Home Circuit Training #1

Kruhový trénink je jedním z nejefektivnějších tréninků vůbec. Ráda se k němu vracím a pro dnešní den jsem si složila vlastní a předávám jej i vám, protože si myslím, že by se vám mohl líbit. 

Budete potřebovat činky a švihadlo. Pak také časovač pro intervaly. Jedou se tři kola. ☺
Kdo chce víc, dá víc. Začátečníci nebo mírně pokročilí mohou zkusit mezi 1-2 koly :)



OBRÁZKOVÝ PRŮVODCE

10 Lunge pulses + 3 Lunge Squats
(pozn. v gifu jsou pouze 3 Lunge pulses a 1 Lunge Squat pro ukázku. 
Nezapomeňte upravit pro workout :))

Push Up + Diagonal Knee Tuck

Jump Rope High Knees

Plank Rows + Jump Forward/Back 


Mountain climbers

13 komentářů:

  1. Neznáte někdo trik, jak si naposilovat ramena? Ať cvičím jak cvičím, pořád nejsem schopná vydržet v plank pose ani dělat kliky.. všichni říkají, jak je to těžké na břišní svaly, akorát mně to neutáhnou ramena a břišáky skoro necítím :o( jsem asi divná..?

    OdpovědětVymazat
  2. Sinapis: já už u toho také necítím břišáky, ale ramena jsem si klikama rozhodně posílila... a klasické na kolenou dáš?

    OdpovědětVymazat
  3. toto dnes vyskúšam.....len na tej plávajúcej podlahe sa mi dosť šmýka...neviete mi poradiť kde by som kúpila nejakú lacnejšiu podložku....karimatka je na figu, šmýka sa tiež....potrebujem takú gumenú...ale je to sakra drahé

    OdpovědětVymazat
  4. ja som si kúpila klasickú joga podložku v športovom obchode, drží ako pribitá a stála asi 8 €... Niki, prosím, aký používaš časovač? vieš o nejakom online?

    OdpovědětVymazat
  5. Lenka: určitě :)
    http://www.beach-fitness.com/tabata-timer/
    http://www.tabatatimer.com/
    http://fitlb.com/tabata-timer

    OdpovědětVymazat
  6. Na kolenou dám, ale tak dva nebo tři pořádně a pak jen takové 'podřepy' :oP nešlo mi to teda už před dětma, když jsem ještě měla aspoň trochu kondici, vždycky jsem měla ručičky jako hůlčičky :o) a to jsou kettlebell a činky moje oblíbené hračky :oD

    OdpovědětVymazat
  7. činky i kettlebell je jiná zátěž na ruce... chce to vyloženě provokovat ty ruce těma klikama, aby si na ten pohyb a na tento typ zátěže ty ruce zvykly, takže trénovat a trénovat. Nejdříve na kolenou, pak třeba s lehem na břicho... :) to půjde :)

    OdpovědětVymazat
  8. s lehem na břicho neznám.. najdu, zjistím, vyzkouším :o) jsem hrozná netrpělivka, když mi něco po měsíci nejde, tak už se vztekám :oD

    OdpovědětVymazat
  9. Super, tiez si myslim ze tento typ cvicenia je najucinnejsi a da sa trenovat v pohode aj doma a skvele sa pri nom znicim :-) urcite ho vyskusam, a tesim sa uz na dalsi :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkný kruháč Nikki, dík, právě odcvičeno!

    OdpovědětVymazat
  11. Fíha :-) super cvičení! Určitě ho budu zařazovat častěji, líbí se mi. Moc děkuji Nikki.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)