čtvrtek 19. června 2014

Moje narozeniny a dárečky

Ach ano, zhruba před dvěma týdny jsem se stala o rok starší a jak už to bývá, s každými narozeninami se sejde spousta přání a ani tentokrát nebylo výjimkou, že jsem si přála něco v rámci zdraví a fitness. Zatímco mé dárky loni byly o mnoho skromnější, letos na mne byli všichni hodní, hlavně já sama :D a tudíž jsem si to pořádně užila a fakticky se obdarovala a nechala se obdarovat samými skvělými věcmi. Babička s rodiči mi dali to, po čem jsem toužila nejvíc - peníze :D Ne, nejsem typ, co by na penězích ležel a musel mít jimi vycpanej polštář, ale když už penízky dostanu, ráda si za ně udělám radost a tudíž jsem je investovala do vybavení pro mé cvičení... nějaké peníze jsem měla navíc odležené bokem a tak jsem si některé dárky pořídila sama.

Abych byl upřímná, největší radost mi ale udělal můj přítel, který si na můj den vzal v práci volno a strávil celý den se mnou. Jen abyste věděli, jak to u nás chodí - narozeniny jsem oslavovala v neděli, tedy o víkendu a pro přítele je vcelku nepřípustné, aby si v takový den volno vzal, jelikož právě v tyto dny je nejvíce práce. Sice jsem byl trošku smutná, že věčně visel na telefonu, protože musel práci řídit z domu, ale ocenila jsem snahu a tenhle den jsme si pořádně užili. A tak, když se mne můj drahý zeptal, co bych chtěla dělat, vyrazili jsme na - u nás - tak velmi cennou společnou procházku, nakoupili věci na dobré jídlo, společně jsme uvařili, pak se pořádně nabaštili a "vyčerpáním" s Eliškou celé odpoledne prospali :D 


A tohle už je druhý dárek od mého drahého - vysněná čtečka :) Původně jsem doufala, že ji dostanu k Vánocům, ale potěšil mne jinými věcmi, a tak jsem docela dost koukala, když jednoho dne přijel z práce dřív, aby vyzvedl na poště balíček a přinesl mi tohle :)) Byl to předčasný dárek, ale byl :) Akorát si ho ji chce půjčovat... to teda nevím... :/// :D


Dalším dárkem jsou tyhle rukavičky s shakerem, jsou od mého brášky :)) Sice jsem chtěla jiné, ale jelikož nebyly na skladě, tak jsem nakonec vybrala tyto. Jsou prima a na bradla fakticky potřeba, protože když na nich trénuji, dost to tlačí do rukou a celý cvik stojí za houby. Tyhle jsou boží a hned je to o něčem jiném :))
(koupeno na Ronnie.cz)


Tohle by tady asi nemělo co dělat, co? Ale MĚLA JSEM NAROZKY!!!!! A po jedné lákavé recenzi na tuhle domácí čokoládu, kde si můžete namíchat vlastní ingredience a dokonce si čokoládu pojmenovat, rozhodla jsem se do této parády penízky vrazit. Čokoláda byla výborna a padla do mne jak ranní porce rýžových vloček s burákovým máslem. Mňam!!! Prostě opravdu skvělé :)) Vybrala jsem si na čokoládu kokos, kešu ořechy a americké kyselé bonbonky. Bylo kruté, jak rychle čokoláda ubývala :D Nafotila jsem pro vás taky balení, v těchto horkých dnech dávaj k čokoládě do krabice ledový gel, aby se čokoláda cestou nerozpustila :)) Prostě milé :)
(koupeno na Ganapa.cz)

 

No a jak už jsem zmiňovala na svém Instagramu, za penízky od babičky jsem si pořídila kettlebell. Nebudu vám psát kde, protože mne naštvali a za trest si nezaslouží vůbec žádnou podporu :D Prostě měli na e-shopu zobrazený jiný kettlebell, než ve skutečnosti přišel. Nesnáším, když nikdo není schopný na tuto věc minimálně upozornit. Takže mají smůlu :P Nicméně, přivítala jsem ho doma "u maminky" a doufám, že dá mému tělu pořádnou nakládačku :) Kromě kettlebellu mi babička ještě donesla domácí koláčky... no, nedejte si :))



Krokoměr od Tanity sice nebyl dárek jako takový, vy víte, že jsem ho měla na testování pro recenzi, ale když mi o narozeninách přišel od paní z agentury e-mail, že si krokoměr mohu nechat, musela jsem zpětně zmínit, jak velkou radost mi udělali a jak perfektně načasované to všechno bylo :)) Takže spolu kráčíme téměř denně a hrozně jsem si na něj za tu dobu už zvykla :)
(Tanita krokoměr najdete zde, luxusní chytrou váhu tady - 
v menu se již brzy opět objeví kód pro 15% slevu, hlídejte to :) !!!)


A TO NEJLEPŠÍ NAKONEC!!!! Samozřejmě :))) Sandbag!!! Je doma!!! Hurá!!!! Mám z něj ohromnou radost. Nechala jsem si jej dělat na zakázku, ale jelikož neměli na skladě plastové úchopy, pán majitel mi okamžitě volal a nabízel řešení, pokud chci sandbag hned. Vysvětlila jsem, že na něj nijak nespěchám, ale že chci plastové úchopy, tak mne seznámil s dodací lhůtou a podobně. Velmi příjemné vystupování a přesně takto by to mělo vypadat, ne jak v případě onoho kettlebellu :)) Navíc, když mi sandbag přišel, je opravdu precizně zpracovaný, je k němu navíc pytel na náplň a přišlo mi ještě pár vzorků doplňků na vyzkoušení (protein a energy nápoje) a kupón na 15% slevu na jiný doplněk. Opravdu jsem moc spokojená, pytel se dá naplnit až na 30 kilo, tam se tedy nedostanu, ale jen, abyste to věděli :)) Sandbagem vlastně nekončí jen moje narozeninová přehlídka, ale taky vůbec veškerá cvičební výbava, o kterou jsem stála :)) (i když, ještě mě dost lákají medicinbály :D)
(sandbag jsem koupila na bodyshock.cz)


Děkuji za pozornost :))

Nikki ♥

30 komentářů:

  1. Opožděně a z celého srdce jen to nejlepší!!! I když i průšvihy jsou v životě potřeba, že jo :D
    A v tom příštím roce Ti přeji 365 skvělých a požehnaných dnů <3

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší ;). Krásně jsi to vymyslela, samé lepší dárky :).

    OdpovědětVymazat
  3. Vše nejlepší......taky máš pocit, že s dětmi ten čas letí nějak rychleji? Nedavno jsem byla na vínku s kamarády a spousta z nich má intenzivní pocit, že jejich lepší a šťastnější život po 30 skončil...koukala jsem na ně jako vyvoraná myš - já to mám přesně naopak, když si vzpomenu na ty léta hledání sama sebe, utápění se v problémech s chlapama a se s vým sebevědomím (tedy spíš nesebevědomím), uf....prostě teď mám vedle sebe chlapa, kterýmu věřím a miluju ho, dvě super holky (co občas extrémně vysávaj energii) a hlavně jsem teprve po 30 objevila vášeň pro sport...teď mám 33 a popravdě nikdy v životě jsem nebyla v lepší kondici a baví mě posouvat si hranice pořád o kousek dál....takže naopak...jakoby teprve teď můj život začal, páč jsem až teď zjistila co opravdu chci a to je to nejdůležitější:-)))))) A být zdravá a fit je na prvním místě a už proto jsem tvůj velký fanda, díky Nikki:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Super dárky, všechno nej dodatečně. Bacha na slovo cennou ;)

    OdpovědětVymazat
  5. krasne narozeniny! mas nejaky kontakt na toho pana sandbegare?:) dekuji moc predem ivca

    OdpovědětVymazat
  6. Teda Nikki, já ti normálně závidím ty všechny věcičky :D Zanedlouho už budeš mít tvůj wishlist skoro celý :) Oproti tobě si připadám strašně nevybavená :D Ale zrovna teď si nemůžu dovolit utrácet bokem :( Ale stejně vím, že zanedlouho podlehnu a něco nového do výbavičky si pořídím :D
    Ps: Dodatečně všechno nejlepší :))

    OdpovědětVymazat
  7. Sealovka: nenapsala bych to jinak, mám to úplně stejně :)) od 20 do 30 jsem se de facto hledala, po 30 mi opravdu život začal :)

    KA: děkuji :))) stane se :) při těch kvantech textů ... už i písmenka na klávesnici mi mizí :D

    Ivana: určitě má kontaktní informace na stránce ;)

    Blondinette: též bych si nemohla tohle dovolit koupit :((( narozeniny přišly vhod, takže jsem víceméně s penízkama od babičky a našich počítala .... a investovala :) jednou se také dočkáš, neboj :* a děkuji za přání :)




    OdpovědětVymazat
  8. také se přidávám ke gratulantům:) ... jinak, i po 40 to zatím jde (aspoň u mne :))....chtěla jsem se zeptat na ten shaker - má uvnitř "něco na míchání"? kuličku nebo mřížku?

    OdpovědětVymazat
  9. Dodatečně přeju všechno nejlepší a mám také čtečku Kindle (podle obrázku mi přijde, že úplně tu samou) a nemůžu si ji vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Renata: děkuji :)) a ano, má tam mřížku :)

    Vladimíra: děkuji, jsem ráda, že jsi spokojená... já se s ní zatím oťukávám :D

    OdpovědětVymazat
  11. Asi tuším, kde si kettlebell kupovala, protože mám stejnou zkušenost. Objednávala jsem i švihadlo, oboje mělo být laděno do modra, oboje dorazilo černé :D

    OdpovědětVymazat
  12. všechno nejlepší, hlavně zdraví, štěstí a hodné děti :o) koukám, že máme narozky skoro současně, ale já si k nim koupila strojek na těstoviny, takže sbohem hubnutí :oD s tím kettlebellem se mi stalo přesně to samé, na obrázku byl šedý s barevným nápisem a přišel celý oranžový a jinak vypadá stejně jako ten tvůj.. navíc po pár týdnech začíná chrastit, napodruhé bych už asi cementový nekoupila

    OdpovědětVymazat
  13. Super dárky, užij si je a všechno nejlepší!!! Těším se, až napíšeš o novém "kámošovi Kindlovi" :)

    OdpovědětVymazat
  14. Dodatečně všechno nejlepší :-)
    Jsi super vybavená - já budu ráda, když si aspoň konečně pořídím činky - pokud budou peníze :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Vsetko najlepsie Nikki :-) a vybavicka je super :-) ja tiez teraz chcem rukavice na cvicenie. Doteraz mi nechybali, ale sa mi coraz viac zda ze by sa mi s nimi lepsie cvicilo, takze tiez nejake popozeram :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Dodatečně vše nejlepší k Tvým krásným narozeninám, Nikki! Čtečka je výborná věc, také jsem si s ní nedávno udělala radost. Jako knihomolce mi nemohla chybět, praktická věc na cestování. Kettlebell mám ještě v knize přání :-) Napadlo mě, když budeš mít chvilku, podívej se na tyto stránky: http://www.fler.cz/shop/siluet-mode Mají zde super sportovní oblečení, jeden z nich mám a cvičím v něm denně.

    OdpovědětVymazat
  18. takové krásné dárečky :) a dodatečně přeju všechno nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné a zasloužené dárečky, ta čokoládka je super, že? Nejradši bych si zase objednala celý karton! :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Jů Nikky všechno nejlepší!!!;-)úžasné narozeniny!chci se zeptat na tu váhu.někdo mě zrazuje,někdo chvali:-(co si vybrat?myslíš,že se těm % dá věřit?

    OdpovědětVymazat
  21. Zuzinka: tohle je velmi kvalitní váha a dost přesná. Záleží na tom, jakou kdo má, je to jako se sporttestry. Já mám drahý a nemůžu si na něj ztěžovat. Pak jsou lidi, co si koupí levnou náhradu a neměří to přesně a jsou nespokojeni. Tanitě bych určitě věřila, je to velmi kvalitní výrobce.

    A děkuji za přání :)

    OdpovědětVymazat
  22. Taky přeji opožděně - všechno nejlepší, ať se vám daří! :) a užijte si novou výbavičku! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Nikki,
    Super darceky, najmä ten sandbag :-) a citaku sme chceli aj my, ale nakoniec sme sa rozhodli pre tablet a je super, dobre sa na nom cita. Chcem sa ta Nikki opýtať, kam si si dala tie uchopy na sandbag? Lebo tam pisu, ze ti ich daju kamkoľvek podla priania, tak by ma zaujimalo kam si si ich dala ty? A este jedna otaza..ten pytel na napln, co ti prišiel, to si si on poziadala? Alebo ti to poslali automaticky? Inak dala si si tam aj nejaky napis? A co sa tka kettlebell, tak sa mi stalo to iste, co tebe, asi sme objednavali z tej istej stranky, tiez som objednavala 10kg a dosiek mi ten co tebe, bola somz toho trosku smutna..
    E.

    OdpovědětVymazat
  24. Emilly: Ahojky :) Sandbag jsem si nechávala bez nápisu a žádné přání na úchopy jsem neměla, byly standardně přišity na stálá místa, po bocích, jeden vprostřed a dva na úchop ve stylu dvouručky. Pytel /náplň/ přišel automaticky bez nutnosti si o něj žádat :)

    OdpovědětVymazat
  25. Emily: napsala jsem chybku, není tam jeden uprostřed, ale z každé strany jeden :) takže celkem na sandbagu jich je 6. a jen pro upřesnění, chodí to bez náplně, tu si tam člověk musí dát sám, já tam asi budu dávat rýži v pytlících, jak se prodávaj :D

    OdpovědětVymazat
  26. všechno nejlepší k narozeninám :)) hlavně zdraví, víru a lásku....

    OdpovědětVymazat
  27. ...ta čokoládka ♥ ♥ :)

    nm-fitness.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)