čtvrtek 15. května 2014

Soutěž s e-shopem SHE BIKES



Mám pro vás další soutěž, jak jsem ostatně slibovala :)) Tentokrát si přijdou na své hlavně ti, kteří plánují v současných dnech první výpravy na kole a pro ty, kteří milují kolo jako takové. I když nejen pro ně je samozřejmě tato soutěž určená. Uspořádal ji pro vás e-shop SHEBIKES.cz a má pro vás prima ceny.

1. vylosovaný dostane možnost vybrat si jakýkoli dres z e-shopu
2. a 3. vylosovaný vyhraje bezprsté rukavice

Pro všechny zúčastněné je ve formuláři také připraveno odkrytí slevového kupónu,
který vám zaručí při objednávce nad 500 Kč slevu ve výši 20%.

Hrajeme a soutěžíme až do konce měsíce a 1. června budu losovat vítěze.
Soutěžíme v rámci jak ČR tak i Slovenské republiky. Juchůůů :)) 

Přeji všem moc štěstí :) 




Dodatečné podmínky k soutěži. 
Výherce 1.ceny si vybere dres skladem či do 1 týdne dostupnosti
Slevový kupón se netýká při nákupu značky Endura.

11 komentářů:

  1. Díky za soutěž :-)
    Myslím, že máš chybu v odkazu na eshop, jak tam máš SHOPBIKES.cz, tak mi to hlásí, že stránka neexistuje - nemělo tam být sheebikes?

    OdpovědětVymazat
  2. Juhúúú, krásné věci, držím vám palce lidičky, ale sobě nejvíc ♥ Promiňte, že jsem tak sobecká, ale co se kola týče, jinak to nejde. Je to srdcovka :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to se hodí! Chystám se začít jezdit na kole :-) Na narozeniny jsem dostala peníze a postátnicích si jdu koupit kolo, tak by se mi nějaký hezký dres šikl. Když už budu ten cyklistický amatér, tak ať u toho aspoň vypadám dobře :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Super! Zrovna mi přišla výplata a na nové kolo se vyžadují nové doplnky, jde se nakupvoat :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jupíííí, soutěžím jako drak!!! Letos jsem od přítele k promoci dostal zbrusu nového Ghosta - růžovo - bílého, taky bidon a helmu co k němu ladí....ale ten dres pořád pokulhává nu :-/ Snad se poštěstí ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem měla to štěstí a vyhrála u tebe, tak moc nepočítám s tím, že by se mé štěstí zdvojnásobilo :-D ALE blíží se narozeniny a jedním z věcí na mém "wishlistu" jsou bezprsté rukavice <3 třeba osud...budu si držet palce :-D a děkuju za příležitost se zúčastnit :-* skvělá giveaway! Moc sympatický eshop :)

    OdpovědětVymazat
  7. Veronika: nic není nemožné, není to tak dávno, co tu jeden klučina vyhrál hned dvakrát po sobě, když jsem mu podruhé psala, tak mi ani nevěřil :D

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj, stránky shebikes mi nefungují. Nemáte nějaké info? Díky Jitka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)