čtvrtek 10. července 2014

Kešu máslo od nu3tion.cz


Dnešní recenze se bude nést v duchu kešu másla. Nikdy dříve by mne nenapadlo jej zkoušet, přestože kešu oříšky patří mezi mé nejčastěji kupované ořechy. Po arašídových máslech a sezamové pastě jsem se tedy na doporučení rozhodla dát šanci právě kešu máslu a než mi přišlo domů, vůbec jsem si nedokázala představit, jak chutná :) 

Nicméně, chutná přesně tak, jako v pevném stavu. Máslo je sladší, stejně jako samotný oříšek, takže se výborně hodí na všelijaké ovoce. Zkoušela jsem jej také při pečení sušenek a byla to lahoda. Kešu máslo šlo chuťově poznat, bylo jemné, neagresivní na chuť. Stejně tak je výborným pomocníkem na zahnání chutí, věřte nebo ne, jedna dvě lžičky kešu másla a chutě na sladké byly ty tam. A ještě si dopřejete bílkoviny a zdravé tuky. Nicméně, pak je dobré dát celý kyblík někam z dosahu, protože je máslo chuťově nakažlivé a svádí k hříchům :)) No, já po týdnu zkoušení mám už pouze půlku a to má celý kyblík 1 kilo. Ups :))


Takže jsem musela rychle fotit, tohle je záběr asi po dvou dnech, kdy jsem si uvědomila, že bych měla udělat fotky, dokud v tom kyblíku ještě něco mám. Máslo mně osobně přišlo naprosto po okraj naplněné, takže jsem využila svého zlozvyku a oblízala kompletně víčko :)) Mňam. 

Musím říct, že ten prvotní chuťový vjem byl všelijaký a na kešu oříšky v tekutém stavu jsem si musela chvíli zvykat. Ale stejně tak tomu bylo i tehdy, když jsem poprvé ochutnávala arašídové máslo a sezamovou pastu. Dnes jsou to pro mne nepostradatelné pochutiny v kuchyni a vůbec... ke zdravému životnímu stylu života patří. A společně s nimi se i kešu máslo řadí mezi moje top produkty, které nesmí na stole chybět.


To, co asi zajímá nejvíce z vás, bude složení másla. Jde o 100% produkt bez jakýchkoli dalších přísad. Vše, co je v kyblíku, jsou oříšky. Mnozí z vás už s ořechovými másly mají své zkušenosti, ale ti, kteří se teprve seznamují, věřte, že jej lze využít kdekoli. Do koktejlů, sušenek, na omelety, ovesné vločky, ovoce, na teplý toast, někteří přidávají do omáček... použití se různí a stále více a více si získává svoji oblibu. Vzhledem k tomu, že někteří lidé jsou alergičtí na arašídy, může být pro ně kešu máslo výbornou alternativou :)

A já už mám teď pro vás čtenáře možnost využití slevového kupónu na koupi nejen kešu másla. 10% sleva platí na veškerý sortiment. Zákazníci z SR mohou nakoupit na www.nu3tion.com


e-shop: www.nu3tion.cz nebo klikněte na  obrázek :))

***

Na úplný závěr bych vás ráda navnadila na sledování FB stránky nu3tion, jelikož se zde pravidelně soutěží jak o produkty, tak se zde pořádají různé akce, slevy a tipy z oblasti fitness. Já sama sleduji a s bráškou neustále soutěžíme :)) 

A co vy? Máte zkušenost s kešu máslem nebo jinými produkty této značky?


18 komentářů:

  1. Musím vyzkoušet. Arašídové máslo je moje hříšná závislost, a bojím se, že kešu na tom bude podobně :))

    OdpovědětVymazat
  2. O jéje, obávám se, že bych se rychle stala narkomanem, stejně jako u arašídového máslíčka :D Ale tak přeci jen...když je zdravé ;D

    OdpovědětVymazat
  3. Vsechna masla jsou strasne nakazliva a strasnr dobra :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kilový kyblík není moc dobrý nápad :D životnost bych viděla tak na těch 14 dní jako u Nikky :))
    ..jinak já jsem ségře k narozkám kupovala máslo mandlové - nemohla si ho vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  5. ...no kilovka je nebezpečné balení :):)....no nic, bezpečnější bude udělat si to doma v menším množství...myslím, že to můj mixér zvládne :)... mám tento a je fakt "výkonej" :) http://mixery.heureka.cz/philips-hr-2096/?gclid=CJaultemur8CFQ2WtAodszAA2Q

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Niki chodím k tobě pravidelně a musím říct,že arašídové máslo a sezamová pasta je zrovna v Lídlu s medem mně odrovnává takže tvůj kyblík by mně dorazil.

    OdpovědětVymazat
  7. Nasadila jsi mi brouka do hlavy, že bych si objednala ? :D
    fitmaddie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj, nedá mi to a musím taky něco připsat. Od začátku, co čtu tvůj blog, si všímám, jak často používáš sezamovou pastu. Nedávno jsem si řekla, že ji taky vyzkouším. A musím říct, že to byla hrůza. Vůbec mi nechutnala a přitom mám ráda sezamová semínka. A obávám se, že by mi nejelo ani kešu máslo. Nevím, čím to je. Možná jsem zvolila špatnou značku, ale každopádně závidím vám všem, co to chutná, protože mě to hrozně láká, ale realita je bohužel jiná, než moje chuťová představivost

    OdpovědětVymazat
  9. Mňam, kešu máslo :-) Taky jsme si nedávno přinesli z obchodu takhle velký kyblík 100% kešu másla a je úplně super, furt mě to láká chodit ho ujídat :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, je sladké nebo spíše slané, tak jako arašídové máslo?

    OdpovědětVymazat
  11. Peti, na tvou otázku je de facto odpověď hned ve druhém odstavci. "Máslo je sladší, stejně jako samotný oříšek."

    OdpovědětVymazat
  12. Je to sice darda, ale neodolala jsem a objednala si ho. Jen škoda, že nedělají třeba 0,5kg. A na chuť jsem také moc zvědavá, protože s arašídovým máslem, jsem to měla na začátku stejné jako ty, a teď ho miluju.

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem nedávno zkoušela domácí máslo z kešu a arašídů v poměru 1:1, ale přišlo mi právě sladké moc. Druhý pokus byl poměr 2:1 ve prospěch arašídů a výsledek byl naprosto fenomenální, div jsem celých 450 g nenacpala do pusy najednou :-D Můžu vřele doporučit - když nepočítám elektřinu, vyšlo mě to celé na asi 83 Kč. Osobně si máslíčko nekoupím už nikdy, Dokonce jsem zahodila i vyhledané recepty, rozmixuji oříšky a maximálně trošku osolím. Žádný olej nebo cukr z oněch receptů se nekoná - není vůbec potřeba. Výsledek za těch 5 minut mixování rozhodně stojí :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem tedy testovala zatím jen arašídové - mňam a mandlové - to mě až tolik neoslovilo. Ale to kešu, to mě dost láká. :P Super slevička. :))

    OdpovědětVymazat
  15. Slíbili mi, že ve středu bude jak kešu, tak mandlové, je jenom kešu, takže neobjednávám :( chtěla jsem spíš mandlové. Ale zase jsem si tam objednala jiné věci :D

    OdpovědětVymazat
  16. Kesu maslo si normalne delam doma, zboznuju ho! Jinak kesu orisku mam doma vzdycky zasobu nejmin 2-3 kila, protoze z nich delam v podstate vsechno - omacky, majonezy, pomazanky a hlavne - fermentovane syry.

    OdpovědětVymazat
  17. Tak máslo je doma, a je to veliká mňamka, podle mě je mnohem jemnější než arašídové máslo a i teda sladší. Vůbec nelituji, že jsem si ho objednala za ty penízky.

    OdpovědětVymazat
  18. Já zkoušela kešu of myprotein, ale přišlo mi, že narozdíl od slanějšího burákového je kešu máslo bez chuťi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)