Tréninkový kalendář na květen 2014

1. května Bodyrock.tv
Real Time Challenge - Day 2
(1. část)
  
Potřeby: podložka, 6 kg činky, 1 kg závaží
Čas tréninku: 20 minut
Poznámka: pro kardio vstup jsem zařadila "butt kicks" se závažím na kotnících

2. květnaZuzka Light
Beach Ready Butt Workout

Potřeby: 1 kg závaží
Čas tréninku: 16 minut
Poznámka: vzhledem k závaží na nohách jsem dělala jen 3 kola a po 12 opakování, chtěla jsem
"odpočinkový" workout, byla jsem dnes trošku unavená a ze včerejšího tréninku bolavá. Trochu 
jsem se spletla :)

3. květnavolno
Čas tréninku: ---
Poznámka: ---

4. květnaZuzka Light
Zwow #44
 
Potřeby: podložka, 3 kg činka
Čas tréninku: 10'43
Poznámka: v rámci květnové výzvy se Zuzkou Light jsem se vrhla na překonávání svých osobních časů.
První z nich tedy překonán o 55 vteřin. Jeden z těch snadnějších workoutů, lehké cviky. Doporučuji,
pokud nemáte moc času.

5. květnaBodyrock.tv
Ride It Hard Workout
   
Potřeby: podložka, švihadlo, 6 kg činky, kettlebell
Čas tréninku: 16 minut
Poznámka: naprosto fantastický trénink na kardio a plyometrii se zaměřením na nohy, zadeček, trochu ramena
a bříško. Celý trénink má "drive", rozhodně řadím mezi jeden z nejoblíbenějších. Místo sandbagu jsem
používala kettlebell, místo dip station jsem cvičila bříško se stejným zaměřením na zemi.

6. květnaBodyrock.tv
Daily Burnout #2 -Arms & Chest
 
Potřeby: podložka, 6 kg činky
Čas tréninku: 12 minut (8+4)
Poznámka: Dnes má Eliška plačtivou, takže ze zkušenosti jsem vybírala kratší workout. Dnes jen na horní část
těla - ruce a bříško. Na ruce s Lisou to bylo náročné, činky se pronesly. Bříško jsem jela po minutě tyto
cviky: Scissor Toe Touch Sit-Ups, Hollow Bicycle Crunches, Ankle Tap Crunches, Plank

7. května Kruhový tréninkPotřeby: TRX, žebřiny, 6 kg medicinbál, tyč, bosu, sandbag, 2-5 kg závaží
Čas tréninku: 50 minut
Poznámka: intervalový trénink, 10 stanovišť, 1 minuta na každé stanoviště, celkem 4 kola

8. květnavolno
Čas tréninku: ---
Poznámka: ---

9. květnaZuzka Light
Zwow #6

Čas tréninku: 10 minut
Poznámka: dnes jsem zvolila záměrně kratší a spojila v jedno s výzvou na květen. Svůj osobní rekord jsem
překonala. Sice krátké, ale zabiják na nohy a kardio :)) Výhodou je, že nepotřebujete žádné vybavení.

10. květnaJillian Michaels
One Week Shred #2

Čas tréninku: 30 minut
Poznámka: opravdu skvělý kardio trénink, záživný, rychle utekl a jsem ráda, že také zvládnutelný, spousta
příjemných cviků, nenáročně proveditelných, jedno z nejlepších kardio tréninků od ní

11. květnaBodyrock.tv
HiiT Max #3 Painfully Delicious
  
Potřeby: podložka, švihadlo, 3 kg činky
Čas tréninku: 18 minut
Poznámka: lije ze mě jako z konve, skvělý workout na celé tělo se zaměřením na kardio, líbily se mi různé
variace skoků přes švihadlo, dala jsem do toho tak 80% a jsem KO. příště musím podat lepší výkon :)

12. květnaBodyrock.tv
HiiT Max #6 Sexy Booty Shape
  
Potřeby: podložka, 5 kg činka, švihadlo
Čas tréninku: 18'55
Poznámka: trénink je daleko delší, já musela skončit přesně v půlce, protože se mi probudila dcerka.
Náročný trénink na ramena, hodně kliků, ale velmi efektivní a i těch necelých 20 minut bylo 100% přínosem.
Chtěla workout dokončit večer, ale nebyl bohužel prostor. Ta dokončím jindy :)

13. květnavolno
Čas tréninku:
Poznámka: šetřím energii na zítřejší hodinu ve fitku ;) 

14. květnaBody Interval
Kruhový trénink
Potřeby: podložka, guma, TRX, medicinbal, bosu, boxovací válec, míč, žebřiny, švihadlo, činka
Čas tréninku: 50+20 minut
Poznámka: jelikož jsem z hodiny "body intervalu" byla poněkud v rozpacích, zůstala jsem na 20 minut
hodiny kruhového tréninku, pak jsem musela domů. Body Interval se skládal z poloviny z aerobiku
 a ten já nesnáším, nedokážu se do toho opřít a samozřejmě se to podepsalo na výsledku. Proto ono
"doražení" při kruhovém tréninku s pomůckami :) Nakonec jsem odcházela spokojená :)

15. května
  
Potřeby: podložka, 3 kg činky
Čas tréninku: 10 minut
Poznámka: pouze lehký trénink po včerejšku na "prokrvení' svalů - bicepsy, ramena, břicho, kardio

16. květnaBodyrock.tv
Real Time Challenge - Day 3

   
Potřeby: podložka, 6 kg činky, kettlebell, 3 kg činky, závaží na kotníky
Čas tréninku: 35 minut
Poznámka: trénink má tři části, odcvičila jsem si první dvě, 3 kg činky jsem používala pouze u jednoho cviku
v závěru tréninku. Hodně zaměřeno na ramena, hodně se klikuje, pro kardio mezi vstupy jsem u první části
dělala jumping jacks, u druhé butt kicks, u obou jsem měla na kotnících 1 kg závaží. Trénink vypadá strašlivě,
ale není tak náročný, zvládla bych i poslední čas, ale nebyla nálada :) 

17. květnaZuzka Light
Zwow #10
 
Potřeby: švihadlo, kettlebell
Čas tréninku: 10 minut (AMRAP)
Poznámka: další trénink od Zuzky v rámci výzvy, i tento třetí trénink jsem překonala svůj osobní rekord :) Prima
rychlovka na nohy!!!

18. květnaBodyrock.tv
Real Time Challenge - Day 4
   
Potřeby: 6 kg činky, švihadlo, podložka, kettlebell
Čas tréninku: 20 minut
Poznámka: počasí mě zabíjí. Už několik dní jen prší a já cítím, že na delší cvičení není nálada, i když síla je,
chuť by byla, ale to správné naladění mi chybí. Nicméně jsem si dala úkol, že dám aspoň dvacet minut,
což jsem splnila, dobře jsem si zacvičila. Zítra si dám asi volno, ať mají svaly čas na regeneraci. Jinak jsem
dnes prvně brala 6 kg činky i tam, kde bych normálně volila lehčí. Mám radost ze sebe :))

19. květnavolno
Čas tréninku:
Poznámka: 

20. květnaBodyrock.tv
Make It Hot. HiiT Max #1
  
Potřeby: podložka, švihadlo, 6 kg činky
Čas tréninku: 18 minut
Poznámka: workout má 1 kolo o 6 minutách. Dala jsem tři kola. Na celé tělo včetně kardia.

21. květnaZuzka Light
Zwow #28

Čas tréninku: 10 minut
Poznámka: to byl trénink jak pojď na mě z boku. Během deseti minut mě vyrušil telefonát, zvonění u dveří a
následně pláč dcerky. Takže můj výsledek 2 odcvičená kola beru hodně orientačně. Navíc nějak nemám
náladu poslední dobou cvičit, přijde mi, že výkonnostně stagnuji nebo co. Možná to chce zapřemýšlet nad
delší pauzou než je jeden den.

22. květnavolno
Čas tréninku:
Poznámka: donutila jsem se udělat si větší / delší pauzu, jelikož začínám pociťovat, že při trénincích
klesá moje výkonnost. Evidentně mi tím tělo něco říká, asi potřebuje nabrat síly a pořádně zregenerovat.
Tož tady to máš tělo moje :D

23. květnavolno
Čas tréninku:
Poznámka: 

24. květnavolno
Čas tréninku:
Poznámka: 

25. květnavolno
Čas tréninku:
Poznámka: 

26. květnaNikki Finn
Home Circuit Training
 
Potřeby: švihadlo, 3 kg činky
Čas tréninku: 15 minut
Poznámka: po pauze opět do boje, už včera se mnou šili všichni čerti a chtěla jsem jít cvičit, ale nakonec jsem
se přesvědčila, že být rozumná mi jistě pomůže :)) Dnes vlastní sestava, docela jsem si naložila po ránu :D
Ale dobrý, intervalem 50/10 jsem dala 3 kola pěti cviků. 

27. květnaNikki Finn
Extreme Fat Burn!

Čas tréninku: 17:22
Poznámka: trošku hardcore trénink, ale dalo se to, nejvíce jsou náročný kliky a burpees, jinak se to dá :))
Nicméně, nožičky bolí.

28. květnaKruhový tréninkPotřeby: podložka, činky, guma,  žebřiny, bosu, boxovací pytel, 10 kg dvojručka, step, posilovací kolečko na břicho
Čas tréninku: 50 minut
Poznámka: workout nebyl tak náročný na kondičku, ale brutální na posilování. Bolí mne ramena, záda!!! a
vnitřní strana stehen. Poprvé jsem měla možnost si vyzkoušet posilování břicha pomocí kolečka a je to tedy
záhul a nová inspirace k popřemýšlení, že si podobnou věcičku pořídím jednou i domů. Hodně cviků bylo na
zádové svalstvo a ramena. Což jsem ráda, potřebovala jsem :))

29. květnavolno
Čas tréninku:
Poznámka: 

30. květnaZuzka Light
Zropes #2
 
Potřeby: švihadlo, 3 kg činky
Čas tréninku: 12:16
Poznámka: můj nejoblíbenější workout od Zuzky vůbec a dnes jsem jej pokořila o celou minutu a 19 vteřin.
Také jsem navýšila během třech vstupů počet přeskoků, z 359 na 392... Příště už zkusím navýšit váhu činek,
nebo prostě ještě zkusím vylepšit Double unders, které mne strašně zdržovaly a věnovala jsem jim třetinu
workoutu :D Hodně jsem se u nich vztekala, měla jsem jich udělat 25, ale já jich dělala asi 50, protože mi
nešly a počítala jsem jen ty regulérní přeskočené. No, byla jsem pěně vysílená už :D

31. květnaZuzka Light
Zwow #40
 
Potřeby: 3 kg činky, podložka
Čas tréninku: 11'18
Poznámka: poslední trénink v tomto měsíci a poslední trénink do výzvy se Zuzkou, čas byl pokořen, ale
už tento workout nechci vidět, strašně mě nebavil :D


--------------------------------------------------------------------------------------------------------

       

        

19 komentářů:

  1. ahoj Nikky, bajecny bajecny napad rozepsat to takhle i odkazama a poznamkama, diky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle schéma kalendáře je báječné!

    OdpovědětVymazat
  3. Kdyby k tomu byly ještě fofojídelníčky na celý den, nemělo by to chybu )

    OdpovědětVymazat
  4. :D já vím... taky mě to napadlo, ale bohužel to není v mé moci.. čas :) ale plánuju čas od času udělat do sekce Z mého stolu...

    OdpovědětVymazat
  5. ..hezké, přehledné :), já dnes končím první měsíc s Insanity, takže, tabulku si vedu v Excelu a už mám nachystaná políčka pro Recoveary Week i pro druhý měsíc :)... jsem tabulkový maniak :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Nikky,

    si velmi sikovna. V dobrom Ti zavidim co vsetko si dokazala a ako krasne Ti to ide. Chcela by som byt taka silna a svedomita ako si ty. U mna je to bohuzial stale to iste dookola. Stale zacinam od zaciatku. Nemam pevnu volu na stravovanie a ani na cvicenie. Chcem schudnut, velmi si to prajem, len neviem ako zacat a vydrzat (vydrzat cvicit a pekne papat). Uz som znicena a zdeprimovana z tolkych mojich zaciatkov :( Neviem si rady... Ako si vydrzala 30 day shred az dokonca? Je to moj sen, dokonci tento cvicebny program az do konca. Od minuleho roka som pribrala 7 kg a potrebujem ich zhodit. V com si nasla tu silu, ze ked si nieco zaumienis, tak to das a vydrzis. Aj si pisem diarik co papam a co cvicim, ale vzdy vytrhavam strany ked zlykam, takze moj diarik je tensi a tensi :( som strasne zo seba sklamana :( a neviem ako zacat tak, aby som vydrzala :(

    Prajem vela uspechom
    S pozdravom JANA

    OdpovědětVymazat
  7. Moje Telo: Zkus se třeba s někým vsadit o větší obnos peněz. Takhle jsem začala já a pořád mě to drží...

    OdpovědětVymazat
  8. já mám jako motivaci oblečení :o) po třetím miminu jsem zjistila, že kromě těhotenských kalhot obléknu jen jedny džíny a jinak nic nezapnu, tak jsem holt musela začít makat :oD teda jde to pomalu, malé jsou skoro tři měsíce a dohubla jsem teprve do jedněch dalších kalhot, ale lepší než nic.. hodně mi pomáhá pravidelnost - prostě v určitou dobu dne se cvičí a výmluvy se neberou :o) a kalorie si nepočítám, z toho bych se zbláznila

    OdpovědětVymazat
  9. Oblečení je největší motivace :) I pro mne.. Akorát, že já se dostávám teď do druhého problému, to co jsem předtím nedopla, teď nechávám ve skříni bo to je velké, i s páskem to vypadá... no.. ne divně, ale vyloženě debilně :D Přeji, ať ti to jde, ještě pořád mám čerstvé vzpomínky na moment, kdy jsem se koukala na změny na věcech... to je ten nejlepší pocit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, byla jsem na tom úplně stejně jako Ty. Začínala jsem snad desetkrát a vždycky vydržela maximálně týden. Taky jsem si psala deníček a nebylo to vůbec nic platné. Pak jsem se objednala k lékaři - obezitologovi. Ne že by mi teda sdělil nějaké zásadní novinky, které by mi zázrakem zbavily kil- většinu jsem měla načtené už dávno- ale ten fakt, že mám nad sebou pomyslný bič a že po měsíci po mně dr bude chtít nějaké výsledky, to bylo asi to, co zafungovalo. Ale hlavně je důležité opravdu si to srovnat v hlavě. vím, že to zní jako klišé, ale je to tak. taky mi vyhovuje zapisovat si stravu a pohyb do tabulek stobklubu, mají to udělané tak, že tě to motivuje.

    OdpovědětVymazat
  11. Nikky prosím kde jsi našla ten One week shred? Vím, že sem nedáváš odkazy ale aspoň trochu mě naveď :-) bude recenze?

    OdpovědětVymazat
  12. Nataly: dostala jsem jej od jedné čtenářky, ale recenze bude. nicméně, mám pocit, že jsem jej užž viděla někde na youtube... pokud to tedy už nesmazali.

    OdpovědětVymazat
  13. https://www.youtube.com/watch?v=zV2eiQ5CDz0 ;)))

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky Nikky, koukám na Tvůj blog už delší dobu a je naprosto dokonalý!!Původně jsem chtěla mít dnes odpočinek, kdy už už mám mladší dcerku u rodičů na Moravě na prázdninách, ale po prohlédnutí Tvého dnešního tréninku jsem do toho šla taky, jen s menšími úpravami, místo švihadla competition burpees , místo míče bosu u push ups, a u pull ups TRX, nemělo to taky chybu. :-) Krásný večer

    OdpovědětVymazat
  15. ..aerobic ? .) ... no to je úplná nostalgie.... :):):)... byl nám kdysi dobrý, ale to ještě běhali dinosauři :):):)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)