, že si neumím vybrat, neumím nakupovat oblečení a nenávidím to, vždycky jsem z toho zničená a odnáším si jedno tričko:/

    OdpovědětVymazat
  12. Móda jde tam nějak mimo mě - vůbec nemám představu o nejrůznějších trendech a tak, nosím prostě, co se mi líbí :-)
    Mám ráda sportovní i elegantnější styl, tak nějak všechno asi :-D Ráda nosím sukně, boty na podpatku, mám ráda šaty, těším se na svatbu, až budu za "princeznu" Ale ráda mám i něco sportovnějšího, jak říkám, nemám přímo nějaký vyhraněný vkus.
    Nakupování oblečení nemám moc ráda - mám ráda, když mám něco nového, ale ne, když to musím kupovat. Mám pocit, že se mi v obchodě nikdy nic nelíbí. Ale když jde někdo se mnou a něco mi najde, tak se mi to naráz líbí - prostě asi nemám na hezké věci čuch :-D A taky mám často naprosto jasnou představu, co chci a to tam samozřejmě nenajdu, tak bývám z nákupu otrávená. Moc dlouho mě to ani nebaví. Prostě potřebuju někoho, kdy by chodil do obchodu se mnou a všechno mi vybíral a hledal :-D
    Jinak taky za oblečení moc neutratím, betu to hlavně prakticky - když opravdu něco potřebuju, tak to nakoupím, ale že bych jen tak bloumala po obchodech a nakupovala jen tak pro zábavu, to ne. Ani nemusím mít nic značkového, klidně nosím věci třeba od Vietnamců nebo z akce v Lidlu a neřeším to. Taky si přítel chválí, že nejsem jako jiné ženské :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Ja nosim uplne vsechno, kdyz se citim dobre v satech, vytahnu ty, ale nejvic stejne chodim ve sportovnim :) leginy a tilko nebo tricko :)

    OdpovědětVymazat
  14. Sportovní styl Vám sluší :))) já byla jako malá opak- hrozně jsem chtěla culíky a copánky a sponky do vlasů, jako ostatní holčičky, ale maminka to s vlasy neuměla a se sestrou jsme nosily univerzální účes ,podle kastrolu' :D maminka se hájí tím, že si jako malá nehrála s panenkami, ale s medvídkem a ten prostě česat nešel :D dnes vyhraněný styl nemám, nosím, co se mi líbí, ale víc se kloním k ,dámičkovému' stylu, miluji sukně, šaty a podpatky :) a na sport ladím do růžova :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ja potrebuju mit na sobe veci, ve kterych si pripadam prijemne, hezky a zensky, musi mi sedet na postavu a musi byt v prirodnich barvach. Mym heslem je, ze v jednoduchosti je krasa a snazim se nic neprepiplavat. Podpatky nerada nosim z drivejsich komplexu, mam 180cm, ale po boku vysokych muzu mi to bylo vzdy jedno :) teplaky jedine na doma :D i ma venkovni sport nosim leginy. je to zajimave jak kazda vyjadrujeme svou osobnost jinak ve svem obleceni :)

    OdpovědětVymazat
  16. OOOH napísala som komentár, išla odoslať a zblbol mi internet :/. Tak ešte raz .... V poslednej dobe venujem móde väčšiu pozornosť, Pribrala som pár kíl a snažím sa kupovať si veci, ktoré moje nedostatky zakryjú, takže nakupovanie oblečenia beriem ako zábavu. Baví ma nosiť šaty, je to ideálne v dni keď sa mi nechce vyberať čo k tomu tričku alebo k tamtým nohaviciam, dám si šaty a idem :D. Ulietavam na kabelkách, v obchode vždy zamierim najskôr ku regálu s kabelkami aj keď žiadnu nepotrebujem, za posledný štvrťrok som si kúpila 4 a teraz ležia v periňáku :D. Pekné oblečenie je mi aj motiváciu na cvičenie, kto by nechcel vyzerať dobre v obtiahnutom tričku alebo legínach , že :)

    OdpovědětVymazat
  17. Džíny a tričko. V létě žabky, v zimě kozačky bez ozdob a bez podpatku. Bundu nebo krátký kabát. V létě, když je moc hic i nějaké šatičky. Ale trpím v nich.
    Co už opravdu nejde nosit do města, dotahám na chatě.

    OdpovědětVymazat
  18. Ha, tak to jsme tedy úplný opak... V teplákách bych na ulici nikdy nevyšla, mám je jen "na doma". Na ven mám jen jedny šusťáky a nosím je v zimě na výlety. I kdy letos jsem udělala pokrok a dokážu jít do fitka v elasťákách, protože úspora času bez převlékání vyhrála.
    Jinak nosím hlavně vše ženské, miluji barvy, retro, rozevláté i dokonale padnoucí sukně, hodně saka, svetříky. Bloumání po obchodech už mě tolik nebaví, ale hodně nakupuju na internetu, což je finanční mor. A pak taky prolézám sekáče!

    OdpovědětVymazat
  19. Lucie: "Ha, tak to jsme tedy úplný opak... V teplákách bych na ulici nikdy nevyšla, mám je jen "na doma". Já taky nechodím ven teplákách :D To zní, jako bych to tu někde napsala :D Vyhovovaly mi jako dítěti, ale sportovní ještě neznamená tepláky ;) to jen pro pořádek, aby si někdo po tvém komentáři nemyslel, že ven chodím v teplácích :D Bože ne :D

    OdpovědětVymazat
  20. Ono kdyby jsi pracovala na pozici, kde se podpatky a kostýmky prostě vyžadují, bylo by to horší, ale takhle tě chápu... však s dětmi je nejlepší být v pohodlném oblečení, co ti sedí a hlavně se v něm cítíš fajn..
    Doma, do fitka, na procházky se psem apod. lítám zásadně v teniskách, teplákách, džínách, mikčách a tak. Takže skoro pořád. Ovšem moc ráda se vyfiknu a jehly, kozačky, sandálky na podpatku, vysoké platformy apod. mi v botníku nechybí. Ráda se oblékám opravdu jako žena, takže šaty, sukně, výstřihy... ráda se líbím hlavně sama sobě, tudíž se nemohu soustředit jen na jeden styl, ale oblékám se podle události, situace..

    OdpovědětVymazat
  21. Já vedla s maminkou přesně opačný boj.:D Mamka se prostě sama narodila ve špatném těle a nějakým nedopatřením se jí místo syna narodila dcera, takže se mě až do mých deseti let lidé v mém okolí ptali, jestli jsem kluk nebo holka, protože jsem chodila nakrátko a v klučičím oblečení. I dnes, kdy je mi 24, do mě naši občas rýpnou, u koho jsem "to lakování nehtů a barvení vlasů viděla", proč nemůžu být tak "přirozená" jako maminka (ano, tatínek maminku v její klučičí mánii podporuje).:D Ale beru to s humorem.:)

    OdpovědětVymazat
  22. Tereza: ach, to mi připomíná, jak jsem byla jako učitelka u maturity a musela se chtě nechtě vyfiknout. Celý ten týden byl jak za trest :D

    OdpovědětVymazat
  23. Já mám taky nejradši styl "lážo plážo" :-D Nejlepší jsou tepláky, tričko a botasky. V létě miluju kraťásky, dokud si teda neuvědomím, že moje stehna ještě nevypadají tak, abych je mohla ukazovat :-D Jinak mám ještě ráda baleríny, ale podpadky ani omylem. Ale zase když je teplo, tak na sebe radši hodím šaty než kalhoty :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Já také preferují sportovní oblečení, ale jednou za čas bych se ráda i vyfikla. Jen už si nějak nepamatuji, kdy se to stalo naposledy. Co bych ale asi nepřežila, je růžová barva. To bych si asi radši nechala vytrhat všechny zuby. Jak vidím růžovou, začínám vidět rudě. Netuším proč, ale je to fakt nenávist až za hrob.
    A nenávidím nakupování. Skoro tak jako růžovou. Takže mám většinou tak dvoje kalhoty, které nosím pořád, dokud se nerozsypou... a pak jdu s panickým výrazem v očích pro nové.
    Evidentně jsem se jako baba moc nepovedla.

    OdpovědětVymazat
  25. Já svůj styl měním z roku na rok, každým rokem se mi líbí něco jiného. Ale jakýkoliv je to styl, pokaždé je to černá barva, tu miluju.
    A na té poslední fotce ti to moc sekne :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Já byla úplně stejný typ jako ty, resp. odmítala jsem všechny ty dívčí oblečky a frčela si ve své temné metalové módě. :D Dokonce i ve čtyřicítkách jsem chtěla chodit v kanadách. :D Ale nějak mě to přešlo. :)) Metalový styl mám pořád ráda, stejně tak jako černou barvu, ale dnes už na sebe navlíknu klidně i růžové tričko a podpatky. Právě že jsem začala přicházet na chuť tomu ženskému stylu oblíkání typu boty na platformě, uplé kalhoty, pestřejší barvy apod. Nicméně i přesto vybírám oblečení, ve kterém se budu cítit pohodlně, a tak nějak zapadnu mezi ostatní. Zase nepotřebuju vyčuhovat z davu a upozorňovat na sebe svými módními kouskami. :D
    A na fotkách ti to šíleně sluší! :)) I když si tě kliďánko umím představit v uplejších věcech, postavičku na to máš. ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Důležité je najít si takový styl, ve kterém se cítíme dobře a který nás vystihuje jakoby z podstaty, který prostě nějak koresponduje s naším "já". :-)
    Moje kamarádka je sportovní typ, zatímco já jsem šatová, sukňová a podpatková, protože se potřebuju v oblečení cítit především žensky (což kupodivu nevylučuje i pohodlí). Tak jako má kamarádka vypadá načinčaná divně (protože se v tom necítí svá), tak já vypadám divně ve sportovním (protože se už od mala jako sportovec necítím, nejsem sportovně založená a možná proto na mě sportovní oblečení vypadá jakoby nepatřičně).
    Tobě sportovní styl opravdu moc sluší, protože vystihuje tvou duši, tvoje založení. Proto na fotkách vypadáš tak skvěle!

    OdpovědětVymazat
  28. ....mám ráda od všeho trochu, jediné co má moje oblečení společné je to, že je většinou všechno černé (včetně riflí) :):):)

    OdpovědětVymazat
  29. Harmony: tak s tím osobním stylem musím naprosto souhlasit. Moje sestra chodí z devadesáti devíti procent oblečená elegantně a v mých sportovních věcech si ji opravdu neumím představit. A naopak. V nabíraném květovaném topu bych si já připadala jako přerostlý bonbon a jen ta představa ve mě vyvolává zoufalství. každý se cítíme dobře v něčem jiné a každému i něco jiného sluší. Závidím těm, kterým sekne všechno a umí toho využít.

    OdpovědětVymazat
  30. Hlavně, že se cítíš dobře :) Mě zase babička občas nutila šílenosti jako kostýmky, prošívané kožichy, krepové sukně..ach jo :D Já osobně nesnáším sukně...jinak mám ráda holčičí barvy, vzory a ták :)

    http://nm-fitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. Každý má jiný styl, ale na druhou stranu myslím, že by každý měl mít doma nějaké elegantnější oblečení a lodičky, třeba jen jedny. Jsou přece situace, čas od času, kdy se nic jiného vzít nedá. Stejně tak muži by měli mít povinně aspoň jeden oblek. Přece nechodit do tanečních, na ples, do divadla nebo svatbu přátel jen proto, že miluju tepláky je hloupost :) Ale jinak ti sportovní styl sluší :)

    OdpovědětVymazat
  32. Pozor na to, co čtete. Nerada jsem, když někdo ze mě dělá hlupáka a převrací věci. Nenapsala jsem, že jsem nechodila do tanečních proto, že miluju tepláky. Kde jsem napsala valstně, že miluju tepláky? A já třeba si myslím, že mít doma něco povinně, je věc názoru. Když je potřeba, takové věci - elegantní - si půjčím kdykoli třeba od maminky. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)