úterý 17. června 2014

Z mého stolu 25 (14 fotek)

Svačina: bílý jogurt s rozmixovaným banánem, skořice a borůvky

Odpolední svačina: černý chléb s fazolovou paštikou a zelenina

Snídaně: řecký netučný jogurt s rozmixovaným banánem, skořice, pšeničné vločky, kiwi

Odpolední svačina: tvaroh s jablečno-mangovým dezertem, rýžová zrna, skořice, chia, nektarinka, banán


Oběd: kuřecí maso na olivovém oleji s koriandrem a kurkumou, mix listové zeleniny
(po obědě jsem měla ještě broskev, abych přijala také nějaké sacharidy)

Odpolední svačina: dýňové pečivo s míchaným salátem a čočkovou plackou (nastrouhala jsem mrkev a měla namočenou čočku, hrst mrkve a hrst čočky jsem na 5 minut povařila, pak ochutila solí, smíchala s vajíčkem a osmažila)

Oběd: staré dobré lečo :))) Samozřejmě domácí, trochou šunky a pažitkou a pečivem

Večeře: domácí čočková polévka

Odpolední svačina: celá miska měla 200 g ořechů, snědla jsem půlku :P

Večeře: brambory s pečenou rybou (cípal) na kmíně a koriandru (na půl s přítelem)

Svačinka: jablko a banán s chia semínky a arašídovým máslem

Svačinka: koktejl z mléka, ledu, skořice, banánu a kakaa

Snídaně: řecký jogurt, třtinový cukr, kakao, špaldové pukance

Večeře: trhaná omeleta z vajec, cibulky, vloček, ředkviček a římského salátu

12 komentářů:

  1. Zrovna jsem dobašitila nastrouhanou mrkev a jablíčko...jinak jsem si zamilovala kokosový olej. Co můžu dělám na něm...a dávám si ho i na sebe a zuby! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam! Díky za inspiraci. Já třeba dneska po letech znovuobjevila olomoucké tvarůžky a k tomu jsem si dala křupavé Aktive chlebíčky a samozřejmě zeleninku a bylo to vynikající :-)

    OdpovědětVymazat
  3. to vypadá parádně :-). Zaujala mě ta čočková placka. A ten řecký nízkotučný jogurt :O nikdy jsem o jeho "light" verzi neslyšela :-) kde se to dá sehnat?

    OdpovědětVymazat
  4. koukni sem http://mojetelo.blogspot.cz/2014/06/bajecne-nakupovani-10.html je tam vyfocený :) dělá se ještě čokoládový a bílý, ten mám na těchto fotkách :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky by mě zajímal ten nízkotučný řecký? Kde ho koupím..Niki? :)

    http://nm-fitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Nikol Malátová: včera jsem na bílý řecký netučný jogurt narazila v Albertu :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Štěstí, že jsem po večeři :D ..všechno vypadá, tak nádherně..no prostě k sežrání!!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. zase samá krása, ňam :oP mimochodem, neznáte někdo teff? náhodou jsem na to někde narazila na netu a má to být děsně zdravé a výživné, spousta bílkovin a tak a navíc bezlepkové.. zajímalo by mě, jak se to chová v kuchyni, jestli už někdo vyzkoušel :o)

    OdpovědětVymazat
  9. ..zatím jsem na ten netučný řecký jogurt nenarazila ani ve sparu, ani v bertovi ani v tesku, tak snad si brzo všimnou, že je tu "nový" produkt :)...krásné fotky, jako vždy...oříšky jsi si namíchala sama, nebo je to nějaká koupená směs? Něco podobného kupuji v kaufu a ani to není moc drahé...

    OdpovědětVymazat
  10. Renata: oříšky si dělám vlastní směs ve zdravé výživě :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc se mi líbí to pečivo s čočkovou plackou (super nápad). No a miska oříšků to je sen, jen škoda, že je nemůžu sníst najednou všechny :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)