Ceny sponzorů do soutěže MOJE PROMĚNA (za 50 dní)


Jako každoročně, se soutěží Moje proměna přichází také představení sponzorů, kteří věnovali budoucím vítězům ceny. Mám z toho opravdu radost, protože ne všichni souhlasili a ne všichni se ozvali zpětně. Nicméně, ještě stále jsem v jednání s dalšími, takže uvidíme, co všechno nakonec domluva přinese :) Prozatím máme pro vás (soutěžící a výherci) připraveny tyto ceny...

***


E-shop fitnessprotebe.cz věnoval do soutěže balíček produktů, vítěz v něm najde GoodHemp MilkPhD Pro Oat Cookie - proteinový koláč, Beta karotenJablečný ocet, vláknina, vitamin C, chromGoodHemp Seed - konopná semínka, příchuť skořice, Organic Burst Wheatgrass - mladá zelená pšenice a Mornflake Jumbo Oats 500g - ovesné vločky


***


Aesthetic Fitness je mladá značka, vlastně naprosto nová a na nově vzniklý e-shop fitness oblečení se můžete podívat zde. Tým věnoval do soutěže slevové poukazy na veškeré oblečení (50%, 35% a 15%) a zároveň některému z vítězů nabídl možnost vybrat si 1 ks oblečení dle vlastního výběru :)

***
Ani jsem nevěřila, že by nakladatelství Cpress naši soutěž podpořilo, ale ono to udělalo a dost ve velkém :) Díky nim budou soutěžící obdařeni hned několika knihami: je nachystáno 3x Posilování (anatomie), po jednom kousku kniha Jídlo pro váš mozek a Vím, proč jím!!!



***

Se značkou nu3tion.cz mají také mnozí z vás svoji zkušenost, na e-shopu se prodávají nejen doplňky stravy, ale také různé potraviny a jiné výrobky, které mají úspěch. Do soutěže pro některého z výherců firma věnovala kg  proteinu WPC 80, shaker a 2 tabletové příchutě :))


***



Tuhle firmu již netřeba představovat. Jde o to nejlepší müsli na trhu (podle mě) a tým věnoval do soutěže svoje výrobky - 1 velké balení das Müsli , 3 malá balení das Müsli a 6x 3 vzorky das Müsli

***



Ganapa je malá firmička, která dělá na vlastní přání skvělé čokolády a vyšli mi vstříc s podporou soutěže a vítěze odmění slevovým kupónem na odběr jejich čokolády :)) Mňam Mňam :)) No a kupóny budou celkem 4 v hodnotě 100 Kč, pro první čtyři místa v soutěži :))

***



Supermarket Arara je vám všem už dobře známý. A jelikož mají v prodeji od Jillian Michaels novinku Shred It With Weights (skrz link můžete DVD koupit), na kterou jsem také dělala recenzi, kuk tady :)), tak nám do soutěže jedno tohle DVD z Arara týmu věnovali :))

Jillian Michaels: Shred It With Weights obal

***


Bellinda.cz nám do soutěže pro vítěze poskytli také slevové poukázky a to celkem 10 v hodnotě 100 Kč.
Každý si tak z vítězů přijde na své :)) Ženy i muži :)

10 komentářů:

  1. Páni, úžasný! Je skvělý, co pro nás všechno děláš, Nikki. Sehnala jsi krásné ceny! Nějakou vzpruhu jsem potřebovala, protože dneska mě "podpořila" kolegyně takovou poznámkou, že jsem to skoro obrečela... No jo, však já jí ukážu! :-) Takže ti děkuju za další dávku motivace :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezoufej! Lidi občas říkají kraviny a vůbec si to neuvědomují. Taky si dodnes pamatuji jednu blbou poznámku a zpětně jsem zjistila, že to ten člověk prostě jen tak plácl. Ber to jako motivaci!

      Vymazat
  2. Tak se mi líbíš!!! Věř, že člověk, který někdy něco dokázal umí druhé podpořit, protože ví sám, jaké to je, drát se za snem a cílem. Kdo to nikdy nedokázal, dělá všechno proto, aby na dno s sebou stáhl kohokoli, v kom vidí někoho silnějšího, než byl on sám. Nedej se ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za tvůj komentář, vážím si toho!

    OdpovědětVymazat
  4. ty jooooo, dobry! Jsi fakt super! vyhry soutezicim moc preju :-) Je to dobra inspirace

    OdpovědětVymazat
  5. Sponzoři jsou parádní. Je to super motivace, zrovna dneska jsem ulitla a po čtvrt roce snědla večer mléčnou čokoládu. Docela mě to mrzí, protože jsem si raději měla jít odpočinout, honila mě mlsná z únavy a já posledních pár dnů nemám vůli se snažit. Tak od zítra zas hurá do práce! Velký kus mám za sebou, ale v cíli ještě nejsem.

    OdpovědětVymazat
  6. ..držím všem v soutěži palce, určitě stojí za to zabojovat, a nejen kvůli těmto krásným cenám.....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)