pondělí 30. června 2014

Crow Pose - den 38 - konečně 15 vteřin !!!

Jestli mám v něčem slabinu, tak je to udržet balanc. Můžu mít ruce silné jak chci, ale je pro mne neskutečně těžké natrénovat balanc. O tom svědčí také to, že jsem Crow Pose trénovala denně a beztak mi to trvalo déle než měsíc, udržet se v póze 15 vteřin - a to jsem si bláhově myslela a vážně věřila, že to za týden dám, hmmm jojo :D :) Ale je to tam!!! To je důležité.

Poslední týden už jsem se na to vyloženě vykašlala a necvičila a říkala si, že se na celou výzvu vy****. Den co den jsem zkoušela a zkoušela a pokrok minimální. Až dnes jsem si říkala, že to zkusím znovu, sice bez týdenního tréninku, ale uvidím, o jak moc je to horší. Těžko tomu věřit, ale byla jsem v takové pohodě, že hned na poprvé jsem Crow Pose zvládla na 15 vteřin, pak samou radostí švihla s sebou na zem, valila pro foťák a rozhodla se to natočit. Celé video jsem natáčela zhruba 5 minut a sestříhala vám jej... svůj výkon mám až na konci videa... tedy znovu 15 vteřin :)) Ach, a teď tedy začnu trénovat další :)) Brzy se zase "ukážu" :)

Moje dřívější pokusy můžete shlédnout zde (den 1) a zde (den 7)


14 komentářů:

  1. Supeeeer :-) tiez si obcas po treningu davam tuto pozu ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jednou vydržela 90 vteřin a ještě nikdy jsem na sebe nebyla tak hrdá :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi úžasná! Supr. :))
    A ten hafan je nejlepší. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju Nikki! To je hezký pokrok, příště to bude určitě ještě víc. Chystáš se i na další pózy ze Zuzčiny výzvy? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky :) No, zrovna na tebe jsem myslela, když jsem to chtěla vzdát a vybodnout se na to :D Říkám, kurnik, když Dona, tak já taky :D

    Na další pózy se chystám, určitě, do roka bych chtěla dát "handstand" , bez chůze, zas tak moc si nevěřím :)) Ale ještě mě lákají jiné cviky mimo Zuzčinu výzvu, teď jsem třeba objevila tree pose & Toe Stand... a to mě teda nadchlo a chci to uvést k dokonalosti :D Na pravou nohu mi to vubec nejde :D levá je kupodivu lepší, tak budu trénovat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc gratuluji! V téhle oblasti mám také slabiny, tak jsem si říkala, že bych to zkusila prolomit, ale nějak na to nemám nervy :D

    OdpovědětVymazat
  7. Užasný Nikki! Nejen výkon, ale i natočené video. To je prostě i s tím hudebním doprovodem a světlem skrz okno úplná bomba na dušičku. Trochu jsem čekala, že se ti pejsek uvelebí na tom polštáři, ti moji bz to určitě udělali :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Luci: děkuji :) No on pejsek to má ve zvyku :D také jsem koukala, že se na poslední chvíli rozmyslel a šel teda pryč :D Musí být všude :)

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji, jsi skvělá! Eliška broukající v kočárku a motající se psisko mě dojaly (jsem v osmém měsíci, tak snad polehčující okolnost) a k tomu ten tvůj "vysněný" výkon, brečim jak želva :oDDD

    OdpovědětVymazat
  10. TA HRUBKA FAKT POLEHČUJÍCÍ OKOLNOST NEMÁ! Omlouvám se :o(

    OdpovědětVymazat
  11. jeeej, hrubky neřeš, co já kolikrát vyplodím :D moc děkuji :)) tvoje pocity chápu, to ještě přijdou slzy, neboj :D až se to narodí, budeš plakat i u koupání :D tedy já fňukala pořád :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)