neděle 8. června 2014

Báječné nakupování (10)

Není nad utrácení peněz, které člověku nechybí... ach... škoda, že takových možností není více a pořád a že se člověk prostě ohlížet musí... a to nemluvím o některých z vás, pro které je spousta věcí, které jsou například pro mne samozřejmostí, tabu. Věřte, prošla jsem si veškerým obdobím a i u mne/u nás, se střídá období, kdy se máme výborně, dobře a špatně... a tak si velmi cením možností, že si čas od času prostě můžu jít koupit a vyzkoušet něco pro vás, protože často myslím právě na to, co vám v této či jiné rubrice představím nebo ukážu. Tak jdeme na dnešní trojici výrobků :))


Prvním počinem pro dnešek je -  co si budeme říkat - drahá tyčinka. Jednalo se o novinku v naší zdravé výživě a mne ty příchuti opravdu lákaly. Tato tyčinka byla z červené řepy a mrkve, ani jedno mi nevadí a fakticky mě dost zajímala tato kombinace. Nevím, zda to za tu cenu stálo, ale po pravdě musím říct, že to bylo ohromně chuťově zajímavé a kdyby byla ta cenová hranice trochu jinde, určitě bych si ji kupovala častěji. Vyzkoušel někdo tyto energetické tyčinky? Dejte vědět, jak vám chutnaly. Jsou prý ručně dělané :)


Taky tak milujete všelijaké mističky? Já mám prostě doma svoje a nikdo na ně nesmí :)) Vždy si do svých oblíbených dávám svoje jídlo, protože to přesně odpovídá množství, na které jsem zvyklá, takže nemusím moc hlídat potom, kolik je toho na talíři. Je to taková moje pomůcka ve dny, kdy si říkám Nikki kroť se :) No a tyto krabičky nabízel Lidl a jelikož jsou rozkošně růžové, tak jsem je musela mít :)) A za tu cenu cca 55 kč... no nekupte to :)


U nás v malém krámku jsem našla tuto novinku. Jedná se o řecký jogurt s 0% tuku, tak jsem byla zvědavá. Už první co mne napadlo bylo, že řecký jogurt bez tuku je docela zvláštní kombinace, ale naopak množství bílkovin mi udělalo radost. Složením na tom nebyl ale také vůbec špatně, čert vem cukry, chvála bohu za ně a plus za to, že tam výrobce necpal sladidla. Chuťově byly "milé" - fakt jsem to napsala? :D - obzvláště borůvkový je tedy opravdu chutný, jen mi spíše připomínaly tvaroh než avizovaný řecký jogurt :)) Nicméně za tu cenu si myslím dobrý kup. Jeden stál 13 Kč a musím říct, že si jej ráda koupím znovu. V nabídce měli i čistě bílý :)

A co vy jste ochutnali nového? :)) Nikki.

18 komentářů:

  1. Nikki, já jsem ulovila v pátek ve zdravé výživě tuto "makovku" a je móóóóc dobrá: http://tamarinysny.blog.cz/1406/zdrave-mlsani-i

    OdpovědětVymazat
  2. Včera jsem u sousedky ochutnala sušenky se sušeným lesním ovocem. Jmenují se Go Ahead Crispy Slices. Mají na kus jen 50 Kcal. Není to asi zrovna kousek, který by patřil mezi zdravou výživu, ale jsou luxusní a vysoce návykový! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jednu dobrůtku jsem neochutnala, ale ten řecký jogurt dnes vidím už podruhé a jestli na něj taky narazím, nebudu s jeho koupí otálet. :)

    OdpovědětVymazat
  4. doziček není nikdy dost! :D a o ten jogurt si musím říct :)

    OdpovědětVymazat
  5. No tyčinku s řepou a mrkve už jsem měla také, pak také celer a mrkev, ale byla od jiného výrobce a stokrát levnější. Kdybych tak věděla, kde jsem jí koupila :(

    OdpovědětVymazat
  6. Tyčinky znám, ale moc mě nechytly. Já tedy všobecně tyčinky vůbec nemusím, jím je jen na dlouhých výbězích, protože jsou skladné a můžu je vzít jen do ruky. Ale zase - jím pouze jeden typ - datle, kokos a chia semínka.

    OdpovědětVymazat
  7. Tyto tyčinky znám a když potřebuji rychlou sváču na cestách,sáhnu právě po těchto.Já mám nejraději s vlašskými ořechy(zelený obal)a nebo s datlemi (modrý obal).Tu s řepou a mrkví jsem už také chutnala,ale ostatní příchutě mě zaujaly víc.Cena je sice vyšší,ale jednou za čas,proč ne.A raději si připlatím za kvalitnější složení, než za nějakou hrůzu za pár kaček:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mističky taky miluju, tyhle jsou moc hezké. Na ten řecký jogurt se chystám, ale v bílé variantě. Hezký den. V.

    OdpovědětVymazat
  9. Jeeee, zrovna dneska jsem na ten jogurt koukala v krámě, ale nekoupila, jelikož ochucené nemám ráda, ale bílí bych ráda ochutnala :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten řecký jogurt jsem měla bílý a musím uznat, že s ovesnými vločkami a jahodami nebyl vůbec špatný... i když u mě zatím stále vede řecký jogurt od Elinas :-)
    A na ty tyčinky Chimpanzee koukám při každé návštěvě Mangaloo... ale jak říkáš, je to dooost peněz, když už za drink vyplácnu skoro stovku :D

    OdpovědětVymazat
  11. ako vidím tak mamička s dvoma deťmi. ja tak isto. prvý chlapec 2012 a druhý chlapec 2013 :) úžasný blog. sledujem

    pls follow me:
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. ..musím se poohlédnout po tom "novém" jogurtu, i Jill má ve svých receptech odkaz na jogurt řeckého typu bez tuku, ale všude v obchodech jsem našla jenom řecký (10% tuku!)

    OdpovědětVymazat
  13. A jinak super jsou skořicové sušenky bez lepku, vajec a mléka ze zdravé výživy :) za 22 Kč :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Nikki, potřebuji od tebe radu.Jaké pečivo si na celozrnné, žitné, atd.. jenom hraje a je z bílé mouky, která je obarvená?Předem moc děkuji za odpověď! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Vojto, to poznáš podle názvu, respektive podle složení. Když mají v obchdoě napsané, že je pečivo pšeničné, je z bílé mouky, jakmile je pšenično - žitné, bude z velké části z bílé mouky a z menší části z žitné, jakmile bude žitno-pšeničné bude to naopak. Pokud je celozrnné, je převážná část pečiva skutečně z celozrnné mouky, pokud se mu říká cereální , může být klidně z normální pšeničné mouky bílé. ;) Jinak obarvené pečivo poznáš jen podle toho, že je to napsané na obale, čatso tam je právě karamel, kterým to je přibarveno. A takové to čistě tvářící se "tmavé'" také může být přibarveno.

    OdpovědětVymazat
  16. Jéé, tak teď mi přišel mail od stobklubu, ve kterém tyhle řecké jogurty doporučují, protože mají vysoký obsah bílkovin vzhledem k nízkému obsahu nasycených mastných kyselin. Tak to ho určitě zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  17. A ted jsem trochu v soku - matchatea
    http://www.potravinynapranyri.cz/Detail.aspx?id=2317

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)