sobota 14. června 2014

Báječné nakupování (11)

Je opět víkend a já jsem zase koukala během týdne po nějakých novinkách v regálech obchodů nebo věcech, které jsem ještě nezkoušela a zajímaly mne. Tentokrát toho bylo skutečně moc, hodně jsem luštila složení, dávala věci do košíku a zase je vracela, neustále přemítala, zda by vás ta či ona věc zaujala... nakonec jsem sáhla po nepříliš atraktivních produktech, ale co... třeba vás inspirují :)


Kolem tohoto dezertu jsem v Kauflandu chodila týdny a hrozně moc jej chtěla vyzkoušet. Jediné, co tomu bránilo byla dosti vysoká cena. Za 40 Kč se mi tohle kupovat nechtělo, ale když zrovna tuhle jedinou příchuť měli tento týden v akci za 28 Kč, šla jsem do toho. Dezert obsahuje  80% jablek, manga je zde jen nepatrné množství a jde to chuťově dost poznat. Typická mangová chuť tomu dost chybí. Přestože je přislazený cukrem, což bych až tak neřešila, není ho tam tolik a sladkost je příjemná, obzvláště, když si směs dáte do jogurtu. Já zkoušela s 0% řeckým jogurtem s chia semínky, skořicí a burizonami a bylo to moc dobrý :) Otázkou je, zda bych do této skleničky šla podruhé a musím s politováním říci, že ne. Nic chuťově unikátního to není - škoda :) 


Když už jsem zmínila burizony pod předešlým produktem, měla jsem na mysli tato rýžová zrna, která jsem objevila u nás v malém obchůdku. Kdo by je neznal. Malou hrst dáte do jogurtu a je to příjemné "osvěžení" celkové struktury. Vím, že se dají použít také při výrobě domácích celozrnných knedlíků, které bych chtěla zkusit... ani nevím, jak tohle hodnotit. Je to prostě klasika, ale bod nahoru za ta dlouhá zrnka :))


Nejsem velký milovník a pravděpodobně bych moc nedoporučovala častou konzumaci těchto "polystyrenových" chlebů, ale když jsem našla tyhle špaldové, musela jsem!!! je koupit a vyzkoušet. Velmi mi chutnaly, velkým plusem je prima poměr sacharidů, bílkovin a tuků, včetně vyššího podílu vlákniny. Mám pocit, že byly k mání také pohankové. Podívejte se po obchodě, zda je objevíte.

Co bylo pro vás ono "poprvé" v tomto týdnu? A chutnalo? :)))

Nikki.


8 komentářů:

  1. Pro mě to byl BIO Agávový sirup z Alberta, má takovou hodně sladkou chuť, ale podle mě rozhodně ne nepříjemnou, trošinku se podobá medu.Vyzkoušel jsem jím jemně potřít banánové sušenky zrovna podle Vašeho receptu a bylo to takové příjemně sladké.Doporučuji! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Paštika z houby shiitake z DM, ale nepochutnala jsem si....

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem tento týden ochutnala krekry z řasy, co byly v Zajících. A výborné!!

    OdpovědětVymazat
  4. uzený losos :) (s celozrnnými těstovinami, olivami a kapkou olivového oleje) :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem tento týden ochutnala naprosto vynikající tyčinku kokoman (http://tamarinysny.blog.cz/1406/zdrave-mlsani-iii-a) a hodně mi chutnala si fíková tyčka (http://tamarinysny.blog.cz/1406/zdrave-mlsani-ii)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem si konečně koupila špaldovo-pohankové těstoviny a byly luxusní :)
    http://claire-crazylifewithfitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem si konečně koupila javorový sirup.Chodila jsem kolem něj skoro rok, protože je hrozně drahý, ale už ho mám doma a je výborný!

    http://behealthy-befit-now.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. ..narazila jsem na černý merlík (quinou), tak jsem zvědavá, jak moc se liší od té "normální"

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)