Receptová soutěž s fitness-team.cz - VÍTĚZOVÉ


Receptová soutěž s fitness-team.cz je u konce, čtenáři odhlasovali
a tak se pojďme podívat, kdo vyhrál ve třech soutěžních kategoriích věcné ceny :)) 

***

1. místo (hlasy čtenářů) silný a účinný spalovač Super Burn 20 Pitných ampulí
vyhrává recept od Jany Slámové



2. místo (výběr Fitness Team.cz) "litrovka" silného karnitinu Slimline
vyhrává Tereza Krajíčková z Humpolce



3. místo (výběr Nikki) 400g proteinu pro ženy Slime Line
vyhrává recept od Lenky Turoňové


***

Slovo fitness-team.cz: Moc děkujeme všem zúčastněným,
oceňujeme určitě snahu všech, a zejména těch, kteří poslali
více receptů. Většina receptů mělo nápad a hlavně chuť :-)

Všechny výherní i nevýherní recepty včetně postupu 
najdete zde na stránkách fitness-team.cz

***

A já moc gratuluji výhercům :) Nikki.

8 komentářů:

  1. Tolik super receptů na jednom místě, paráda :) Hned se jdu vrhnout na jáhelník, jelikož snídaně byla slaná, tak si oběd aspoň osladím :))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný, zapisuji si mnoho z nich do mé zdravé kuchařky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dala jsem hlas snad úplně všem :-D všechny jídla vypadají moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy ten poslední recept je vážně originální:)) Ale i všechny ostatní jsou super inspirací!

    OdpovědětVymazat
  5. vsechny recepty vypadaji paradne... jen jsem omylem dala hlas hned prvnimu receptu, kdyz jsem si ho chtela jen precist..obavam se, ze to udelalo vic lidi, protoze ma nejvic hlasu..

    OdpovědětVymazat
  6. Kaya: určitě ne. dlouhou dobu zde "vedl" jiný recept, který na prvním místě nebyl.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Nikki,
    moc mě zaujal článek s crow pose z 10 week arm balance challenge, dlouho jsem se k tomu nemohla dokopat... až tvůj článek mě donutil to zkusit. Dívala jsem se na různé obrázky (i na tvé video) a všimla jsem si, že někteří dávají kolena kolmo na ruce, ale jiní je jakoby více rozevřou a opírají se boky kolen. Když to zkouším přesně, jak to dělá Zuzka, tak mě to bolí jak čert (drhne mi kůže a mám tam otlačeniny). Myslíš si, že je to špatně, když nohy rozevřu víc?

    OdpovědětVymazat
  8. myslím, že každý to dělá jinak, podle toho, jak mu to vyhovuje, pokud se mýlím, tak ať mě někdo opraví... já to taky nemůžu dělat jak zuzka, pokládat kolena přímo na ruce, musím to brát trochu z boku jinak to nevydržím. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)