Motivace, inspirace a rady jak zvládnout svých 50 dní proměny

Jak jen začít... ani nevím. Máte před sebou 3. ročník projektu a soutěže Moje proměna, který se letos ponese v duchu "50 dní". Člověk by si řekl, jak krátká doba to je, ale věřte, že za tuhle dobu se dají s tělem udělat vyloženě zázraky. Je vás více než 400 soutěžících, kteří se rozhodli, že do toho praštíte a jednou provždy zatočíte s kilogramy a s tím, jak vypadáte. Nelíbí se vám pohled na fotky, co jste poslali do soutěže. Nelíbí se vám současný zdravotní stav a nelíbí se vám, jak vás vaše vlastní tělo psychicky ničí. Pláčete, zajídáte bolest jídlem, stydíte se a prožíváte všechny možné emoce, které vám v ničem nepomáhají. Chci vám říct, že tímhle jsme si na samém počátku prošli všichni... a co nás motivuje jít dál? Právě tyhle začátky.. už nikdy se do tohoto bodu nechceme vrátit, protože si moc dobře pamatujeme, jak nás tyhle stavy užíraly. Já vám všem soutěžícím ze srdce přeji, abyste se dostali na druhou stranu. Tam, kde si sami sebe začnete vážit i při sebemenší změně, kdy vhlédnete do problematiky fungování těla, kdy to všechno pochopíte a kdy vás pokroky na sobě samých budou nakopávat k dalším. Tohle, tyto malé krůčky jsou tím zlatým pokladem, které budují vaši vůli, disciplínu a zocelují vaše odříkání a smysl pro čestnou a tvrdou práci. Vezměte to do vlastních rukou!!! Odnaučte tělo tomu, čemu jste ho navykli a překopejte k němu svůj postoj. Nejste tělo. Jste vy a tělo! Dvě jednotky, které se musí naučit spolupracovat, komunikovat a naslouchat. Jak já s oblibou říkám, přestavte si vaše tělo jako dítě, které neumí mluvit a dává vám jen signály, co se mu líbí a co ne. Naslouchejte mu. Veďte si deníčky a pište si do nich, jak reaguje na různé věci, jídlo, skladbu jídla, množství, jak reaguje na pohyb, jak jste se po něm cítili, co vám nešlo apod. Za 50 dní budete mít v ruce unikátního průvodce toho, co jste dokázali. A vy to dokážete :)) Nechci, abyste si věřili trošku, ale abyste si věřili bezmezně a naplno. Protože pokud uvěří vaše hlava, tělo se přizpůsobí ;)) Na ničem jiném a na nikom jiném nezáleží... pouze na vás! Nebude to lehké, ale slibuji, že to bude stát za to a vy se na tom pocitu z úspěchu, vlastního úspěchu, stanete závislými. 


Ráda bych vám zde v tomto příspěvku uvedla pár odkazů a příspěvků, které by vám na vaši cestě mohly pomoci. Ať už soutěžíte či nikoli. Podpora a motivace je obrovsky důležitá, takže pokud nic z toho nemáte kolem sebe, vždycky tady budu já a spousta dalších lidí, které jste v životě neviděli a budou vám ten úspěch přát a stát za vámi. Navštivte naše FB stránky.

Pokud si budete chtít přijít pro motivaci a vzpruhu, pokud bude chybět nálada či smysl toho, proč to všechno děláte, pomůže vám stránka plná pravdivých motivačních citátů a v neposlední řadě i můj příspěvek o tom, proč a pro koho tohle všechno opravdu děláte :))

Až nebudete vědět, co jíst nebo jaké pokrmy si na různou denní dobu připravit, vězte, že jsem za dva roky pro vás nafotila a uveřejnila stovky fotografií jídel z mého stolu. Všechny najdete na tomto odkaze a stejně tak se můžete inspirovat jídelníčkem, který jsem pro vás dávala dohromady na čumendu po dobu celého týdne. Tady je jeho první část, druhá, třetí a poslední čtvrtá. A když říkám, že jde o inspiraci, znamená to, že se budete inspirovat. Nezapomeňte, že každý z nás má jinou váhu, výšku a jinak rychlý metabolismus, každý jinak spaluje a tohle všechno má vliv na tom, že každý potřebujeme jiné množství, ale také i například skladbu. Jak už jsem jednou zmínila, vaše tělo je třeba naslouchat ;))) 

Budete-li si o svém hubnutí a pokrocích chtít s někým pokecat soukromě a anonymně, můžete navštívit stále funkční fórum k tomuto blogu. Vytvořte si vlastní místnost, diskuze. Budete-li chtít motivaci od vítězů z předešlých ročníků, najdete je zde - Moje proměna 2012 a Moje proměna (do léta) 2013.

Možná se vám budou hodit během vašeho snažení následující materiálu pro vytisknutí. V první řadě se jedná o tabulku pro záznam vaší hmotnosti, ale hlavně naměřených cm při měření. V druhé řadě velmi doporučuji stáhnout si a vytisknout Fitness zápisník, který je opravdu skvělým průvodcem vašim hubnutím. Do dnešního dne zaznamenal zápisník více než 11.000 stažení. Věřím, že pomůže i vám. Je zdarma a je určen čistě pro vás, aby vám pomohl.

Také bych vás chtěla nalákat na výzvy, které odstartovaly v den projektu. Patří sem švihadlová výzva, výzva na kliky, abeceda zdraví a také jedna oblíbená výzva již z minula a tím jsou barevné dny :))

Co se týče stravování, nedbejte na řeči ostatních, že se stačí hýbat a můžete jíst co chcete. Mějte na paměti, že NIKDY nepřecvičíte špatné stravování. Každý dosáhl úspěchu jen tou správnou volbou v kuchyni. Zde je pár odkazů z mého blogu, které by vám mohly ve výživě pomoci :)


Tak jak říká motivační citát výše, dělejte cokoli, abyste se hýbali. Každý pohyb navíc spaluje kalorie. Každý vyšlápnutý schod, každý krok v prudším kopci, který sami ujdete, všechno se počítá!!! Mám zde i v rámci pohybu pro vás pár zajímavých linků, které by se mohly hodit.


Pokud budete mít jakékoli dotazy nebo si nebudete vědět rady, ptejte se v komentářích. Ráda odpovím a pomohu, pokud to bude v mé moci. Snad vám linky pomohou a zjednoduší vaši cestu k vysněné postavě či jiným cílům :))

Přeji moc štěstí a co nejméně překážek :)

Nikki

10 komentářů:

  1. Ach jo, onemocněla jsem z klimy, doufám, že to nebude mít moc velký efekt na mou proměnu :(

    OdpovědětVymazat
  2. Já si místo klasického deníčku založila "blogový deníček", tak kdyby se někdo chtěl podělit o svoje pocity a dny, tak budu moc ráda :) Mám za sebou už několik pokusů (více i méně úspěšných), tak doufám, že tentokrát to vyjde :)
    http://behealthy-befit-now.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Niki presne toto som potrebovala počuť.....si vážne skvelá!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Nikki, ako Maria predo mnou, aj ja som na takýto motivačný článok čakala a nesklamala si :) tej slovnej podpory nikdy nie je dosť, pri cvičení a jedení sme už každá sama, ale toto fakt pomáha!!!

    OdpovědětVymazat
  5. I když jsem se do proměny nepřihlásila, chci ji jet se všemi odvážnějšími lidmi a proměnit se "tajně" :D a tohle je dokonalý článek, děkuju moc :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný, dost mě to nakoplo. Až budu mít krizi, budu to číst dokola a dokola :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nikki, díky za všechny rady a tipy. Po několikáté už bojuju s touhou zhubnout a mou neskonalou leností. Ale i když mi 30 DS trvá dýl díky boji právě s leností, už nic nenahradí ten velmi příjemný pocit po cvičení a vědomí, že sílím a ubývají cm :-). Ale bohužel jen cm, kila se nehýbou, protože změna v jídle je zatím tak nepatrná, že to není poznat :-(
    Chtěla bych Tě poprosit o radu:
    Za pár dní docvičím 30 DS a Jillian mi vyhovuje, poradila vys mi co dál? Narazila jsem na delší cvičení (nohy a zadek, břicho, teď nedávno no more trouble zones), ráda bych je zařadila alespoň jednou týdně, ale co mezi tím? Už jsem si docela zvykla denně cvičit :-)
    Díky moc za Tvůj blog a snahu pomoci ostatním (i mě :-). )

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)