Pyramid Bodyweight Workout

Po včerejším receptíku a mlsání by to chtělo nějaký trénink, viďte? :)) Dnes se zaměříme hodně na nožky a zadeček, opět, jelikož tyhle partie jsou prostě pro nás ženský důležité :)) 
Sestavila jsem pro vás trénink s použitím pouze vlastního těla, nebudete tedy potřebovat žádné pomůcky, kromě podložky pro jeden cvik. Někdo bude mít trénink odcvičený za chvíli, někomu bude trvat déle, nezapomeňte, že důležitá je hlavně pravidelnost ve cvičení, důslednost, a proto, pokud se každý den budete věnovat cvičení 15-20 minut, tak i za takovou krátkou dobu trénování těla a svalových partií, budete na sobě vidět výsledky. Samozřejmě, nebojkotujte cvičení špatnou stravou.

Za sebe musím říct, že trénink řadím k těm náročnějším, jelikož jsem zařadila cviky výbušné. Hodně vám u nich bude docházet síla, takže klidně odpočívejte, jak potřebujete. 


Dnešní trénink je tzv. pyramidový, to znamená, budeme navyšovat počet opakování pro každé kolo a jakmile se dostaneme na vrchol, počet opakování půjde opět dolů. V prvním kole každý cvik odcvičíme tedy 6x, v druhém kole každý cvik 10x, atd... celkem tedy pět kol a budeme končit opět cviky po 6 opakováni.

Podívejte se na cviky, přečtěte si poznámky a jdeme na to :))

Push-ups

Burpess

Lunge Jumps
POZOR!!! U Jump Lunges se levou a pravou počítá jako 1. 

Leg Over Chair Squats 
(židli jen předstírejte, nepotřebujeme ji ☺ a se zadečkem jdeme níž,
takové lechtání prdelky nemá cenu ;))

Leg Raise V Toe Touch

18 komentářů:

  1. Moc nerozumím tomu systému :/ je to myšleno tak, že první kolo se odcvičí 6 push-ups, 6 burpees, 6 lunge jumps atd., další kolo 10, 10, 10, 10, 10, potom 14, 14, 14, 14, 14 a takhle pokračovat? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, je to tam uplně stejně napsáno :D "V prvním kole každý cvik odcvičíme tedy 6x, v druhém kole každý cvik 10x, atd." :P :P :P

    OdpovědětVymazat
  3. jo, děkuju :) promiň, nevšimla jsem si toho :D

    OdpovědětVymazat
  4. to neva... xxx :) Také často přehlížím :D Nejsem jiná :D

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé cvíčo, výbušné, přesně jak říkáš, Nikki :-) Díky za něj, bylo příjemné.

    OdpovědětVymazat
  6. To je záhul!! :D ale strašně mě to baví, děkuju!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. potěšení na mé straně :D já si to dnes také dala znovu :) :P

    OdpovědětVymazat
  8. Ten poslední cvik vypadá super, určitě ho někdy zařadím do tréninku, až budu zase cvičit ve fitku břicho! :) Jinak mockrát děkuju za pochvalu a jsem ráda, že jsem ti pomohla s tím instagramem. :) Já jsem z toho měla takovou radost, když jsem na to po půl roce konečně přišla .. :D

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ja v teplotne nelidskych podminkach v Turecku bez hudby, kdyz dcera spala dve kola po sobe, 29min a kolaps

    OdpovědětVymazat
  10. Jééj zajtra musím otestovať, cítim že umriem po týždni voľna!

    OdpovědětVymazat
  11. Na první pohled se mi to zdálo docela fajn... po těti minutách lapání po dechu mě ten pocit přešel:-) Díky za inspiraci, zase jsi mě totálně dostala:-)

    OdpovědětVymazat
  12. uhm, zvládla jsem těch prvních 6 a 10, před čtrnáctkou jsem zbaběle utekla :oD už jsem za sebou teda měla 25 minut se shaunem, ale stejně jsem myslela, že dám víc :o)

    OdpovědětVymazat
  13. tak kromě burrpees sem udělala všechno :D burpees sem zabalila u 14 :D příště to zvládnu určitě všechno :D ale trénink mazaný :D druhý den sem cítila všechno a + k tomuto sem cvičila tabatu kterou si sem dávala :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)