Z mého stolu 23: (16 fotek)

Přináším vám další fotky z mého stolu :) Velmi často se ptáte, kde neustále čerpám inspiraci na jídla, věřte, že zase tak horké to se mnou není, dost často se u mne jídla nemění, něco si oblíbím a pak to mám pořád dokola :) Nicméně, některé věci opravdu vymyslím sama, ale často koukám na Instagram k zahraničním blogerům a pak to patlám dohromady podle obrázků nebo přímo návodů. Dnes tedy další fotky, které jsem nasbírala. Využívejte návody, jak receptík udělat, experimentujte sami, stejně jako já... :) Ať se líbí.

Pozn:  rýžové i kukuřičné vločky vařím jen ve vodě a asi po 2 minutách varu sliju přes sítko vodu. Nic jiného s nimi nedělám :)


Oběd: hnědá rýže, míchaný salát, kuřecí kousky z pečeného kuřete


Snídaně: navrstveno - rozmačkaný banán, zasypaný pšeničnými vločkami, skořicí, bílý jogurt s chia semínky, lžička medu "do šneka" :)) a hrst vlašských oříšků


Odpolední svačina: ovesná kapsa s jablky (luxusní záležitost, nedělala jsem naposledy :))


Večeře: žampiony s vajíčkem a polníčkem + kus pečiva


Snídaně: hrstička rýžových a hrstička kukuřičných vloček, skořice, med, tahini a lesní plody


Snídaně: rýžové vločky smíchané s nastrouhaným jablkem, lněné semínky, třtinový cukr, skořice a trochu oříšků


Večeře: žitné těstoviny s vajíčkem a zeleninou (rajče, mrkev, římský salát)


Snídaně: rýžové vločky, mleté mandle, skořice, jablečná vláknina, lesní plody, med


Večeře: zázvorová omáčka s masem (recept)


Večeře: francouzské brambory s ředkvičkou a salátem


Snídaně: černý chléb, máslo, šunka, salát, bílý jogurt s rozmačkaným banánem


Oběd: hnědá rýže s vajíčkem a cibulkou, cherry rajčátka a římský salát


Svačina: bílý jogurt s chia semínky, ovesné vločky, skořice, lesní plody


Svačinka: vícezrnné toustové chleby, arašídové máslo, banán, skořice, chia semínka


Večeře: studený talíř - římský salát, rajče, vejce, dresing z jogurtu a hořčice


Snídaně: kukuřičné vločky s tahini, medem, skořicí a lesními plody

27 komentářů:

  1. Waw teda Nikky fotky čím dál tím lepší a jsem ráda za každou inspiraci za jídlo. Love run eat repeat

    OdpovědětVymazat
  2. Teeda, Nikki, jak děláš tu ovesnou kapsu s jablky? Zní to dost dobře, ale nikde jsem nic takovýho nenašla :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Petra: jsem ráda, že se na ni ptáš, je výborná, doslova a do písmene :D Mám to v přípravě, takže zkus dnes očekávat recept na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Táák teraz vidím,že toho fakt ,,že.rem,, dosť viac, tak idem trochu ubrať, a ja prečo mi váha klesá tak pomaly, sakriš,hlavne, že klesá, Inak vypada to nááádherne a chutne. Mám to štastie, že milujem zdravú stravu, ale často mám aj prehrešky, tak raz za dva dni,kopček zmrzky, ovocný jogurt, kus koláča, čo donesú deti zo školy z obedu samo, že kysnutý a mastný atd....
    ach jo, ale to tvoje telo.!!! .. aj ked moj muž ma chce stále plnotučnú, len ja mám toho dosť,chcem aby každý hovoril, že ty máš štyri deti, čoo?

    OdpovědětVymazat
  5. Niki všechno vypadá moc dobře..co ta kapsa s jablkama? ta musí být úžasná

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem se chtěla vyptávat na ovesnou kapsu! Budu se těšit na recept, vypadá báječně :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ta ovesná kapsa! Koukám v komentářích, že bude recept - to je paráda, vypadá úžasně! Stejně jako všechno ostatní, děkuju za inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat
  8. ..áha, tak já jsem taky čekatelka na receptík ovesné kapsy :)

    OdpovědětVymazat
  9. boží snídaně! jedeš pořád IF a snídáš až v čase oběda nebo to máš jinak?:)
    já se pořád nemůžu dojíst klasické kaše pravidelně ve 12 jako první jídlo dne:D

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Nikky, počuj ako "používaš" tie ryžové vločky? :D Už dlhšie na ne kukám v obchode, ale.. treba ich aj uvariť, alebo len tak surové nasypať do misky stačí? :D
    a tiež sa pridávam do klubu " čakáme na recept" :D

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj, všimla jsem si, že často vaříš jen jednu porci. můžu se zeptat co vaříš pro syna a přítele? :)
    Díky za odpověď

    OdpovědětVymazat
  12. Kat: Ahoj :) Já si je uvařím ve vodě, jakmile začnou vřít. tak asi dvě minutky, pak je sliju přes sítko a vhodím do misky, pak do toho dám med (občas), někdy mi stačí sladkost z banánu :))

    Houska: přítel si vždycky řekne, co chce udělat, málokdy snídá, skoro vůbec, jí spíše jednou denně večer a to pak spořádá třeba 2000 kcal naráz, když to tak sleduju :D Synek hodně ovoce jí, mléčné výrobky, dávám mu ochutnat ode mne, ale ne všechno mu jede, jinak má hodně ráda bramborovou kaši a kuře nebo omáčky s knedlíkem nebo těstoviny s vajíčkem - a k tomu zeleninu, to prostě sní vždycky, když nejí ve škole, jinak miluje rohlíky, chleba, apod.. A když vařím o vídendu, tak čistě dělám dva obědy, jeden pro ty dva a jeden pro sebe. Už jsem si zvykla a nijak to nevadí ani mně, ani jim :))

    OdpovědětVymazat
  13. Hned jsem na něco dostala chuť, jak to vidím :) hlavně ta kapsa vypadá luxusně...určitě ji zkusím, jen nahradím ovesné věci asi kombinací rýžových a kukuřičných a snad to bude taky jedlé :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mě nadchnul ten dressing z bílého jogurtu a hořčice, určitě vyzkouším, až se zase dostanu do mého tempa zdravého stravování :D. Snad to bude brzo. Jinak Nikky...... díky díky díky... ty budeš vědět za co.

    OdpovědětVymazat
  15. Mnam! Skvely fotky, Nikki! Cim dal tim vic lakavejsi :)

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělé fotky ,úplně se mi sbíhají sliny. Dnes sem si udělala pampeliškový med který si budu dávat do jogurtu(je řidší). Ale musím vyzkoušet ty kukuřičné vločky.

    OdpovědětVymazat
  17. Ďakujem za odpoveď, pri najbližšom nákupe si ich určite kúpim..odkedy ich u teba vidím, stále mám chuť ich vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tolik krásných jídel a já na ně čučím o půl 12 večer. Bomba. :D
    Ale tu ovesnou kapsu musím otestovat na příteli, třeba bude mít radost, jak mu vychystávám jídlo. :P :D

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, vidím, že často používaš ryžové vločky, tým v zdravienke zatiaľ odolávam :D ale kupovala som tam ryžovú krupičku tú si ešte neskúšala? vynikajúca :)

    OdpovědětVymazat
  20. Maruša: wow, nezkoušela a miluju, díky, zeptám se u nás :)

    OdpovědětVymazat
  21. čo som pozerala máte tam lepšie ceny ako u nás :( mňa vyšla 2,20€ čo je dosť celkom, tak som našla v kauflande ani nie za 1€ :D ale nie taká dobrá ako tá zo zdravienky.. skús určite bude chutiť :)

    OdpovědětVymazat
  22. Mohla bych prosím poprosit o recept na tu ovesnou kapsu s jablíčky prosím ?... :3

    OdpovědětVymazat
  23. Karolíno, určitě :) Recept je na blogu :) http://mojetelo.blogspot.cz/2014/05/ovesna-kapsa-s-jablky.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)