Příprava do fitka aneb moje premiéra

Uf, už když píšu tyhle řádky, jsem tak trošku nervózní z večera, kdy mám jít úplně poprvé na lekci k nám do fitka. Do fitka jsem zavítala jen jednou někdy v roce 2000, kdy jsem se živila zpěvem v Praze a připadalo mi, že bych prostě měla být in a měla cvičit. Vydržela jsem tam asi půl hodiny, i s převlékáním ... Byla jsem sotva 10 minut na běžeckém páse a když jsem z něj stoupla na zem, podlamovaly se mi nohy a já se učila znovu chodit, připadala jsem si jak alkoholem nakvérovanej Kačer Donald - ten pohyb na páse byl prostě tak nepřirozený, že se mi nohy motaly :D No... je to sice sranda, ale já se tehdy styděla a fakt jsem měla problém ve fitku zůstat. 

Tentokrát mířím do fitka zcela z jiného důvodu. Abych "vypla". Maminky, co jsou doma s dětmi ví, o čem mluvím. Prostě každá mamina potřebuje občas mezi lidi a já si vybrala fitko. Je mi vcelku jedno, zda to zvládat pod vedením trenérky budu či nikoli, můj první trénink se zcela ponese v duchu "obhlídnutí terénu" :)) I když nové věci strašně ráda zkouším, když na ně přijde, jsem vesměs hrozný srab a chvíli před oním okamžikem mám chuť dát zpátečku a nedělat to. 

Já vím, že si někdo z vás řekne, že hodně nadělám, je to jen fitko, ale věřte, že jsem spíše samotář, nemám ráda kolektivní sporty, fitka jsou mi nesympatická a mám vnitřní "problém" tohle uskutečnit. Jenže na druhou stranu cítím, že musím!!! Abych unikla tady těm stěnám, kočárku a nutnosti být ve střehu kdykoli malá zakňourá v postýlce. Přepnout na režim OFF!!! Aspoň na chvíli. Je to luxus, který si doma prostě nemůžu dovolit. A tak jdu do fitka :) A věřím, že mi to hodně dá. Věřím trenérce, která si nás vezme do parády, věřím, že se třeba něčemu přiučím, že třeba něco objevím a pokud se mi to zalíbí, už teď mám v plánu zaplatit si soukromou hodinu a mít trenérku jen a jen pro sebe. 

Dnes jsem si tedy koupila v Kauflandu naprosto skvělou láhev na pití, kterou jsem sháněla po celém městě a nevěřila, že takhle obyčejnou a prima koupím zrovna v Kaufu, a taky jsem po dlouhé době zašla k vietnamským kámošům a koupila si skvělé třičtvrťáky na cvičení. K mým růžovým Diadorám budou skvělé :) Budu vůbec celá trochu do růžova, jelikož i tašku mám růžovou :D 


Jinak, pokud jste si nevšimli na FB, tak jsem pro vás a taky kvůli sobě, nebudu kecat, zasadila avokádo. Přesně v den, kdy FB stránka dosáhla 10.000 čtenářů. Takže zcela symbolicky. A doufám, že avokádo "poroste" s vámi :) Prý za 4 týdny by mělo začít klíčit, bude mít první výsledky, to je jak ve fitness :D


A nakonec ještě moje fotka, tedy spíše fotka nového trička na léto, které taky cosi symbolizuje a to překonání váhové hranice, po které jsem toužila. Ano, toužila, ale nečekala jsem to. Když jsem minulý pátek stoupla na váhu, málem mi vypadly oči z důlku. Nicméně, v zrcadle to jde vidět. Nikdy jsem nevypadala tak dobře, tedy mé tělo... vidím, jak se rýsuje na místech, které pro mne byly kdysi zapovězeny. Inu, více zkušeností a vědomostí :) 

A s tričkem budu děsně nenápadná... :D


Mějte se moc prima, já teď spálila díky tomuto článku jídlo v troubě... paráda, jdu větrat :D
A ještě jedna věc: myslete na mne ve středu večer :D Buďto se nadchnu nebo historicky znemožním :P

Nikki. 

22 komentářů:

  1. Ja som sa tiež kedysi tak bála fitka, aké to bude hrozné, ako na mňa všetci budú čumieť, ako hrozne vyzerám keď cvičím a tak :D A tiež som viac-menej samotár.. No jedného dňa som sa na toto nechala presvedčiť kamarátkou a odvtedy to milujem! :D Fitko je super, a cvičenie s trénerom je 100x lepšie :D Aspoň podľa môjho názoru...a to tiež kolektívne športy veľmi nemusím :D
    Ale verím tomu, že sa ti vo fitku bude určite páčiť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Držím pěsti :-) Taky mě to do fitka moc netáhne - ale u mě je to spíše kvůli tomu zápachu, co se z něj obyčejně lyne :D Jinak pěkný outfit - já to pojala podobně - abych mohla hezky cvičit, musím hezky vypadat a tak na votočvohoz vykoupím každou levnější věc od Victoria´s secret a při cvičení jedu na PINK vlně :D

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce :-) Určitě se neznemožníš, neboj :-)
    Taky mě to čeká, ale až na podzim, až se vrátím domů, chystám se zajít do fitka v Brně.
    Tričko je parádní :-)

    OdpovědětVymazat
  4. úplně ti rozumím, když jsem šla poprvé do fitka na kruhový trenink, myslela jsem, že se nervozitou pozvracím :-D ale to spíš z toho, že jsem neměla absolutně žádnou kondici, tak jsem se bála fiaska, no trošku to občas furt fiasko semnou je, ale už si zvykam už se těšim, až budu mít nějakou formu .... já jsem taky samotář a víc mě baví cvičit v kolektivu, kde nemam takovej pocit, že by mě někdo sledoval než si sama cvičit někde u činek, to nevim nevim zda bych dala, tak ti přeju odvahu, určitě se ti tam bude libit ....

    OdpovědětVymazat
  5. Veronika: jdu na kruhový trénink, příští týden bodystyling a pak bych chtěla soukromou hodinu :)

    OdpovědětVymazat
  6. "alkoholem nakvérovanej Kačer Donald" :-D :-D :-D

    Držím palce, zvládneš to! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. kalhoty super, tričko taky :o) s fitkem to vidím tak, že tam naběhneš, zacvičíš, a až tě uviděj, budou tě chtít zlanařit jako trenérku ;o)

    OdpovědětVymazat
  8. Nikky, nech pises o comkolvek, Tvoje clanky su velmi pritazlive. Vsetko opisujes s takou lahkostou............., nikdy ta nenapadlo prispievat clankami do casopisov alebo pisat knihy? A nie je nic lepsie ako vypadnut z domu, ked mas potrebu, ze musis!!!! to by mal robit kazdy a najma maminky s malymi detmi.... viem, co hovorim, mam dve take doma a keby som niekedy neventilovala odchodom z domu, urcite scvoknem.....

    OdpovědětVymazat
  9. Nikky, nech pises o comkolvek, Tvoje clanky su velmi pritazlive. Vsetko opisujes s takou lahkostou............., nikdy ta nenapadlo prispievat clankami do casopisov alebo pisat knihy? A nie je nic lepsie ako vypadnut z domu, ked mas potrebu, ze musis!!!! to by mal robit kazdy a najma maminky s malymi detmi.... viem, co hovorim, mam dve take doma a keby som niekedy neventilovala odchodom z domu, urcite scvoknem.....

    OdpovědětVymazat
  10. mrzi ma to, ale vobec netusim, preco sa moje prispevky vacsinou odoslu 2 krat.... prisaham, kliknem vzdy iba jeden krat... :-((( Nikki, kludne to vymaz...

    OdpovědětVymazat
  11. Takové rozhodnutí se snažím udělat už dlouho, ale stále mi to nejde. :/ Jsem stejně jako ty dost samotářský člověk, introvert a hrozně mě děsí představa - já a fitko. Snad jednou budu tak odvážná, jako ty a prubnu to.
    Tak ať se daří! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Máš můj obdiv, ja fitko zkusila několikrát v životě a stačilo mi to, už mě tam nikdo nedostane...s běžeckým pásem ti úplně rozumím, máme ho doma, běhá na mě v zimě manžel. Dala jsem tomu taky šanci, celkem třikrát. Pokaždé jsem dopadla jako "nakvérovanej Kačer Donald" :-), dělalo se mi zle a šla jsem to radši vyběhat ven do mínus deseti.

    OdpovědětVymazat
  13. Kalhoty jsou úplně parádní! A tričko taky! Ve středu nech trému za dveřma a užij si to, určitě to bude super :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Pevně věřím, že se Ti bude ve fitku líbit :) Hlavně tam se asi na cvičení člověk najednou soustředí úplně jinak. Také jse nikdy nebyla na ty kolektivní sporty a spíše cvičila zavřená doma, párkrát jsem ale lekci navštívila a dokáže to vyburcovat k lepším výkonům, než když na Tebe kouká třeba jen funící odraz v zrcadle :D

    OdpovědětVymazat
  15. zrovna teď jsem o prvních návštěvách psala článek a zavzpomínala jsem na tu svou první..:D bude to v pohodě, uvidíš:) já tam teda vždycky vypnu naprosto ideálně, všechen okolní svět pro mě neexistuje:) ať ti to hezky cvičí!:)

    OdpovědětVymazat
  16. Ve fitku to určitě zvládneš! :)) Hezky si zacvič a vypni. ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Jů, tak to jsem zvědavá na tvé posilkové dojmy :)) Mně se teda ve fitku moc líbilo. A máš parádní výbavu :D

    OdpovědětVymazat
  18. ..určitě to bude v pohodě, jde o překonání toho "napoprvé".. těším se, jak nám popíšeš svoje "dojmy" :)

    OdpovědětVymazat
  19. Držím palce, ať se ti ve fitku líbí. Ze začátku jsem taky měla ostych, ale teď už se tam vždycky hrozně těším, dám si sluchátka na uši, hudbu na plné pecky a vnímám jen sebe a své cvičení. Nejlepší relax na světě.

    OdpovědětVymazat
  20. Uplne ti rozumim.Kdyz jsem sla do fitka poprve a cekala na hodinu slimboxu, nervozitou jsem se cela zpotila.Ale bylo to to nejlepsi rozhodnuti, jake jsem udelala.Citila jsem se po tom jak omlazena, i kdyz uplne zdrchana.Urcite to zvladnes a po case ti to ani neprijde.

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Nikki, hodně sil do fitka. Co třeba osobně nemám ráda na fitku, hlavně na spinningu, jsou šíleně propocená trika a všechno. Zenská šatna po hodně tělocviku je fakt síla a proto si radši zajdu zaběhat nebo na koloběžku ;-) Mám ráda oblečení od českého výrobce z Olomouce, http://www.nanosilver.cz/Damske/Damske-fitness-tilko-lososove , protože tě to prostě po tvrdém výkonu nenechá propocenou. Omlouvám se za trochu reklamní vyznění. Růžová je rostě cool. Mimochodem hodně se mi osvědčilo fitko nebo pořádná dávka rozcvičení hned ráno po probuzení a krátká sprcha. Nakopne to k výkonu jako nic. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)