Tabata s Bobem Harperem + bonus

Nejlepší způsob, jak si odrovnat nohy a druhý den to pekelně cítit, je svěřit se do rukou nějakému z trenérů. Já tak včera učinila s Bobem Harperem. Vybrala jsem si jeho trénink v placené sekci jeho virtuální tělocvičny, s názvem Tabata's Back a vrhla se na to. Nevinná Tabata se zvrhla v "killer" nálož na nohy, už po prvních 4 minutách se mi podlamovaly nohy. A dnes to cítím v kvadráčkách a trošku na zadečku.

No a tak jsem vás přišla navnadit na tabatu :) A taky trošku vás vyhecovat na lepší výsledek, než mám já sama. Děvčata na videu u Boba dosahovala lepších čísel, ale já jsem díky zrcadlu zkonstatovala, že jsem zase oba cviky prováděla pěkně poctivě až na zem. A dnes se mi ta poctivost hlásí :)


Takže jak na Bobovu tabatu. Je nutné dát do provozu tabata časovač, který najdete zde. Jde o 4 minuty pro každé cvičení. Intervaly 20 vteřin pro cvik, 10 vteřin pro pauzu. 

První tabata je pro jump lunges.

Druhá tabata je pro air squats.

Třetí tabata už součástí Bobova tréninku nebyla, tak ji dělat nemusíte. 
Ale já si ji dala v rámci výzvy :) Takže kdo chce, vezme švihadlo 
a bude "džampovat" se mnou.

Mezi jednotlivými tabatami jsem si dávala minutku pauzu. 
Takže si také dejte, ať si nožky trošku odpočinou :))

Přeji "příjemnou zábavu" :D 

Nikki

26 komentářů:

  1. Tabata trénink jsem nikdy nezkoušela.. Ale stáhla jsem si od tebe v rámci 50denní proměny nějaké úkoly nad rámec těch mých a chybí mi k vyškrtnutí společně ještě s pár řádky.. :) Dneska už mám plán ale zítra prohodím.. :) Díky

    OdpovědětVymazat
  2. holky a co Vaše kolena ? Dávají to ? Bo ty moje stávkujou při jakýchkoliv dřepech (což jsem poznala z ukázek,že jich je ! )

    OdpovědětVymazat
  3. tyjoo, vypadá to celkem nevinně, ale věřím, že to je pěkná nálož, tak to jdu otestovat :D

    OdpovědětVymazat
  4. Anke: každý to zvládá jinak, já jsem s koleny nikdy problém neměla, pokud jsem necvičila Insanity :)) Jinak nemám problém. To je hrozěn individuální, řekla bych. Někomu vadí i sebemenší zápřah na kolena. Pak taky může jít o špatné provedení, což je tak z 80% nejčastější případ. Chce to koukat se do zrcadla, zda je zadeček opravdu vyšpulený dozadu a kolena nejdou před špičky nohou. jakmile je forma správně, bolet by nic nemělo.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji, dnes si to zacvičím, jsem začátečník, takže nepůjdu úplně na zem, ale přidám si to k tomuhle :-) http://www.fitnesstv.cz/cviceni-s-cinkami ..a potom protažení :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ...jenom k těm kolenům - mívala jsem fakt děsné problémy, vždycky pramenily z nesprávného provádění cviků (kolem 35. roku života)... po té, co jsem se zaměřila na techniku (a začala cvičit před zrcadlem) jsem pomaličku (asi po roce :)) dospěla k tomu, že mi kolena dovolily odcvičit celé dva měsíce Insanity!!!( v 41. roce života .)) ... prostě je nutné posilovat svaly na nohou a tím klouby=kolena zpevňovat...

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tak Renatko, chce to skutečně zrcadlo a pozorovat se, člověk to tam uvidí uplně jinak, než si myslí, že to vlastně dělá. Já taky "prozřela" :))

    OdpovědětVymazat
  8. taky mi kolena vržou, bohužel nemáme vhodné zrcadlo.. chtěla jsem zkontrolovat od manžela jestli dělám správně dřepy, ale ten hned myslel na něco úplně jiného :o/ s takovým přístupem sice stihnu tři děti během čtyř let, ale v životě se nenaučím správnou techniku cvičení :oD

    OdpovědětVymazat
  9. Nikki je vyhodnejsi cvicit tabaty? Nez se hodinu mucit cardiem? Dekuji

    OdpovědětVymazat
  10. Luci, já bych se hodinu kardiu nevěnovala, i kdybych na to měla čas. Tabata - dobře sestavená - ti udělá stejně tak kvalitní trénink. Musí být intenzivní, dát do něj maximum a uděláš stejnou práci za zlomek času. Ale musí se jet na maximu, jakmile se člověk ani po 20 min nepotí, není vyřízený a unavený, nemělo to efekt. Já déle jak 20 minut necvičím. Tabata nebo jakýkoli jiný intenzivní trénink , kde se jede pořád a bez přestávek a výsledek je zaručený.

    OdpovědětVymazat
  11. Půjdu to taky vyzkoušet! Bude to moje úplně první tabata :D A nemá u té první tabaty být napsáno "jump lunges" místo "jump squats" ? - jen se ptám :)

    OdpovědětVymazat
  12. jojo, mám tam chybku (zase) :D ale obrázek je správně :D

    OdpovědětVymazat
  13. Tak už mám svoji úplně první tabatu za sebou!! :D :) Když toho píšete tolik, tak se ani nedivím, že omylem zaměníte jedno slovo. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Moje nohy momentálně odrovnal 12km běh po kopcích, myslím, že nebudu zítra chodit =D

    OdpovědětVymazat
  15. Hezký den, Nikki. Tabata se mi zamlouvá čím dál tím víc. Užitečné cvičení. Děkuji za něj. ❤️

    OdpovědětVymazat

  16. Nikki a jak casto doporucujes tabatu cvicit?

    OdpovědětVymazat
  17. moje prvni tabata cvičení ... ráno jsem myslela, že nevstanu! jen víc takovýhle! paráda. je nějaká "pěkná"tabata na břicho? :)

    OdpovědětVymazat
  18. ahojky, tahle tabata byla vůbec první, kterou jsem vyzkoušela. Bylo to předevčírem a ještě dneska nemůžu pořádně chodit. Určitě ji zařadím častěji. Moje tělo to potřebuje jako sůl :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak myslela sem si že to bude pohoda-klídek :D teda :D totálně jsem se zničila a druhý den jsem se kutálela jak tučnák :D ale pocit parádní a určitě sem ji nedělala naposledy :D Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  20. Moje první tabata a super pocit. Lije ze mě jako z konve:)

    OdpovědětVymazat
  21. Jaj, kuna pes..... moje první tabata... ale líbí moc, díky, Nikki...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)