Můj wishlist a prázdná pokladnička


Jsem holka. Ženská, co má své sny a co by chtěla spousta krásných věciček. A jelikož jsou mé sny velké (jak jinak, jsem totiž velká ženská :D), tak jsem si na své sny udělala pokladničku, kam si budu házet peníze a budu šetřit na svůj wishlist nebo-li věci ze seznamu přání.

Už ani nevím jak dlouho jednou z mých nejtajnějších přání je dip station a sandbag. Ano, jsou to nejnákladnější věci ze seznamu a ano, mohu si nechat udělat na přání svoje. Kdo ví, třeba to tak dopadne, už jsem rozhodila i sítě a možná se mi mé přání za menší peníz splní. Ale víte co. Originál je originál :) Takže přesně tyhle všechny věci, které vidíte, si prostě MUSÍM koupit. Potřebuji je. Už jen proto, že tvoří součást mého života. 

Takže jdeme šetřit na:
dip station
sandbag
pořádný kvalitní míč
nějaké pěkně kraťasy v provedení jako na obrázku
bílou láhev s růžovým nápisem či obrázkem (prostě tak no :))
tři knihy o cvičení a o těle od nakladatele C-Press
grip rukavice (to jsou jen takový "návleky" na prsty a dlaně)


A tohle už je moje pokladnička, která prozatím zeje prázdnotou. Ale jelikož mám za pár týdnů narozeniny, začne se plnit, vždy dostanu nějaké peníze... takže se bude šetřit. Trošku snížím počet knížek v knihovně (stejně to za chvíli nebudu mít kam dávat :D) a budem s nimi bazarovat :)

Bude zapotřebí hodně peněz. Hodně :D :D :D 

Tak jsem se vám přišla "pochlubit", co mám za lubem a o čem sním a už můžu zase jít :P

Pěkný den, Nikki.

PS: a jaké máte vy přání a "nutné požadavky" pro fitness výbavu? :)) Povíte mi?

32 komentářů:

  1. Já si chci koupit konečně nějakou kvalitní podložku, ty levné se trhají a posunují během cvičení.. A také bych chtěla nějaké oblečení s fitness nápisy, hlavně mikinu!♥ No a ty "chňapky" by se mi taky hodily :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám seznam věcí, které si chci pořídit, bohužel neumím moc šetřit :D Ale postupně se mi daří si je pořizovat;) tak at brzy pořídíš na ty své :)

    OdpovědětVymazat
  3. No ja by som nejaku super sportovu podprsenku. Som viac obdarena od prirody a pri cviceni alebo ked idem behat tak vidim ze by to pomohlo..... Citala som tu kdesi ze viacere odporucaju znacku Panache.... Tak asi tu

    OdpovědětVymazat
  4. hezkej seznamek nikki:) ty kratasky sou krasny, podobny mam vyhlidnuty v decathlonu a nejsou vubec drahy. ja mam ted na seznamu kettlebely 16 a 20kg a trxka (uz mame konecne navrtanou hrazdu) a jeste by se mi libili novy rukavice co ted delaj na crosffit(celoprstovy ale 900kc..:( ). no uvidime, tenhle mesic mam narozky tak treba se zadari neco ze seznamu poridit:)

    OdpovědětVymazat
  5. Effi: díky za tip, mrknu na ty kra´tásky :) Já zase zvažuju, jak těžký ten sandbag :D nedokážu si ta kila představit a vyzkoušet to nikde nemůžu.

    Tina: Panache je nejlepší. mám ji na cvičení pořád.. taky mě to mlátilo občas do xichtu :D :D :D ale hlavně to bolí při hopsání, ta Panache fakt drží :)

    OdpovědětVymazat
  6. sandbag mame homemade(delanej teda u svadleny) uz s nim nikdo ani necvici:) a on se neda doplnovat? my v nem mame pytliky ze soli a tusim se tam da narvat 30kg. akorat kdyz dam min musim to docpat treba rucnikama aby se to tam nehejbalo:))
    btw a jednou sem potrebovala fakt nakou velkou zatez tak sem tam narvala kotouce a samozrejme se mi vytrhl zip...:) ale uz je opraveno.
    takze zalezi k cemu ho chces a podle toho zvolit vahu asi.

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký článek, Nikki! Osobně už několik let preferuji šetření v podobě padesátikorun. Je to vštší hodnota, ale je to MINCE.-) Kdykoliv ji v obchode dostanu, jde do kasicky. Nekdy schvalne platim tak, abych ji pokud možno dostala zpatky.
    Ad fitness vybavení - docela bych brala žebřiny se závěsnou lavicí, jinak si vystačim s vlastní váhou a pár kettlebellama.
    Blondinette - ad podložka: i velmi kvalitní Manduka se posunuje (ale netrhá se)
    Tina - ad podprsenka: vyzkoušla jsem sportovních podprsenek na vysokou zátěž opravdu hodně a jediná u které jsem zůstala a nevyměním a která má taky výborné recenze, je tahle: http://www.shockabsorber.co.uk/en/products/ultimate-range/ultimate-run-bra/

    OdpovědětVymazat
  8. momentálně dobré vybavení na běhání - a tento týden už si pro to snad KONEČNĚ pojedu :))) ať u toho nevypadam jak hastroš!!
    předtím to byl kettlebell a činky, podložka. Kettlebell mám, na zvytek čekám, protože si zatím dokážu poradit :)
    a STRAŠNĚ bych chtěla přesně tuhle lahev!

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem si teď splnila snad všechna přání, co jsem měla, najednou. Koupila jsem si boty Diadora (přesně ty šíleně růžové, na které jsi zde dělala recenzi), 3kg činky a dvě knížky od Jillian :) jen možná ještě nějakou lepší podložku by to chtělo....na koberci se mi ta co mám pořád posouvá :)

    OdpovědětVymazat
  10. Effi: jsem debil, jasný, že se to dá napěchovat :D mi to nedošlo hned ... já už kolikrát koukala po vhodné tašce, že si třeba nechám přišít uši, ale tady to nikdo nedělá a tu tašku jsem taky nenašla, tak jsem to po nějaké době vzdala... tak uvidím, teď mi psalo pár holek díky tomuto příspěvku a daly pár tipů :) tak pohledám..

    Nika: Diadory ty růžové jsou luxusní botky, nedám bez nich jediný trénink a neskutečně na ně dávám pozor. I když mi přijde, že jsou vlastně nerozbitné :D mám je furt jak nové :))

    OdpovědětVymazat
  11. Nika: zapomněla jsem dodat, ať ti dobře slouží :)

    OdpovědětVymazat
  12. jj taky praktikuju hazeni 50ti kacek do kasicky:) akorat po vybrani je hc se tech padesatek zbavit:D :D posledne kdyz sem ji po 2letech rozbila nevedela sem co s tim, jeste ze delam ve sluzbach a mame zakazniky i z posty:)

    OdpovědětVymazat
  13. Lucie a Nikki : Vďaka za tipy, idem odkladať euríčka do kasičky, obidve sú dosť mastné :)

    OdpovědětVymazat
  14. já toužím po bosu, ale to je pekelně drahý:(

    OdpovědětVymazat
  15. Už si takový wishlist taky budu muset sepsat na jedno místo a pak pomalu odškrtávat :D Od té doby co jsem se zbláznila do Nike training toužím po nových činkách, medicinballu, (růžové! :D) podložce, nepohrdla bych ketlbellem nebo bedýnkou na hopsání... :D Asi by to dalo jednu A4 :D

    OdpovědětVymazat
  16. Taky si nějaký wishlist budu muset napsat a je tam toho celkem hodně, ale tedka strašně toužím po sportmetru bez toho už dlouho nepřežiju :D a 3kg činky a kvalitní podložku, ta moje se posunuje a někdy už nemám daleko k explozi, strašně mě to vytáčí :D

    OdpovědětVymazat
  17. Jo a kdy budou ty cheesburgry? :D Držela jsem ti palce, ale na video se těším :)
    Clai

    OdpovědětVymazat
  18. Pokladnička je skvělá věc! :)) Já teda šetřím, kde se dá, takže koupi každé věci si řádně rozmyslím, a když už se rozhodnu, že si ji koupím, tak mě od toho má spořivost beztak nakonec odradí. :D

    OdpovědětVymazat
  19. Kim: no, bedýnka by se mi taky hodila :D ještě to místo vymyslet na to všechno :D

    Clai: sportmetr je supr, já už musím pro baterky nové :D už je KO :D Cheeseburgry budou hned po výplatě... musíme tam nejdřív dojet :D nemáme Mekáč ve městě :)

    Kriss: to mi ani neříkej, já to dělám stejně a tentokrát musím přesně za tu věc utratit :D běda jak ne :D

    OdpovědětVymazat
  20. Ellie: no bosu - super věc, ale fakt neskonale drahá :(

    OdpovědětVymazat
  21. mě lákají boxovací lapy, ale nevím, jestli by si se mnou manžel zaboxoval :o) sice máme pytel, ale hrozně překáží, tak je většinou sundaný.. teď jsem si objednala kettlebell, tak mám jedno přání splněné :o) jen se bojím, že se s ním pak trefím do lustru :oD

    OdpovědětVymazat
  22. Kdybych měla vypisovat, co všechno mám ve wishlistu :D Byla bych tu do zítra :D Tak držím palce, ať máš všechno jednou komplet :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, mám sandbag z aukra, cena nějak kolem 800,-, je to dost, ale míň než originál a jsem spokojená. Dá se naplnit až na 20 kg. Chtěla bych hrazdu na zeď, ketlebell 12 kg a na Isportline mají Lebert Equalizer - na ten teď šetřím, židle pod mojí váhou docela trpí. Panache mám taky v záložkách, zatím používám podprsenky Kalenji z Decathlonu, mám na cvičení obě naráz a zatím dobrý.Teď střídám Zuzku a Tatianou z www.lovingfit.com, má workouty ve stylu Zuzky a i delší a docela náročný. Má na stránkách hodně informací, fakt se mi líbí, Zuzka má pořád to stejný dokola, už jsem chtěla trochu změnu.

    OdpovědětVymazat
  24. teda teď jsem se koukla na ty sportprsenky panache, co jste tu zmínily, a mám nové přání :o) to bude asi lepší kvalita než moje sportprsenka z akce v lidlu :oD

    OdpovědětVymazat
  25. Já bych chtěla nějaký stupínek na skákání, ale stejně bych ho neměla kam dát. Stejně tak mě láká i TRX, ale ani to není kam pověsit :-D v pátek jsem si alespoň byla vyzvednout 6Kg kettlebell a dvě 3Kg činky z insportlinu. Paní na mě celkem čuměly, když mi s tím chtěly pomoct do auta a já řekla, že jsem pěšky :-D pro velký úspěch jsem doma zjistila, že místo činek mi zabalily 3Kg kettlebelly, tak jsem jela zase zpátky a s novou náloží dom :-D musím uznat, že za ten den už jsem žádné cvičení fakt nepotřebovala :-D

    OdpovědětVymazat
  26. Nikki, mas to moc pekne pripravene, drzim palce at to brzo plnis a muzes nakupovat.Ja bych chtela cinkys vetsi vahou a "madlo"na pritahovani.mame jedno ve dverich, ale aby sme mohli s manzelem souperit.Ja teda zatim jenom visim a citim v rukou takove lochtani misto svalu, ale to se podda :)
    Nikki, chci se te zeptat jaky mas nazor na spalovace tuku.Zkusila jsi nejaky, mas s tim nejake zkusenosti?

    OdpovědětVymazat
  27. dip station taky hrozně chci! :) stejně jako sandbag..konečně bych mohla makat úplně stejně jako Lisa :D

    OdpovědětVymazat
  28. Bygou: zlato, nebrala jsem nikdy, ale chtěla jsem, ale přímo prodejcem mi bylo doporučeno, ať za to nevyhazuju peníze. Jediný, který mi doporučil byl Thermogenic Fair Power, ale už je to pár měsíců, možná od té doby bude i něco lepšího ;)

    Tereza: taky cvičíš s Lisou? Supr :)) Já dnes s ní dala další trénink a zase ,mi tohle vybavení chybělo :D fakt je to nutné :D :))

    OdpovědětVymazat
  29. Holky, pořídila jsem pro dceru před 2 lety podložku Airex, velkou (dá se sehnat např. na http://www.eureko.cz/cvicebni-podlozka-airex-corona-modra-184) a je fakt úžasná. Sice hodně drahá, ale cvičíme na ní denně. Poprvé jsem ji uviděla v lázních, kam s dcerou pravidelně jezdím a pak jsem ji koupila a nelituji!

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Nikki, dobrej seznam. Taky mám svůj a nejen s věcmi okolo fitness, ale tak, se vším. I spořící sklenici s nápisem SNY. :) Akorát asi nemůžu vždycky pročítat všechny příspěvky, protože jsem hned něco na seznam připsala. :D

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj Nikki. Krásný wish list s bezva tipy. V současné chvíli knihy od c-press s 25% slevou .) Bohužel nemají bodybuilding, ale já místo toho pořídila knihu posilování a je taky moc pěkná. Ještě Střed těla, ale to necham asi až na Ježíška

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)