Jak jsem byla cvičit: kruhový trénink poprvé

Včerejší první den ve fitku pro mme znamenal moc. Tak moc, že o něm bude tento příspěvek. Probudila jsem se po 5 hodinách spánku - Elišce rostou zuby a moc tomu nedá poslední dny, a první, co mne napadlo, že nebudu mít na večerní trénink sílu, když nebudu vyspaná.

Taky jsem zaregistrovala, že mne bolí koleno... toto pěkně začíná! Den před tréninkem jsem trénovala záměrně jen ruce a břicho, abych to uhopsala. A teď... kulhám na levou nohu... pak si uvědomím, že jsem 3,5 hodiny tlačila naplněný těžký kočárek...

Ok, odvádím synka do školy, sedřu si achylovku v botech, které mi nikdy nevadily.

Přicházím opět domů s maličkou a cestou do sklepa sletím s kočárkem na schodech a o schody si narazím kostrč. To už si začínám říkat, zda je tohle normální a unikne mi hlasité "panebože".

Kolem oběda si jdu lehnout s malou, abych dohnala spánkový deficit. Hodinka mi pomohla, ale přichází přítel, který mne celý nadšený jde do postele přivítat a svou vahou mi skřípne druhé koleno.

O hodinu později se loktem uhodím pekelně do topení.

Bodám si tužku do ruky, když si píšu zápisky do sešitu.

Zaháknu bokem o kuchyňskou linku, až se musím přichytit zdi, jak se mi udělá černo před očima...

Dobrý bože!!!! Ať už je večer nebo do fitka přilezu jak Joffrey od Angeliky!!

Večer se nekompromisně blíží a já jsem prostě strašně nervózní. Nevím, co čekat. Znemožním se? Jaká bude trenérka? Jací budou lidi? Co si mám vůbec představovat? Přesně zažívám onen pocit, že lidé se neznámých věcí bojí. Přemýšlením u Elišky usnu. V šest večer mne budí přítel - decentně, už žádné hopsání do postele, že bych se měla jít už připravit.

Už? Nikam nejdu... najednou mne bolí koleno víc než předtím, kostrč taky... budu zvracet...

Beru šminky a jdu se namalovat.

"Z jakého důvodu se do fitka musíš malovat?" ptá se přítel.
"Nevím, asi ze stejného důvodu jako ty na sebe šplícháš tuny vody po holení do práce," prostě pro pocit, no ne?

Zjišťuji, že mi teče flaška. Ale už není čas na zdržování. Popadnu mikinu a v dešti valím.

Za 20 minut jsem před fitkem. Skromně nahlížím dovnitř, kde stále ještě dokončují předešlý trénink. Vejdu. Jdu k pultu zaplatit hodinu. Paní se usmívá a vstřícná a vysvětluje, kde co je, protože se ji přiznám, že jsem tu poprvé a jsem nervózní :))

V šatně mám číslo 7. Šťastné - prý!

Mám v tašce tílko a triko, ale tak se bojím a tak velké ostychy mám, že si nechávám triko. Naštěstí je fitko dobře klimatizované. Což mám radost, vydýchaný vzduch by mne dostával do mdlob.

V tělocvičně skončili a probíhají přípravy na naší hodinu. Kruhový trénink. 4 stanoviště u TRX. Panebože, nikdy jsem to nepoužívala! Mě jebne!!! Nicméně uznávám, že v tělocvičně panuje prima atmosféra a holky vtipkují a řeší mezi sebou, co na ně trenérka chystá.

Celkem deset stanovišť. U každého minutu. Celkem 4 kola.

S úctou nechávám vybrat startovní stanoviště stálice, na mne zbyly žebřiny. A jedem....

U druhého stanoviště si urvu nehet o medicinbal. Nasrat! Už fakt že jo!

U třetího stanoviště mě paní švihne medicinbálem do hlavy... omlouvá se, i trenérka se ptá, zda jsem ok... Jsem ok? Rozhodně :D "Jojo, v pohodě." Kdybyste věděly :D

Doufám, že si u čtvrtého stanoviště nevyvrtnu kotník, kromě kliků a zvedání sandbagu přebíháme přes bosu.

Naštěstí je všem zraněním konec... a já jsem vděčná za 3 asi 2 minutové přestávky během celého tréninku. Příjemně jsem si zacvičila, propocené triko jsem již dlouho neměla. Pomáhám s úklidem, zatímco se chystají kola na další hodinu. Rychle blejsknout pamětní foto :D A spálené kalorie na pulsmetru. Který jsem celou nervozitou zapomněla zapnout, takže jsem si naměřila jen část.

Jdu se převléknout, jsem tak zpocená, že na sebe to suché oblečení ani nedokážu dostat...a upřímně, ani se mi nechce domů :)) Zapisuji se na další tři hodiny.

Po cestě vám dávám fotky na FB.

Doma je klid, dítě spinká, přítel kouká na film. Prohodíme pár slov, svlíkám se... on se usmívá...

"Co je?" ptám se.
"Nic," usmívá se dál.
"Tak proč se tak křeníš?" usmívám se už taky. Má nakažlivý úsměv, prevít.
"Sluší ti to, když jsi šťastná."



19 komentářů:

  1. aspoň sis tam spravila náladu po tak náročném dni:D já teda včera měla něco podobného, až na to, že to asi nebylo tak děsivě jako u tebe:D

    OdpovědětVymazat
  2. Ze začátku to znělo dost strašidelně .. :D Jako by někdo ani nechtěl, abys na lekci šla! :D Ale o to víc je super, že ses vykašlala na všechno okolo a šla! :) A že ti to nakonec přece jenom přineslo onen kýžený odpočinek od domácího stereotypu a že tě to vlastně takhle chytlo! :)

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Téda, nevím zda bych měla koule jít na kruhovej trénink s všemi těmi zraněními :-D Jsi borka, ale to už tady všichni víme. Jen když jsem viděla na FB to šílený vytahaný tričko, který sis vzala, tak jsem si říkala, že to snad nemyslíš vážně! Příště rozhodně tílko! Máš skvělou postavu a výkonnostně ses určitě mohla rovnat i ostatním ženským :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě strašně dostala ta poslední věta tvého přítele :-)

    OdpovědětVymazat
  5. To je super, že se ti to tak líbilo! Přála bych si aby i u nás byly podobné tréninky. Cvičit sama ve fitku na strojích mě nebaví, ale tohle bych zkusila ráda. Určitě by mě to přimělo makat na sto procent, abych se neztrapnila před ostatními! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Super, paráda, že sis to tak užila, i přes všechna ta zranění během dne! Fitko je prostě nakažlivé, já už bych si bez něj nedokázala představit život. A doma jsem necvičila ani nepamatuji :D Není to ono. Nemá to tu atmosféru. A všech ty těžké činky a pomůcky ♥ Užij si další lekce! Těším se na tvé další postřehy a pocity ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem zvědavá, jestli to tu čte i někdo z toho fitka a pozná tě :-D

    OdpovědětVymazat
  8. To je super, že sis to tak užila :-) Já se strašně těším na podzim, až už nebudu muset cvičit jenom doma :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Dominika: to je pravda, ono ten společný trénink má opravdu něco do sebe, doma, když nemůžeš, tak si dáš prostě pauzu, ale tady ti je trenérka pořád za zadkem doslova :D takže je v tobě jakýsi vnitřní hlásek, co říká, že přestat nesmíš :D no, byla to pro mne nová zkušenost v tomto směru :)

    Monika: moc díky Moni :)) budu chodit každý týden jednou, zbytek musím zvládnout doma :D ale i tak se těším na další středu :)

    Laruta: :D no... ani nevím, co chci víc :D jestli to, aby raději ne... nebo že by bylo fajn, kdyby jo :D

    OdpovědětVymazat
  10. Niki :-DDD dobre že si to prežila ( myslím tie zranenia )! A ak budeš mať príležitosť určite vyskúšaj niekedy samotnú TRX hodinu, aspoň ja mám TRX-ko moc rada! Pozdravujem.

    OdpovědětVymazat
  11. Mám takovou radost, že to tak hezky dopadlo. :)) Budu se těšit na další zážitky z tvých tréninků. :P

    OdpovědětVymazat
  12. Tys měla úplný "pátek 13." :D nj někdy to tak je

    OdpovědětVymazat
  13. Nasrat :-DDD Ne ze bych byla fanda peprnych vyrazu, ale je fajn vedet, ze jsi taky smrtelnice jako my ostatni :-* Uzivej casu ve fitku, je to tvuj cas, jen o tobe a tvem tele, verim, ze do toho davas maximum!

    OdpovědětVymazat
  14. Chudáku, takovej den blbec! Ale přežila jsi to a super, že tě to bavilo :)

    OdpovědětVymazat
  15. Taky jsem před měsícem poprvé vyrazila na kruhový trénink. Každý mi říkal, jak moc to bude náročný. Jenže jsem byla dost zklamaná, ani jsem se nezapotila. A to rozhodně nemám nijak dobrou kondičku. Takže to byl můj první a poslední kruhový trénink a zůstanu věrná tae-bo, kam chodím jednou týdně:-)

    OdpovědětVymazat
  16. :D No vidíš, že jsi to zvládla, příště už nepůjdeš do neznáma a bude to lepší;) Jsi statečná

    OdpovědětVymazat
  17. Nikki, úplně ti z duše rozumím a fandím ti, že jsi prvotní nesnáze tak pěkně překonala. Tak nějak, a ještě hůř, jsem se cítila, když jsem šla poprvé do fitka.

    OdpovědětVymazat
  18. AHoj Niki. Dlho som tu uz nekomentovala a necitala clanky. ALe asi niekde tu som skoncila. Chcela som vedieť ci este stale cvicis aj vonku (posilka, kruhove...) alebo si ostala verna cviceniu doma. Ja som mala pokus o cvicenie v posilke a skusala som aj spinig, ale nic ma nebavilo natolko ako vyskladane programy od Jillian alebo inych, pri ktorych mam pocit ze makam kratko ale s vacsim efektom.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)