Summer Legs Cardio Workout


Dnešní workout opět pochází z mé dílny a jak název napovídá, je zaměřený na léto, kardio a nohy :)) Dohromady úžasná kombinace, co říkáte? Kdo by nechtěl venku v krásném počasí vystavovat nožky. 

A proto za vámi přicházím s tréninkem, který by měl pokročilým trvat do 15 minut (zhruba), ale pokud se vám nějak protáhne, hlavu si z toho nedělejte, byla bych radši, kdybyste v tomto případě více kouklai na techniku, než na rychlost, takže onen čas 15 minut berte spíše jako orientační, abyste věděli, kolik zhruba potřebujete času. V případě, že máte doma zátěž na kotníky, připevněte si je, pro tento workout jsou jako dělané, abyste dostali z tréninku opravdu maximum. A pak budeme potřebovat pouze švihadlo :))

Trénink se skládá z těchto cviků a jako vždy malá obrázková ukázka, jak na každý jednotlivý cvik jít. Nezapomeňte, že technika je víc než rychlost, raději mějte delší čas, ale zajistěte správné odcvičení, žádné hrrr. Nejsme na závodech, ale trénujeme. Trénink má celkem 2 kola :))) Doufám, že se vám bude líbit :))

6 push ups / 6 one arm burpees (střídat ruce!!!) / 200 jump rope (snožmo)
  

40 side hops in plank / 6 push ups /200 jump rope high knees
   

20 lunge jumps / 6 push ups / 30 front kicks (střídat)
  

 10 180dgr squat jumps

21 komentářů:

  1. Vyzkouším....jen burpees budu dělat obouruč, abych si nenabila nos, až se mi ta jedna ruka podlomí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak se v tom (zatim!) houbeles vyznam, tak jsem na prvni dobrou myslela, ze toho posledniho cviku ma byt 10 180 opakovani! Nastesti jsou to stupne, uf :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bezva, i já vyzkouším. Tréninků není nikdy dost :-) Díky za tu práci, co si s tím dáváš.

    OdpovědětVymazat
  4. ..jé díky, to se hodí..pomalu si chystám sadu tréninků na dovolenou - tedy vždycky vybírám hotel s posilovnou, ale zpravidla to znamená rozvrzaný stepper a předpotopní rotoped, v lepším případě pár činek, takže většinou jsem ráda, že mám sebou švihadlo a notýsek s inspirací :):):)

    OdpovědětVymazat
  5. Když jsem naposledy cvičila na nohy, tak to opět "odnesly" mé drahé kolena, díky čemuž už jsem vkročila do lékárny a tam mi dali tablety kolagenu, jako kloubní výživu. Tak doufám, že to pomůže a tento tvůj workout si co nejdřív zavičím! :)

    OdpovědětVymazat
  6. 12 minut, moc hezké cvičení! Děkuji Nikki. Těším se na další.

    OdpovědětVymazat
  7. Nikki, díky, vypadá to moc dobře

    Mám pár dotazů k počítání:
    1. 40 side hops in plank - 40 celkem nebo na každou stranu?
    2. 20 lunge jump - 20 celkem nebo na každou nohu?
    3. 10 180 dgr squat jump - tam a zpět jako 1 nebo 2

    Děkuji !!!

    OdpovědětVymazat
  8. Tamara: u všeho každý skok jako 1 :)))

    Marta Mel: děkuji :) pěkný čas :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super, zkusím :-)
    Ještě jsem se chtěla zeptat, když se mi třeba zrovna strašně moc nechce cvičit, :-D je 700, 800 skoků přes švihadlo plnohodnotnou náhradou tréninku? Samozřejmě né najednou, ale v průběhu dne, série třeba po 100.

    OdpovědětVymazat
  10. Peti, to asi záleží na tvé fyzičce, já mám 800 přeskoků za pár minut a moc námahy při tom nevydám :( takže v mém případě jako plnohodnotný trénink ne. ALE!!!! zkus ho jako intervalový trénink a určitě to bude zabiják ;) http://mojetelo.blogspot.cz/2014/01/i-skip-rope-hiit-workout-17-minut.html

    OdpovědětVymazat
  11. Mám to za sebou s drobnými úpravami za cca 16 minut, ale soustředila jsem se na techniku a ne na rychlost ... super workout, díky !!!

    OdpovědětVymazat
  12. Tamara: tak tak, raději důkladně , není kam spěchat! U některých cviků si to vyloženě vyžaduje pomaleji, aby to bylo účinné :)

    OdpovědětVymazat
  13. Sestavila jsi trénink zajímavě,určitě mě bude bavit.
    Burpees,ale vím,že ten nezvládnu.Nicméně za zkoušku nic nedám,ale předem vím,že moc kvalitně cvik neudělám.Zapojím obě ruce raději.

    OdpovědětVymazat
  14. Jak jsem psala výš,zkusila jsem burpees a vznikla z toho jakási nepodara..
    Můj čas napoprvé 18 minut,pokusím se být lepší..

    OdpovědětVymazat
  15. Jsi skvělá :) Na jednom cviku se nestaví celý workout, takže to příště bude zase lepší ;))

    OdpovědětVymazat
  16. Fakt pecka!! :)) Myslíš, že tento trénink můžu cvičit každý den?
    Je to docela fuška, ale já chci přece krásný nožky.. :DD

    OdpovědětVymazat
  17. Sofie: pokud cítíš, že je to pro tebe přínosné a dalo ti to zabrat, určitě můžeš :))

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Nikki,
    tuhle skvělou sestavu jsem si oblíbila natolik,že ji zařazuji po každé rozcvičce,je to mazec,nezdá se to,ale dává mi to teda zabrat.
    Někdy jedu na čas,někdy zvolním.
    Poté následuje moje oblíbené různé,podle nálady s Fitness Blender + Ewa Chodakovska...takže potom opravdu lapám po dechu a jsem vyřízená...A dobře mi tak :-).SUPER.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak jsem to právě docvičila za 17.36 ale první kolo jsem se nějak flákala takže si to asi příště zopáknu ať mám trošku lepší čas jinak výborné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)