Tréninkový kalendář na červen 2014

1. červnaNikki Finn
In-a minute Pyramid Workout

Potřeby: švihadlo
Čas tréninku: 16 minut
Poznámka: opět vlastní trénink systémem pyramidy v kombinaci s "in-a-minute". V jedné minutě se cvičí
push-up s polovičním angličákem, navyšuje se každou minutu po jednom cviku a zbytek minuty se skáče
přes švihadlo. Po 10 minutách následuje 2 minuta pauza a pak kardio složené ze: 100 high knees, 100
mountain climbers, 100 speed rope, 50 reverse plank leg kicks, 50 plank toe touch, náročnost tak 7/10 :))

2. červnavolno
Čas tréninku:
Poznámka: 

3. červnavolno
Čas tréninku:
Poznámka: 

4. červnavolno
Čas tréninku:
Poznámka: 

5. červnavolno
Čas tréninku:
Poznámka: 

6. červnavolno
Čas tréninku:
Poznámka: 

7. červnaNikki Finn
Summer Legs Workout
 
Potřeby: závaží na kotníky, švihadlo
Čas tréninku: 15 minut
Poznámka: krátký AMRAP na nožky, po týdenní pauze mi to stačilo, byla jsem ráda, že jsem ráda, i když to ve
finále nebylo tak náročné... ale kdo ví, třeba jsem si moc naložila a chybí mi "soudnost" :D

8. červnaNikki Finn
vlastní AMRAP na paže
 
Potřeby: 3 kg činky, bradla
Čas tréninku: 12 minut
Poznámka: můj vlastní AMRAP, chtěla jsem něco na ramena a ruce, dala jsem si intervalový trénink, šlo
o těžší cviky, které mi daly zabrat, a poprvé jsem vyzkoušela v tréninku bradla. Je to úplně jiný kafe, tedy. 

9. červnaZuzka Light
Zyoga #12

Potřeby: podložka
Čas tréninku: 18 minut
Poznámka: úúúúžasný trénink s jógovými prvky, na nožky :)) Dnes v tom vedru mi to nesmírně sedlo a to jsem
si původně nachystala tenisky a činky. Nakonec jsem bosky protáhla senzačně tělo na podložce. Budu
zařazovat častěji :)) 

10. červnaNikki Finn
Crow Pose, Chaturanga

Potřeby: podložka
Čas tréninku: 10 minut
Poznámka: na žádné náročné trénování to v těchto dnech není, chodím na procházky s maličkou, tak
alespoň "nějaký" pohyb :)) Ale dnes jsem trénovala, vyloženě trénovala dva cviky v józe, tou první byla Crow
Pose, už v ní vydržím kolem 10 vteřin, takže se pomalinku blížím k cíli 15 vteřin a posunu se dál :)) A také jsem
trénovala Chaturanga pózu :)) Nebo prostě ten cvik, úžasný na tricepsy, se kterými chci už něco udělat...
špatně se mi to místo zpevňuje. Takže jen taková lehčí desetiminutovka, ale všechno se počítá :)

11. červnavolno
Čas tréninku:
Poznámka: 

12. červnaZuzka Light
Zropes #3
 
Potřeby: 6 kg činky, švihadlo
Čas tréninku: 13 minut
Poznámka: svižný, ne nijak náročný workout, mám tyhle švihadlové tréninky se Zuzkou ráda, rychle to uteče
a přesto pro tělo uděláme kousek práce navíc :))

13. červnaZuzka Light
Zyoga #13
+ švihadlo a kliky
 
Potřeby: podložka, švihadlo
Čas tréninku: cca 20 minut
Poznámka: čas tréninku jsem dnes neměřila, ale bude to odpovídat zhruba takto :) Dnes jsem si dala tento
krátký jóga workout, který jsem doplnila 40 kliky a 500 přeskoky "high knees" přes švihadlo do výzvy :)) je
mi skvěle :)

14. červnaNikki Finn
Summer Legs Cardio Workout
 
Potřeby: švihadlo, zátěž
Čas tréninku: cca 15 minut
Poznámka: prima svižný workout zaměřený na nohy a kardio, nijak náročný, řekla bych, ale splnil svůj účel a
tělo se potilo, až to z čela teklo proudem :D

15. červnaNikki Finn
Kruhový trénink na celé tělo
  
Potřeby: švihadlo, 10 kg kettlebell, 6 kg činky
Čas tréninku: 15 minut
Poznámka: dnes jsem si dala opět svůj workout, ne moc náročný, ale na udržení mi to stačilo. Skládal se ze
4 kol následujících cviků: 100 Higk Knees Jump Rope, 10 Kettlebell Swings, 10 DB Press, 20 Alt. V-sit Ups

16. června

Čas tréninku: cca 3 hodiny
Poznámka: dnes jsem dala dlouhou procházku, až jsem z toho byla večer nějaká odvařená, objevila se teplota,
byla mi hrozná zima a byla jsem neskutečně unavená... je toho teď na mne nějak hodně, hlavně po psychické
stránce, potřebovala bych na pár dní vypnout... nebo byl prostě jen blbej den :)

17. červnavolno
Čas tréninku: cca 3 hodiny
Poznámka: procházka s kočárkem 

18. červnaNikki Finn
Crow Pose, Chaturanga, kliky, blbnutí s bráchou :)

Čas tréninku:
Poznámka: nevím přesně, kolik minut jsem dnes věnovala cvičení, ale každý den teď dělám kliky, trénuji
Crow Pose a ruce rychle - jakože rychle sílí :)) A stačí jen o volné a možné chvíli věnovat tomu maličko. Dnes
jsem tedy trénovala Crow Pose, kliky a Chaturangu kdykoli si malinká hrála a byla schopná vydržet bez pláče
beze mne, pak přišel brácha a ještě jsme blbli s kettlebellem a na bradlech .... :D moje cvičení poslední dny
nestojí za nic, ale nevadí, nutit se do toho není dobrý, a navíc, jóga mi teď naprosto vyhovuje :) Opravdu u toho
žiju :)

19. červnavolno
Čas tréninku:
Poznámka: 

20. června
Nikki Finn
Pyramid Bodyweight Workout

Potřeba: podložka
Čas tréninku: cca 30 minut celkově
Poznámka: dnes jsem trénovala několika fázově po troškách, stále trénuji Crow Pose, jde mi to už tak dobře,
že se mi ani přestat nechce :) Těším se na další pokrok v józe :)) Taky jsem si odcvičila svůj další trénink
zaměřený na nožky, u jump lunges to tedy bolelo :D Snad se bude líbit i vám :)) 

21. červnaNikki Finn
Pyramid Bodyweight Workout

Potřeba: podložka
Čas tréninku: cca 30 minut celkově
Poznámka: zopakovala jsem si včerejší workout, ale asi na 3x :D Eliška zase měla svůj den. K tomu trénink
Crow Pose a kliky :)

22. červnaZuzka Light
Strength & Arm Balance

 
Potřeby: 3 kg činky, podložka
Čas tréninku: 20 minut
Poznámka: příjemné cvičení na sílu a rovnováhu, zjišťuji, že i já mém své velké slabiny a to jsou balanční cviky,
nejsem schopna udržet rovnováhu, proto také tak dlouho trénuji Crow Pose. Tento workout byl příjemný,
ale opět mě utvrdil v tom, kde jsou mé nedostatky :(

23. červnavolno
Čas tréninku:
Poznámka: 

24. červnaZuzka Light
Tabata Training #1

Potřeba: podložka
Čas tréninku: 12 minut
Poznámka: miluji tabatu a jsem ráda, že Zuzka udělala tuhle sérii na pokračování. Jde vidět, že změnila trochu
zaměření svalových partií, workouty bývají více na břicho. Tenhle byl skvělý a příjemný :)

25. červnavolno
Čas tréninku:
Poznámka: 

26. červnaZuzka Light
Tabata Training #2
 
Potřeba: podložka, švihadlo
Čas tréninku: 15 minut
Poznámka: tak z tohoto ze mne valil pot, mezi sety jsem ještě skákala přes švihadlo, zatímco Zuzka
vysvětlovala, jak cvičit. Takže kromě tréninku ještě 300 přeskoků. Super! Moc se mi líbil :)) 

27. červnaZuzka Light
Zyoga #17

Potřeba: podložka
Čas tréninku: 12 minut
Poznámka: skromné cvičení, ale výbornou věc jsem objevila - tree pose :D Moje další výzva po Crow Pose :))

28. červnaZuzka Light
Tabata #3
 
Potřeba: podložka, švihadlo
Čas tréninku: 17 minut
Poznámka: trošku slabší trénink jak včera, ale přesto mi dalo do těla pěkně. K tomu opět mezi sety švihadlo.

29. červnaBob Harper
Tabata's Back

Potřeba: švihadlo
Čas tréninku: 12 minut
Poznámka: tedy tabata má skutečně něco do sebe, protože mě nutí opravdu intenzivně makat a jsem za
krátkou dobu politá potem. Výborný workout a přesto jednoduchý s Bobem, já si k němu přidala tabatu navíc
se švihadlem a skvělý trénink na kardio a nohy je na světě. Moje výsledky najdete zde :)

30. červnavolno
Čas tréninku:
Poznámka: 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

       

     
    

13 komentářů:

  1. Ahoj Nikki jaké cvičení bys doporučila pro úplného začátečníka?předem dík H.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, Jillian Michaels - 30 Day Shred, Ripped in 30 nebo Body Revolution.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Nikki, nemôhla by si nám dať na blog ten tvoj workout z 1.júna, vyzerá lákavo a ja mám úchylku na švihadlo a angličáky:-D Ďakujem a pekný deň!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, chtěla jsem se zeptat jak je to se cvičením, když jsou takovéhle tropická vedra. Doporučuje se to? Jsem úplně nesvá, že jsem už pár dní nebyla běhat, ale zas si říkám, že v tomhle peklu to snad ani není zdravé. Doma je to lepší, ale také žádná sláva. Díky za názor.

    OdpovědětVymazat
  5. No rozhodně je dobré na to brát ohled a nepřehánět to... někomu to nevadí, ale pokud to vyloženě tělu nedělá dobře, ubrat. Já cvičím ráno, kdy ještě je relativně dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za radu :) Já ty rána moc nedávám neb mám často noční. Ale zkusila jsem si konečně zacvičit Boba Harpera Yoga for Warrior a jsem z toho nadšená. Pot teda ze mě lil o sto šest, ale nějak se mi to k tomu teplýmu počasí hodí víc a navíc si člověk nemusí obouvat boty :D

    OdpovědětVymazat
  7. Taky asi teď budu praktikovat jen jógu.. a Bobova jóga je unikátní :) Jedna z nejlepších :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jej ďakujem Niki budem sa tešiť :-) Ja si chodím ráno po zobudení zacvičit pár pozdravov Slnku na zarosenú trávičku, na boso, dodá to ohromne energie...na tie skúšky:-D ! Tak Namasté dievčatá.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Nikki, chtěla jsem se zeptat jakou podložku používáš na cvičení? Já jsem si loni koncem roku kupovala podložku Insportline tloušťky 4 mm - nicméně po neustálém hopsání (high knees, mountain climbers etc.) je podložka na vyhození (úplně se drolí) :/ teď si chci koupit novou se zbožným přáním, aby vydržela déle..nemáš nějaký tip? :) Díky moc..PS: si skvělá :))

    OdpovědětVymazat
  10. Mám podložku Spokey, ale je dost tvrdá :( pak mám ještě klasickou karimatku, ta je měkká, ale naprosto nestabilní :( zkus se podívat na heureka.cz na podložky na cvičení a karimatky, kfde recenzují a píší zkušenosti lidi, je tam toho hodně ..:)

    OdpovědětVymazat
  11. Nikki uz som ti par krat pisala, sama som mama 4deti a viem asi co prave teraz s tym cvicenim zazivas. Ja este len idem cvicit a je 0.45 pri mimine sa mi proste neda inak, a on je uz od tvojej slecny starsi 27.3.2013. Bohuzial nikdy sa mi nestalo, ze by som si nasla nejaku celu polhodku len cisto pre seba. Cvicim v noci a aj tak musim odskakovat kedue sa este stale budi. a tiez cvicim prerusovane tu kliky tu bicykel s nim samozrejme ked nebolo tak horuco tak do nosica na zada a slapaaaat. No holt sme mamy ale to sa zlepsi, ved tie mladsie dievcata- este bezdetne, zase nebehaju cely den s 13kg cinkou na rukach ako ja:)

    OdpovědětVymazat
  12. Lenka: no jasný :)) malá má 8 kilo a taky to cítím :D dokonce mám levý trapéz větší než pravý :D ale napravo ji neumím nosit :P holt to někdy jde, někdy ne... jsem ráda za každou minutu cvičení, doslova!!! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)