Aktuální foto, 11. července 2014

Po delší době opět foto mé maličkosti. Stále na sobě pracuji, teď se mi dlouho nedařilo žádných změn, ale jak já říkám, ve fitness to chce trpělivost dvakrát větší než obyčejně a věřte, já nejsem vůbec trpělivý člověk :)) Nakonec se tento týden tělo umoudřilo a konečně zase vidím malý pokrok... Nevzdávejte to, nezapomeňte, že rozdíly se dějí!! Chce tomu dát čas a setrvat, protože jen takto vede cesta kupředu a ne zpět!

Ruce mi jdou pomaleji tvarovat, je pravda, že jsem teď často posilovala spíše vlastním tělem a bude to chtít do rukou opět činky, zase změnu a šok tělu :) A naopak bříško se tvaruje naprosto samo právě díky cvikům, kde se hodně zapojuje střed těla (core). 

Váha šla opět dolů, tak si říkám, že by svalstvo mohlo být každým dnem zase víc trošku vidět... tak do práce :)


26 komentářů:

  1. wow...fakt moc sluší :)...já jsem se teď posunula docela dost dozadu a nějak zase nemůžu naskočit zpět do sedla...ale já to zmáknu :) a třeba jednou budu vypadat tak dobře jako ty

    OdpovědětVymazat
  2. To bříško je parádní!:)) A princezna v pozadí taky:D

    OdpovědětVymazat
  3. bříško je topka a ruce brzy vymakáš neboj!:) přála bych si takhle vypadat po 2 dětech, jsi úžasná!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak bříško fakt luxusní, vypadáš úžasně ;) dcerušku máš krásnou a tepláky taky :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, můžu se zeptat jak to vypadá s tebou a posilkou? Vím, že si tam byla na jedné lekci. Pokračuješ v tom? A urychlilo ti to nějak pokrok? Díky!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Tappy, do fitk jsem nechodila posilovat, ale klasicky cvičit stejný druh tréninku, jako dělá Jillian :) ale jelikož jsem už 4 týdny doma sama, přítel je pracovně v zahraničí, nemohu v tom pokračovat, byla jsem tam všeho všudy 3x. Takže rozhdoně nemůžu říct, zda mi to pomohlo, navíc chodit tam jednou týdně moc výsledky nepřinese, já tam chodila spíše ulevit své hlavě :)

    OdpovědětVymazat
  7. uužasny, jen tak dal :)
    fitmaddie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Páni bříško už se začíná pěkně formovat :)
    Chtěla bych se zeptat na pár věcí ohledně posilování břicha. Slyšela jsem, že se nemá posilovat víc jak 15min a zdá se mi to strašně málo. Jsem hubená a snažím se nabrat svaly, cvičím stylem 10min ruce 10min břicho 10min zadek 10břicho 10nohy 10břicho různě to střídám jak mám náladu tak hodinku a půl, protože jak se rozjedu nemůžu přestat až do vyčerpání. Tak si nejsem jistá, jestli to nedělám špatně. Technikou jsem si docela jistá, protože to celkem dost pálí, ale během posilování jiné části těla si břicho odpočne a můžu klidně pokračovat. Na jednu stranu si říkám, proč přestávat, když ještě můžu a baví mě to, ale na druhou stranu, má to vůbec smysl posilovat břicho třeba 30-40min?

    OdpovědětVymazat
  9. ahojky, no, já si nemyslím, že je nezbytně nutné posilovat "jen" břicho. Já třeba břicho necvičím vůbec. Ono vesměs cokoli cvíčíš, tak u toho to břicho zapojuješ, burpees, kliky, lunges, high knees, cokoli... takže taky si nemyslím, že břicho "odpočívá". ano, u některých cviků poleví, ale vesměs bych to nepřeháněla s posilováním břišním svalů, je to sval jako jakýkoli jiný a potřebuje odpočívat. cvičit v jednom tréninku třeba 30 minut jen na břicho tudíž nevidím jako dobrý a smysluplný tah... třeba jillian z 25 min treninku věnuje čistě přímo břichu jen 3 minuty, protože to břicho dostává zabrat během jakéhokoli cviku - je to střed těla :))

    OdpovědětVymazat
  10. Vím, že jsem moc zvědavá..ale..plánuješ ještě nějakého potomka/potomky? :) Se svým přístupem se nemusíš o krásné tělo bát ani po dalším porodu a co je krásnější než velká zdravá a šťastná rodina? :)

    OdpovědětVymazat
  11. :) nene, neplánuji ani já, ani přítel :)) Ale nebudu říkat, že už nikdy :D zatím jsme v situaci, kdy dvě děti stačí :)

    OdpovědětVymazat
  12. páni, vypadáš čím dál tím úžasněji :o) doufám, že se někdy dopracuju k tak plochému bříšku :o) vždycky jsem toužila být křehoučká štíhlá dívenka s nožkama jako srnka, ale jak začnu cvičit, hned mám kvadráky jak rychlobruslař, a začnou se mi rýsovat bicepsy a ramena.. a nejhorší je, že jenom vypadají, ale síly v nich je pramálo :oD

    OdpovědětVymazat
  13. Kristynko, jedu 4. den Insanity a makam na tom telicku, ktery tady ukazujes. Nicmene jsem si program uzpusobila a cvicim to 2 dny a pak den pauza, ne 6-7 dni v tydnu, protoze mam pocit, ze by to nebylo dobry. Zacala jsem na 70kg a divokych mirach (92-75-94-102-63 prsa pas boky zadek stehno) a doufam, ze po odcviceni budu mit pres zadek pod stovku, v pase pod 70 a stehno kolem 60 nebo min. To stehno me mrzi, jeste pred vikendem jsem mela 60cm a ted 63!!! Bud blbe merim, nebo jsem to ted po odcviceni nemela premerovat, je mozny ze tesne po odcviceni stehno takhle nabyde?!

    OdpovědětVymazat
  14. Miri, to dáš :) a po tréninku se neměř :)) je to jak říkáš,svalstvo se "nafoukne", proto si kulturisti před soutěží než jdou na molo, dávaj činkami do těla, aby "vytáhli" svaly. Měř se ráno, hned po probuzení ;)))

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky, Nikčo. Opět jsem mrkla na tvé pokroky. A ty samozřejmě jsou. Ani jsem nepochybovala, že bych to zastavila. :) :) Já díky tobě mám pohybu mnohem víc za poslední rok a půl. Chci s etě zeptat na to bříško. Vím, že někde píší, že by se zase nemělo přehánět posilování typu core, že pak pas je spíš širší. Už jsem taky ve fázi tvarování a stačily by mi 2 cm v pase, ale nějak ne a ne toho dosáhnout. Ubývají ti i cm, když takhle makáš jen v rámci celkového cvičení a ne přímo na břicho? Já teď jedu spíš poppilates. Asi měsíc a půl. Protože u Jill mi docela narostly svaly na stehnech, což jsem nechtěla. Tak se teď snažím opět ta stehna tvarovat do hezčího tvaru. Díky moc za rady. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Marti, bříško se dlouho drželo na stejných centimetrech, ale zbytečně jsem to nelámala přes koleno, přesně jak říkáš, ty svaly se pak jaksi "nafouknou" a bříško vypadá pak větší než je ve skutečnosti, když se na něj pořád přímo posiluje,výsledky byly, ale tak nějak spíš na objem a to jsem nechtěla. Takže jsem to nechala být a cvičím převážně na celé tělo, protože ono to břicho stejně dostává zabrat při jakémkoli cviku, ale to evidentně víš, jde vidět, že máš rozhled a víš, co chceš se sebou dělat. A k tvému dotazu, bříško mi o chlup "lehlo" v momentě, kdy jsem navýšila spíše kardio prvky, zkrátka zapracovat na sundání tuku a ty svalíky vylezou ven de facto samy od sebe. já opravdu na břicho nedělám nic extra, ale mám jen krátké intenzivní tréninky (do 20 minut), kde je hodně kardia, švihadlo, hopsání a taky kliky, protože při tom core pracuje mega!!! Naučila jsem se kliky tahat nahoru středem těla a ne jen rukama, dříve jsem nevěděla jak na to, ted zatnu a zapřáhnu břišní svaly a jde to lépe, udělám jich víc a ještě dostává bříško "nepřímo" na zadek :))) takže tak... kardio a jen lehce to ladit cvičením... víc proto vážně nedělám.. :) před rokem a půl jsem na břichu dřela jak kůň a nebylo nikdy takhle krásně vyladěné, jako dnes. Tím se nevychloubám, jen konstatuji, jak to u mne zafungovalo :)
    no, možná ještě pomáhá IF, 3x do týdne ... abych bylo kompletní v těch informacích :D

    OdpovědětVymazat
  17. Niki, díky moc za odpověď. Jsi úžasná. Ty kliky vyzkouším. To je dobrý tip. Už je docela zvládám, tak se zkusím ještě víc zaměřit na to, jak píšeš. A přidám cardio a taky fakt víc pojedu na celé tělo. Jj na objem bříško taky nechci. Jak jsem malá 165, tak pak ten poměr pas a boky není nic moc. Takže fakt díky a zase se ukážu a zkontroluju tě, jak jsi daleko. Je tedy pravda, že teď taky po 2 dětetch mám lepší postavu než v pubertě. :) :) Takhle zpevněná jsem nikdy nebyla a těší mě to a hodlám pokračovat dál a pilovat to k dokonalosti. Teď stojím i na zadku. Stehna maličko ubyla ale zadek nechce jít dolůcm. Ale to možná budeše tím, jak jsi tu tenkrát psala. Že jde nahoru. Když mrknu do zrcadla, tak opravdu je výš. Tak teď jen domakat to do cíle a nevzdat to, když to nejde. :) Už jsou to teď minimální poskoky. Zpevnování je mnohem horší bych řekla než nějaké hubnutí. :) Papa a moc ti fandím a máš krásnou holčičku. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuji Marti :) Rozhodně je "údržba" těla daleko horší než hubnutí :D To dolaďování a vychytávání mušek a vlastně setrvat, protože ty pokroky už budou čím dál pomalejší a méně viditelnější :)) Ale zase každý pokrok, který se najednou ukáže o to víc "chutná". Tak ať se ti daří :)

    OdpovědětVymazat
  19. Niki. Taky díky moc. Jsou dny, kdy se mi nic nechce, ale to víc mě pak těší, když se zakousnu a odcvičím. makám už dost dlouhoa chci v tom pokračovat,. Cítím s úžasně fit a silná. Když jsem mívala méně kilo a skoro žádné svaly, tak jsem byla věčně unavená a slabá. Teď se fakt cítím dobře. Takže cvíču zdar. Budeme krásné do 100let. :) :)

    OdpovědětVymazat
  20. Paráda! By ti každá fitnesska záviděla prsa, že? :D

    Nikki, pokud budeš mít chvíli, ráda bych se tě zeptala na dotaz ohledně mé osoby.. Chtěla bych vypadat opravdu jako fitnesska, jak je známe z instagramů a pod. Zatím se mi podařilo dost zhubnout a stravu mám, myslím, dost ukočírovanou. Jsem zvyklá si máknout, cca 5x do týdne a děsně mě to baví. Momentálně běhám (na ty tuky), bruslím (baví mě to!) a jedu kruhové treninky (také mě to baví :). No a můj dotaz je, co bych měla začít dělat, aby mě to posunulo k cíli? Návštěva fitka? Trenér (ale na to není úplně moc financí..)? Nějaký světospásný tip? Děkuji za případnou odpověď a pokud bys na odpověď ten čas neměla, nelámej si s tím hlavu, budu zkoušet :) daria

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)