Moje proměna (za 50 dní) PRAVIDLA SOUTĚŽNÍCH FOTOGRAFIÍ


Takže jak jsem slíbila, důležité informace o zasílání fotografií do soutěže Moje proměna (za 50 dní) jsou zde. V první řadě bych vám ale před tím vším chtěla popřát hodně štěstí při zdolávání různých překážek, protože TY PŘIJDOU!!! A přeji vám, aby tohle startovní foto bylo také vaše poslední, ke kterému se už nikdy nevrátíte :)) 

A teď důležité info pro zasílání fotek.

1) Fotit se můžete jak před zrcadlem, tak ze stativu.
2) Fotka nebude mít žádné nápisy nebo vepsané informace. Můžete ji pouze velikostně upravit nebo "odstřihnout" hlavu, pokud nechcete mít na fotce obličej.
3) Fotografujte se pokud možno v plavkách či spodním prádle, tílku, kraťasích, aby byl rozdíl po 50 dnech co nejlépe vidět. Nezapomínejte, že se v závěru bude hlasovat a po zkušenostech vím, že pokud příliš zakryjete, výsledek bude ten, že čtenáři nebudou vidět, jak velká změna ve skutečnosti proběhla a hlasy vám nedají.
4) Sundejte ze zápěstí hodinky a veškeré náramky.
5) Uvažte si na zápěstí poznávací znamení/indicii v barvě dle výběru - bílá, červená, černá.
Indicie může být šátek, potítko, gumička do vlasů, kus látky nebo pokud nic takového nenajdete, tak tkanička od bot, zkrátka cokoli, co se dá v barvách pro soutěž určených na zápěstí uvázat. :))) Důležité je dodržet barvu (vyberte jednu) a aby to bylo viditelné na fotce :) Myslím, že je to takový nerušivý element a přitom jako poznávací znamení, že skutečně došlo k fotce ve dnech při začátku soutěže, dostačující. 
6) Pokud budete soutěžit v rámci kategorie celé postavy, musí být celá postava na fotce!!! (promíjím jen kotníky, část lýtek a hlavu :))
7) Zašlete foto na adresu e-mojetelo@seznam.cz (pokud se nepodaří, zašlete na můj soukromý email kris.cechova@gmail.com), vepište do "předmětu" slovo proměna a do mejlíku vaše jméno nebo přezdívku, váš věk a pokud chcete tak i kraj, za který soutěžíte. Pokud zmíníte kilogramy nebo míry, nebudu to uvádět. Nezapomeňte uvést kategorii, za kterou soutěžíte - celková proměna nebo problémové partie :)) 

Důvod proč nás nebudou zajímat kilogramy?
Věřte, že pokud se v létě budete promenádovat s hezčím tělem, kilogramy na čele mít napsané nebudete. Cílem je mít tělo hezčí, pevnější, jistě, i hubenější, ale na kila se nevítězí (nejsme v The Biggest Loser), pro nás bude směrodatné, jak velký kus práce se pro oko dá udělat za 50 dní. Možná zhubnete jen neznatelně a přitom budete vypadat o hodně lépe než někdo, kdo sundal deset kilogramů. Věřte mi. 

Rozmezí pro zasílání fotografií.
Zasílejte fotografie od soboty 7. června až do čtvrtka 12. června, kdy oficiálně soutěž začíná. Pozdější fotografie nebudu do soutěže zařazovat, bez výjimek (pouze po předchozí individuální domluvě, zpětně nikoli).

Fotografie po 50 dnech budete zasílat opět s jinou indicií, kterou se dozvíte na konci července v závěru soutěže. Pokud budete chtít ze soutěže odstoupit, stačí prostě závěrečnou fotku neposlat. 
Fotografie budou v mé úschovně a objeví se zde až na konci soutěže s porovnávacími fotkami po 50 dnech.
Průběžně budu zapisovat jména soutěžících do startovní listiny, kterou ještě vytvořím, abyste mohli sledovat, kolik vás je a z jakých koutů světa. 
Na všechny příchozí fotografie odpovím děkovným emailem, abyste měli jistotu, že jste přihlášeni a fotografie dorazily. 

Soutěžit můžete od dovršení věku 15 let (ano, změnila jsem věkovou hranici, jelikož zde byla i loni, tak jsem se ji rozhodla ponechat :)))
Během soutěže nebudou žádné stravovací ani cvičební plány. Není možné vytvořit tabulkově jeden plán, aby se jím řídili všichni. To neudělá žádný výživový poradce a žádný trenér. Sami se učte, studujte a bojujte. Tvrdě a krutě a přesto pravdivě - nikdo vás za ručičku po zbytek života tahat nebude :) A navíc, sami sobě budete tím nejlepším učitelem. 
Proměny se můžete zúčastnit ať bydlíte kdekoli.
Během soutěže se zde budou dělat různé výzvy, které NEJSOU POVINNÉ. Půjde jen o zábavu, jak si zpestřit proměnu nebo jak "zaměstnat" ty, kteří soutěžit nebudou :))

Máte-li jakékoli další dotazy, směrujte je zde v komentářích, na všechny odpovím :)

Vaše Nikkislava :)) ♥

41 komentářů:

  1. Nikki,prosim Tě, na tom zápěstí mají být všechny tři barvy nebo jedna z nich ? :)....asi je to hloupost se ptát,ale ať je vše jak má :)) Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  2. Ani já nerozumím, zda mám na zápěstí trojkombinaci barev nebo stačí jednu z nich. Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem to upřesnila, je pravda, že to nebylo z toho poznat, takže vyberte si barvu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nikki, já mám ještě hloupou otázku, mám vyfotit pouze jednu fotku? Např. z boku, nebo mohu vyfotit sebe z boku a ze předu a tyto dvě fotky dát do jedné fotografie - do jednoho obrázku....

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko: stačí jedna, ale pokud budeš chtít dát i dvě fotky dohromady, může být. Jen do nich nic nevpisuj ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Já už se moc těším!!! :) Nikky, díky za nakopnuti!

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle nakopnutí potřebuju jako sůl...už 14 dní nic nedělám. Takže hned jak příjdu domů, vyblejsknu se a s těžkým srdcem ti ji pošlu :-D:-( Budu se stydět! :-D:-D

    OdpovědětVymazat
  8. noooo... fotky poslané... a jde se cvičit, je mi z toho, co jsem na nich viděla šoufl... doufám, že tentokrát už nad sebou zvítězím ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Že bych se letos taky ukecala? Makám a totálně jsem překopala jidelníček, ale změny jsou spíš cítitelné, než viditelné, no, uvidíme :-) Uvidíme... :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Nikki, chcela by som sa opytat, vyber farby, ktoru si zaviazem na zapästie, zavisi od mojho vkusu alebo jednotlive farby symbolizuju kategorie v sutazi ci nieco ine? Dakujem za vysvetlenie, chcela by som sa zapojit, no nie je mi to s tymi farbami jasne...:-)

    OdpovědětVymazat
  11. nemá to žádný zvláštní význam. důležité je si dát něco při focení na ruku v těchto barvách (výběr barvy záleží na vás, někdo třeba doma nemá nic bílého, navrhla jsem proto 3 barvy ze kterých můžete vybírat). něco na ruce v této barvě je nutné, abychom se vyhnili podvodům, že někdo pošle starší foto, což já nemám jak uhlídat. takto bude jasné, že je foto z těchto dní... bez šperků a hodinek, pouze s barvou patřičnou k této soutěži ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Škoda, je mi 14, ale určitě budu soutezit jen sama pro sebe a na výzvy se těšim :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nikde není napsáno, že nemůžou :) Samozřejmě :) V prvním ročníku dokonce jeden posbíral cenu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Super, děkuju moc, počkám až dorazí, přemluvím ho a pošleme fotky:)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, přemýšlím, že bych se zapojila, ale celý červenec budu v cizině, kde najdu čas maximálně chvilku po večerech. Chtěla jsem se zeptat - ty výzvy, co plánuješ zveřejňovat, budou časově náročnější nebo spíše ne? Já jen abych věděla, do čeho se vlastně pouštím a jestli budu zvládat. :D

    OdpovědětVymazat
  16. Rada by som sa zapojila len som mimo domov az do 15.6. A nema ma kto vyfotit. Prosim ako by som sa mohla dohodnut na neskorsom poslani foto? Mam napisat na e-mojetelo@seznam.cz a tam sa dohodnut? Dakujem :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ano, napiš na tento mejl, ať tě mohu zařadit a počítat s tebou... ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Nikki, výzvy se sice nezúčastním (užmám tu svojí za sebou :-)), ale chtěla bych ti tímto poděkovat za tvůj blog a tvoje nasazení. Nevěděla jsem, kam to napsat a do komentářů pod tuto výzvu mi to prišlo jako nejlepší. Nedávno jsem právě oslavila rok od doby, kdy jsem díky tobě začala cvičit. Kdyby tě zajímalo, čeho jsem dosáhla, jaká byla moje proměna tak jukni sem (dodávám, že je mi 39 let a mám tři děti:-)): http://www.lemonaidlucy.cz/index.php/entry/vyroci

    Ještě jednou díky. Lucka

    OdpovědětVymazat
  19. Super :))) je krásné koukat na to, že vám to vydrželo a že vás to i nadále naplňuje a baví, že to nebyl jen krátkodobý hec :))

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Nikki, ráda bych se zeptala, zdali je možné přihlásit se do obou soutěží?
    Díky moc za Tvé články, inspiraci, za blog....
    Lenka Š.

    OdpovědětVymazat
  21. Lenka: myslíš jako do obou kategorií?? Nene, je potřeba si vybrat s ohledem na lidičky z kategorie "problémové partie", moc jich tam není a tak bych jim ráda nechala prostor čistě pro ně.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Nikki, tohle je můj první příspěvěk, ale tvůj blog už nějakou dobu sleduji, inspiroval mě, abych se sebou začala něco dělat, a tak teď cvičím podle Jillian. Když se stihnu vyfotit do čtvrtka, tak se k výzvě přidám. Ne proto, že bych si myslela, že můžu vyhrát, ale myslím, že to pro mě bude dobrá motivace.

    OdpovědětVymazat
  23. neee já si zapomněla vzít domů foťák a zítra už začínáte :/ chjo sem smolař

    OdpovědětVymazat
  24. Hi Nikki, Does it have to be a picture taken in the mirror? Is it ok if it's taken with the tripod, but no mirror? Thanks, Olga

    OdpovědětVymazat
  25. Hi Olga, thx for joining us ;) Tripod is fine of course.

    OdpovědětVymazat
  26. Nikki, nejde mi odeslat mail... nestalo se to ještě někomu?

    OdpovědětVymazat
  27. Ahojky, mám stejný problém - email se mi vrací :-(

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj holky, schránka má kapacitu velkou, ale odmítla prozatím díky velkému přenosu cokoli přijímat... prosím, zašlete fotky do zpráv na FB :))

    OdpovědětVymazat
  29. Prave jsem chtela poslat fotku,abych se mohla taky zucastnit,a nejde mi odeslat mail hlasi mi to tohle Persistent Transient Failure - Mailbox disabled, not accepting messages :-(((

    OdpovědětVymazat
  30. v textu je napsáno, že pokud se nepodaří, zašlete ji do zpráv na FB :)) a o komentář výš nad tebou taky ;)

    OdpovědětVymazat
  31. Len do 12. alebo sa dá prihlásiť ešte aj dnes?

    OdpovědětVymazat
  32. Ja som sa zahlasila v stvrtok, ale neprisiel mi spatny mail, tak som poslala znovu, ale asi aj tak nedoslo. Neviem, ci ti to este stale mozem poslat na Fb? Obavam sa, ze ak sa nezucastnim znovu budem tam kde som bola :-( Dakujem.

    OdpovědětVymazat
  33. ahoj, dnes uz by sa nedalo prihlasit? velmi som sa chcela prihlasit do takejto vyzvy , ale az dnes som sa dostala k tvojmu blogu a zistila som ze uz som presvihla termin, nedalo by sa teda este dodatocne prihlasit? ak nie tak v pohode budem si muset pockat na dalsiu, drzim ostatnym palce :)

    OdpovědětVymazat
  34. bohužel, to bych musela odpustit i asi dalším 30 lidem, kteří také přišli pozdě ... ale klidně pojď svoji soukromou výzvu, nesoutěžní, a za 50 dní se přijď pochlubit, klidně tě zveřjním v rámci projektu, ktreý tu už běží :)

    OdpovědětVymazat
  35. jojo, vyskusam to aj bez sutazenia len sama pre seba a pak teda poslem foto,snad konecne vydrzim a niekam to aj dotiahnem.myslelala som ze aj iny ta o to ziadali, veru bolo by to nespravodlive...tak uvidime co bude za 50 dni :)

    OdpovědětVymazat
  36. Pořád čekám, kdy se tu ukáží fotky před proměnou a oni asi neukáží že? Docela škoda :)

    OdpovědětVymazat
  37. Sofie: nebudu vystavovat 650 fotek, pokud mi pak přijde pouze 100 proměněných. To je práce na desítky hodin...:))) (budou tu před i po až na konci soutěže těch, kteří byli úspěšní, takto jsou pravidla nastavená a s tímto se vstpuje do soutěže, aby nikdo "neriskoval" veřejnou potupu, že to nedokázal. navíc i z časových důvodů je úprava tolika fotek pro mne zcela nereálná! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)