čtvrtek 29. května 2014

Můj nový kousek k tréninkům - bradla

Už jste si určitě všimli jak na Instagramu, tak i FB, že mi dnes po netrpělivém čekání přišly domů vysněná bradla. Objednávala jsem tedy neoriginální, protože jsou o polovinu levnější, nicméně, i cena za neoriginální je stejná, jako v zahraničí za origoš - to jen tak mimochodem :D 

No, takže jsou doma, opravdu kvalitně udělané a mají skvělou růžovou barvu. Nevím, jak dlouho na oceli tahle barva vydrží, ale vypadá to dobře, opravdu. Jsem z nich nadšená :) Pokud byste chtěli stejná, objednávala jsem je zde na stránkách Aukra, kde je na zakázku vyrábějí a kde si určíte barvu zhotovení, je to v popisu. Nebo můžete navštívit jejich internetové stránky, kde je tedy cena vyšší. Ale třeba se dozvíte něco navíc.

Já tento kousek dost potřebovala a hlavně moc chtěla pro mé cvičení s Bodyrockem, ať už s novějšími videi s Lisou, nebo těmi staršími se Zuzkou. Moc se těším, až jim dám zabrat :D Čili jeden kousek z mého wishlistu si škrtám a šetřím na další :)) 

Nikki


12 komentářů:

  1. Nikki, ty jsou naprosto nadherny.Uz nejakou dobu primyslim, ze bych si je poridila, ale ta cena.....Diky za odkaz, treba se bude hodit.At ti delaji samou radost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě střídej, já to dělala taky a dělám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super, díky moc za odkaz, hned jsem zakoupila a taky si škrtám!!

    OdpovědětVymazat
  4. ..růžové?!, no to mě podrž :):).)... jsou úžasné!!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Koukala jsem na Tvůj wishlist a jak tam máš ty kraťásky adidas, tak téměř totožný mají od včera v lidlu, sice nejsou adidas, ale jsou krásný. koupila jsem si černý s růžovejma lampáskama a stály 130 kč....http://letak.lidl.cz/1f2ac64b-3ad4-4377-a5c1-5bff69594e19/#/22

    OdpovědětVymazat
  6. Růžová :) jee, já mám žluté a taky chci si pořídit bosu. Zkoušela jsi to? Žádná sranda :)
    http://petrusha1992.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tyhle musím mít,už kvůli té barvě! :D Hledám právě něco na zpestření tréninků a tohle by mohla být dobrá volba :)

    OdpovědětVymazat
  8. Klárka: děkuji moc, vypadají skvěle, dnes tam skočím se podívat, snad nějaké tam vydržely pro mne :D

    Petra: jojo, bosu používáme strašně moc ve fitku na kruháči, moc dobrá věcička :))

    OdpovědětVymazat
  9. není za co :) teď jsem v nich odcvičila a jsou úžasně pohodlný a lehký

    OdpovědětVymazat
  10. růžový bradla, naprosto perfektní. Když jsem cvičila ještě doma, tak jsem je taky chtěla, ale nakonec jsem skončila v posilce :D

    OdpovědětVymazat
  11. gratujulu, ať dobře slouží :o)) a hlavně opatrně, určitě se z nich dá i spadnout.. aspoň mně by se to určitě povedlo :oD

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)