pondělí 2. června 2014

3. ročník projektu MOJE PROMĚNA (za 50 dní)


Nemohla jsem vám to udělat. Že bych další ročník neudělala. A tudíž na prosby pořádám pokračování oblíbené soutěže, ve které je každý vítěz. 

Jelikož se léto blíží a času máme opravdu málo (a já ho mám také málo), snažila jsem se najít kompromis mezi tím, jak vám vyjít vstříc a jak tuhle časově náročnou soutěž zakomponovat i do svého života :D Takže, po předchozích zkušenostech tentokrát uděláme změnu a zkrátíme soutěž opravdu jen na dobu nezbytnou a to 50 dní. Je to téměř dva měsíce a za tento čas se dá udělat neskutečná spousta práce. Čili zatímco Moje proměna z roku 2012 i Moje proměna do léta (2013) byly ve znamení tří měsíčních proměn, tento rok uděláme výjimku a půjdeme do toho po hlavě. Jak pro soutěžící tak i nesoutěžící jsem připravila společné putování tímto obdobím ve znamení výzev, takže doufám, že na konci července budeme všichni minimálně o trochu krásnější, nabitější, silnější a spokojenější :))

Oficiálně se bude soutěžit od 12. června do 31. července 2014, celkem tedy 50 dní.

Budeme soutěžit ve dvou kategoriích:
- celková proměna - v této kategorii máte šanci všichni na to dokázat národu i sami sobě, co lze dokázat za 50 dní. Pokud se vám nedaří dlouhodobě hubnout nebo jste neměli ten správný impuls nebo byste rádi současný stav ještě více změnili, je tato kategorie určená přímo pro vás.
- problémové partie - kategorie určena všem, kteří už nechtějí výrazně hubnout či měnit těla, ale mají jednu partii na těle, kterou by chtěli "potrápit" a doladit. Pokud tedy stále nejste spokojeni s bříškem, zadečkem, stehny, možná chcete vyrýsovat záda nebo ramena, je toto kategorie přímo pro vás. 

Kdo se může přihlásit?
Kdokoli starší 15ti let. Mladším se omlouvám, ale minimálně je pozvu, aby se se mnou účastnili výzev, které jsou na tohle období připraveny :)

Jak se přihlásit?
Je samozřejmě nutné poslat na adresu blogu svoji současnou fotografii. Fotografie nemusí být s obličejem, chápu, že si rádi zachováte soukromí, ale musí mít tím pádem následující náležitosti:
- startovní i finální foto musí být ve stejném prádle či oblečení - nebudu se po loňské zkušenosti domáhat toho, zda ten či ta je opravdu na fotce, přestože je osoba focena v jednom a tom samém prostředí. Pojďme se společně vyhnout nepříjemnostem a zkrátka si vyberte, v čem se budete fotit nyní a ve finále.
- aby byla fotografie zcela určitě aktuální, musíme si to pojistit a to uděláme tak, že pár dní před startem se zde na této stránce objeví, s čím se budete fotit. Danou věc budete držet buďto v ruce (ale nemusíte), ale jelikož musí být viditelná, bude v opačném případě u vašich nohou. Indicii (onu tajnou věc) se dozvíte včas - zhruba 5 dní před plánovaným startem a bude uvedena přesně zde místo těchto křížků :) Nebojte, budu vybírat něco, co bez problémů najdete doma :)

Indicie: (zatím skryto) xxxxxxx

Své fotografie mi tak následně zašlete s předmětem "proměna" na email blogu, který už mnozí dobře znáte e-mojetelo@seznam.czVšem za zaslání fotky poděkuji zpětně, abyste měli jistotu, že vaše foto do soutěže dorazilo. K fotce připište následující informace - jméno/přezdívku, věk  a pokud budete chtít tak i kraj, za který budete soutěžit. Jak vidíte, je to vše, co budu uvádět. Nechci znát vaši počáteční váhu, chci vidět výsledek. Ten, který jasně ukáže, že jste na sobě zdravě pracovali, že jste se za 50 dní krásně vytvarovali a že jste na sobě dřeli. Fitness se zkrátka ošidit nedá... a všichni to nakonec poznají :))

Jen pro pořádek. Zatím nic nezasílejte. 
Nejdříve potřebujete indicii, s čím se fotit :) 
Tu zde najdete v sobotu ráno 7. června 2014.

Možnost odstoupit ze soutěže
Všichni máte možnost odstoupit ze soutěže. Kdykoli. Stačí napsat a já bez otázek vaši soutěžní fotografii vyřadím. Soutěžícím pro finále se ale stáváte ve skutečnosti pouze tehdy, pokud obdržím vaši fotografii po 50 dnech. Pokud ji nedostanu, jste automaticky vyřazeni a nemusíte mi ani psát. Je to vesměs krok, díky kterému se nikomu a ničemu nezavazujete, že musíte soutěž dokončit. Nemusíte. Jediné co musíte, je chtít něco dokázat nebo ne. :) Sami se podívejte na vítěze prvních dvou ročníků :) Odkazy jsem vám dávala výše :)

Ceny
Vy jste trofejí sami o sobě, ale stejně jako loni i předloni se budu snažit pro vás nějakou pozornost od sponzorů získat. Buďte ve střehu :)

Všichni, kteří se soutěže nebudou účastnit chci vzkázat, aby i tak zůstali po dobu soutěže naladěni, protože budeme společně pokořovat různé výzvy, a zlepšovat se. Připravím pro vás rozcestník přímo na úvodní stránce blogu, aby se vám po dobu soutěže dobře orientovalo. Bude toho prostě víc :))

Žhavte fotoaparáty.... nabijte baterie... probuďte v sobě nadšení....

Za pár dní začínáme :))

Nikki

62 komentářů:

  1. Ja ted cvicim druhym mesicem, ale urcite se pridam a budu bojovat! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nadšení ze mě až přetejká :D Takže jo, jdu do toho a chci naplno!

    OdpovědětVymazat
  3. Fitness zápisník byla moje první výzva, a bavila mě a bylo to prostě bezva. Teď jsem v útlumu, sice mám už dny, kdy se z něj dostávám, ale není to 100%. Ale tohle vypadá dobře a mohlo by mě to znovu nakopnout. Jen nevím, jak to Nikky plánuješ s víkendy, nikdy jsem v takové výzvě nebyla, ale předem vím, že víkendy jsem prostě mimo a min. 14 h. v práci. Tak snad i přesto to půjde.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezká soutěž :-) Já se tentokrát nezúčastním, poslední 2 týdny v červenci máme dovolenou, takže to by dopadlo :-D Nicméně jsem si sama pro sebe před pár dny začla takovou výzvu a zrovna jsem zjistila, že je to náhodou od jejího začátku do začátku dovolené, což jsem si dala jako termín, taky 50 dní - takže s vámi pojedu aspoň takto mimo soutěž :-) Jsem moc zvědavá na všechny ty výzvy :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Nikki,
    chcela by som sa spýtať, ako to funguje počas tej premeny - súťažiaci cvičia a stravujú sa podľa nejakej predlohy, alebo podľa seba, každý si vyhladá cvičebné plány a stravovacie jedálničky podľa svojho uváženia... ?
    Je to veľká motivácia, veľmi by som to chcela skúsiť :) Ďakujem E.

    OdpovědětVymazat
  6. Achich...já na to čekám a zrovna 4.-16.6. jedu na exkurzi do ciziny a nebudu na netu. Bude nějaká možnost zapojit se i tak? Klidně se vyblejsknu v ten den v zahraničí, ale asi nebudu mít potřebnou "věc" k tomu u sebe :/. Nerada bych o výzvu přišla.i těch 50 dní je skvělý čas...

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Nikki :) Nesnížila by jsi hranici alespoň na 15 let ?? :)) Moc prosím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Lucie: je to možné, klidně se domluvíme soukromě na alternativě, pokud danou věc nebudeš mít u sebe, není problém :) stačí mi pak napsat :)

    Erika: vy sami to budete mít pod kontrolou :)) Bohužel neexistuje žádný plán, každý jste jiný a každý z vás potřebuje něco jiného ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Bezva, pravděpodobně se zúčastním, začala jsem před cca 30 dny a jsem jako politá živou vodou :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Takže mezi 7.-12. června zaslat info + foto před s indicií a po 50 dnech foto "po", nebo obě? Pravidla z minulých let totiž neznám :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Nikki, moc rada bych se pridala, ale mam hned prvni tyden souteze dovcu a nebudu na netu a tyden nato taky cely tyden bez netu.Jelikoz nevim jak to bude vypadat a jestli budou konkretni ukoly tak nevim, jestli se mam pridavat, abych to poctive zvladla plnit.Je to tak lakavy.Jsi uzasna ze to delas.

    OdpovědětVymazat
  12. Že bych do toho tentokrát šla s ostatními? :P :)) Za 50 dní se dá leccos stihnout. :))

    OdpovědětVymazat
  13. Už dvakrát jsem to zazdila, ale letos do toho půjdu. 2. kategorie je pro mě jako dělaná (i když těch problémových partií bych měla víc než jen jednu :D). Sice budu od 13 do 31 června v Kalifornii, ale o to by to mohla být lepší výzva - na cestách se přece není potřeba vyžrat do kuličky, zvlášť když má zuzka tolik Hotel room workouts :))

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to si budu muset hodně promyslet :-D Ale jo, mohla bych :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Petra: ano, přesně tak... 7. tady bude indicie, se kterou se fotit a do 12. června tedy foto poslat a pak se zase dozvíte, kdy a jak poslat foto po 50 dnech. jde jen o to, aby se nepodvádělo, aby bylo co nejméně řečí :)

    bygou: nepotřebuješ na to net. můžeš být těch 50 dní třeba na Marsu :D akorát pak musíš poslat foto, jak se ti těch 50 dní dařilo :) na to ten net potřeba bude :)

    Kriss: pojď :D já budu taky pilovat ramena :P

    Trixxie: no prima :)

    OdpovědětVymazat
  16. je to skvělý způsob, jak udržet nebo dokonce posílit motivaci! A jelikož se mi teď špatně cvičí a já netuším proč, tohle by mohl být skvělý "kopanec". No uvidíme...za zkoušku člověk nic nedá. Ostatně, jak jsi napsala, odstoupit mohu vždy.

    OdpovědětVymazat
  17. Nikky nekonečne si ma touto súťažou potešila :) Veľmi rada by som sa zapojia, len mám jeden problém. Počas obdobia keď sa bude záverečná fotografia posielať budem v zahraničí. Dúfam, že to nebude vadiť pokiaľ sa odfotím v tom istom oblečení :)
    Inak tie výzvy budu povinné ?

    OdpovědětVymazat
  18. Sponka: výzvy určitě nejsou povinné, budou zde hlavně pro ty, kteří nebudou soutěžit (z jakéhokoli důvodu) a přesto se chtěj nějakým způsobem zúčastnit :))) Bude to jen pro zábavu. Takže pokud to nebudeš chtít dělat, NO PROBLEM :D

    Podmínkou bude stejné oblečení/prádlo, kde se budeš fotit bude celkem jedno :))

    Jsem ráda, že do toho jdeš :)) Já půjdu taky :P :))

    OdpovědětVymazat
  19. Ooooo, skveleee. Letos to asi zkusim!! Potrebuji motivaci jako hrom..... :-). Muzu se zeptat jestli fotka se bude muset posilat v pradle ?? :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Super Nikki, určite sa pripojím. Začala som aj svoju súkromnú výzvu, ale toto bude lepšie, určite väčšia motivácia pre mňa. Ináč Ťa ľutujem, že aké fotky Ti budeme posielať :(...... to bude zbierka!!!

    OdpovědětVymazat
  21. Mohla bych se připojit do výzvy o největší těhu břicho. Tak příště :-)
    Všem přeji, aby zvítězili. Protože pro každého je vítězství, když na sobě mákne, ne? :-)

    OdpovědětVymazat
  22. I'm IN! už se těším, 5/6 poslední zkouška a pak se do toho zase opřu :)

    OdpovědětVymazat
  23. super,perfektna motivacia... uz sa neviem dockat...

    OdpovědětVymazat
  24. Paráda, Nikki, díky. Jdu do toho !!!
    Jen doufám, že i po 31.7. bude pár dní na vyfocení, z dvoutýdenní dovolené, kde budu bez netu, se vracím až 3.8.
    Hezký večer všem :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Tamara: nějaká rezerva tam bude ;) Slibuju.

    Tina: :D :D :D si mě rozesmála :D já to tak neberu, každý jsme někde začínali :)))

    OdpovědětVymazat
  26. Nikdy jsem nic takového nezkoušela, takže se do toho taky nejspíš pustím a vyzkouším své možnosti :) je to super motivace :)

    OdpovědětVymazat
  27. Jáj, aj ja sa asi zapojím... Ale to, keď rozklikneš moju fotku tak ti asi pukne monitor a bude po výzve... Mám úctyhodných 83 kíl a 164 cm. Po pôrode sa mi vôbec akosi nedarí schudnúť a to má môj malý už 7 mesiacov... Ale tak dúfam, že to pôjde dole, už som na tom bola aj horšie... Teraz cvičím Jillian a teda zatiaľ mi odišlo 13 cm z pása, ale aj tak som riadny pučko ešte... :D

    OdpovědětVymazat
  28. Elah: :D :D nemučte mě :D určitě mi nebouchne monitor :D těším se! :))

    OdpovědětVymazat
  29. Proč se nepřidat, když už v tom stejně jedu. Dokonce jsem sebrala odvahu a před týdnem pořídila i fotky a doufám, že je budu moc porovnávat s krásnějšími, ELAH jsem na tom téměř stejně, jen syna mám o dost staršího a zatím se mi nepodařilo sundat nic. Ale ať žije Jill, i když včera jsem si při šestém dnu 30DS asi trošku natáhla stehna :-) ke snídani měl už i manžel ovesné lívanečky s ovocem a jogurtem, arašídové máslo jsme si zamilovali :D

    OdpovědětVymazat
  30. Super, mám radost :) v sobotu jsem v práci, ale hned jak přijedu, tak se vyfotím a posílám... doufám, že to tentokrát doopravdy dokážu..

    OdpovědětVymazat
  31. Skvele! Všechny ročníky jsem poctivě sledovala,takže se těším na další úžasné proměny:))

    OdpovědětVymazat
  32. Kristynko, muzu te poprosit o nazor? Co si myzslis o tomto vzorci, ktery by mel odhalovat mnozstvi tuku v tele..
    http://www.jagrfit-sport.cz/tukova-kalkulacka.php
    Mam doma sice chytrou vahu, ale dava mi denne tak rozdilne vysledky, ze mam jednou 22% tuku v tele a podruhe 33. Podle tohoto vzorce jsem kolem 27, to by asi mohlo byt i realne. Vis-li jak to mas z vahy a odpovida-li to vysledku ze vzorce, tak mi to prosim jen potvrd. Dekuju. PS: Pridam se! MTR!

    OdpovědětVymazat
  33. Jéé, docela mě to láká...Než jsi sem tu soutěž dala, tak jsem přemýšlela, že bych Ti poslala fotky svojí proměny únor- červen. Tak teď nevím :)

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Nikki, snad nebude vadit, ze se zeptam tady :-) Mam problem s vypoctem kcal, ktere bych mela prijimat. Merim 168 cm, vazim 60 kg, vek 31 let. Pokud nebudu pocitat kazdodenni cviceni z Jilian, tak mam sedave zamestnani = vydej mam pri vypoctu bazalu pocitat nulu? Pokud ano, vyslo mi 1108 kcal jako muj bazal. 1385 kcal pak jako nutny zaklad pro fungovani (nasobeno 1,25). Cviceni s Jill = cca 270 kcal. Takze 1385+270=1655 a tudiz bych mela hubnout pri cca 1600 kcal? Nechci nijak drasticky hubnout, pouze zpevnit a shodit cca 5 kg :) Drive jsem dost cvicila a nebylo to na me skoro vubec videt, jedla jsem urcite malo (jak jsem ted zjistila, kdyz jsem si zacala pocitat kcal). Zacala jsem si zaznamenavat na kaloricketabulky.cz a dost me prekvapilo, ze mi tam spocitali, ze muj denni prijem by mel byt 1195 kcal. To me strasne zarazilo a ted zase nevim, jestli jsem to tedy cele blbe nepochopila. Je to fakt veda :-)) Poradila bys mi prosim? Strasne moc by mi to pomohlo.

    OdpovědětVymazat
  35. AHoj Terezko, určitě nemáš bazál tak nízký. Moje výpočty říkají, že máš bazál 1395 kcal, pokud máš sedavé zaměstnání, pak vynásobit koeficientem 1,1-1,2 a pak přičíst aktivitu za Jillian... od toho pak odečíst 20% z celku, tohle je pak příjem kalorií nutný pro hubnutí ;)

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj Nikki, hrozně ráda bych se projektu zúčastnila, ale bohužel v den ukončení, tedy 31.7., budu v zahraničí bez přístupu k internetu, možnost zaslat ti fotku "po" bych měla až 3.8. Chtěla bych se zeptat, jestli by to bylo možné, jaké tam bude časové rozpětí právě na zaslání konečné fotky. Moc děkuju! :)

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj Nikki, mohu se zapojit od 15-16.6? V pátek 6.6. odjíždím mimo čr a nebudu mít připojení k zjištění indicie pro fotku :) Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj Nikki tvoje stránky sleduji už hodně dlouho a daly mi motivaci něco dělat. Teď jsem byla delší dobu v útlumu, ale od června jsem si řekla, že musím se sebou opět něco dělat a tahle výzva mě nadchla!!!Takže se určitě přihlásím :D Už se těším a dám do toho vše co půjde, abych na sebe mohla být pyšná...

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj, moc obdivuji všechny, kteří dokázali se sebou a svým tělem něco dělat. Já jsem se rozhodla též něco se sebou konečně dělat. Měla jsem 75 kg, po pár měsících (ne moc tvrdého tréninku) jsem se dostala na 70 kg, nyní jsem začlenila i zdravou stravu s počítáním KJ a cvičím různé cviky na problémové partie, ale začnu s Jillian, koukala jsem na její videa a fakt bomba :) jdu do toho také s vámi a uvidíme, jak to půjde.

    OdpovědětVymazat
  40. Sabi: bude čas zhruba do 4.-. srpna ;)

    Jíťa: ano, je to možná, pokud bude fotka v pořádku, proč ne ;) jen se mi pak připomeň, že jsem byla s tebou na tom domluvená, ano? Bude vás hodně, určitě zapomenu :)

    Lenka: budu držet palce :))

    Vikky: vítej :)) těším se :)

    OdpovědětVymazat
  41. Asi nebo spíš určitě se taky přihlásím. Je to skvělá výzva a motivace konečně pro sebe něco udělat! :)

    OdpovědětVymazat
  42. Huhuu :) Sice je škoda, že soutěž nebyla před tím než jsem zhubla poporodnich 24 kilo. Ale je to výzva, jedu dál ;) Bomba....peckaaa!!

    OdpovědětVymazat
  43. Nikky, moc děkuji za odpověď! Velmi si vážím toho, že takhle odpovídáš, jsi zlatá a pro mě obrovská motivace a hnací motor. Opravdu děkuji :-) Vůbec jsem nevěděla, že se ještě 20 % odečítá. Vyšlo mi to 1499 kcal (Jillian jsem počítala nakonec raději jen 200kcal - objevila jsem totiž tvé fórum - jupí :-) a koeficient jsem si dala 1,2 protože v práci sice sedím, ale taky se i hýbu). Tak snad to půjde :-)

    OdpovědětVymazat
  44. Nikky tvoj fotoblog som našla ešte ako tehotná a vtedy si akurát aj ty čakala svoju dcérku. už sa pol roka chystám niečo so sebou robiť, aj keď som už skoro na svojej predtehotenskej váhe, ochabnuté svaly a brucho zostalo. Teším sa na tvoju výzvu a rada sa pridám k súťažiacim :-)

    OdpovědětVymazat
  45. Nechápu, proč od šestnácti..?! :/ Bohužel se nemůžu zúčastnit, škoda že to není za půl roku.. :( Všem přeji hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
  46. ..asi se neodhodlám veřejně, ale jdu do toho :)

    OdpovědětVymazat
  47. Nikki, po dobu trvání soutěže musí soutěžící plnit zadané výzvy nebo můžou ject to, na co jsou zvyklí?

    OdpovědětVymazat
  48. Já jsem věčnej začátečník, potřebovala bych se hecnout a konečně to dokázat.. jenže to je jako naschvál..řeknu si: začnu dnes a co se nestane? Dostanu k svátku čokoládu..no a já a čokoláda... :( doufám, že v sobě najdu sílu a motivaci to dokázat a nezačínat stále od nuly..

    OdpovědětVymazat
  49. Jéje, nevidím indicii a ráda bych se přihlásila..? :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)