čtvrtek 22. května 2014

Fitness tag aneb co na sebe dnes (ne)prásknu

Po českých blozích poslední týdny koloval fitness tag, kde se blogerky a blogeři vždy pozastavili nad pár otázkami na svou osobu. I já jsem do tohoto řetězce byla nominovaná jednou moc prima slečnou B* z blogu Fit Food Maniac a tak jsem se konečně dopracovala k odpovědím i já. Nebudu přece trhat partu :) Akorát nikoho nebudu nominovat, aby to dotyčným nestouplo do hlavy :D (vtípek) :)) Tak jdeme na to :)) 

1. Co patří mezi tvojí oblíbenou snídani?
Nejraději mám (momentálně) rýžové vločky, které si připravuji ve vodě, jsou skvělé s rozmačkaným banánem, trochou skořice a pak už jen dolaďuji podle chuti ovoce, oříšky a semínka :)) Výborná je s rozpuštěným arašídovým máslem nebo tahini :)

2. Co nejčastěji řadíš do dopoledních a odpoledních svačin?
Já dost často dopoledne nesvačím a spíše po snídani už obědvám, ale odpoledne to řeším celozrnným chlebem - slunečnicovým, lněným, černým, k tomu nějakou šunku a hooodně zeleniny. 

3. Čím nejčastěji hřešíš?
To je takové už trapné říkat čím hřeším, bo to každej ví :D a pak stejně přijdou lidi a říkaj "fuj, jak to můžeš do sebe dávat" a já to nechápu takový reakce, protože každej máme to svoje "fuj", co do sebe neustále cpeme, takže... hřeším Coca-colou nebo Pepsi, ku prospěchu mému, že je to podstatně méně než před měsícem a zařazuji "ne-light" verzi :)) Méně sajrajtu :)

4. Jaké používáš doplňky stravy?
Asi každého překvapím, ale nepoužívám žádný. Ani protein. Dostávám na to poměrně dost dotazů a vesměs se všichni ptají, zda je tedy protein škodlivý, když ho nepoužívám :) Což je úsměvné :D Kdepak, protein není škodlivý, ale měli bychom se k němu chovat jako k jakémukoli jinému doplňku stravy. Když má někdo dost vitamínů ve stravě, proč mi měl brát tabletky, aby je doplnil? To samé je s proteinem, u mne se dost znatelně změnily chutě, dříve jsem nemohla maso skoro pozřít, dnes ho musím mít skutečně denně, čili bílkovin mám ve stravě dost a nevidím důvod, proč pít ještě protein, bylo by to zbytečné :) Nicméně, kdybych měla pít protein, zvolila bych od Reflexu, je to to nejlepší a nejchutnější, co na trhu je (podle mého názoru). Jelikož občas díky přerušovanému půstu cvičím na lačno, ohlížím se momentálně po nějakém BCAA doplňku, takže ten možná časem budu užívat :)

Teď jsem zjistila, že baštím občas proteinové tyčinky :D Vždycky si trošku ulomím, nikdy je nejím celé, takže opravdu jen doplňuji stravu.

5. Co ráda cvičíš nejvíce?
To se velmi často mění. Někdy mám ráda kardio, jindy cviky na břicho, někdy se vyžívám v nohách a zadečku, ale v těchto dnech jsou to dost určitě ramena, ráda klikuji a zvedám těžký činky :D Moc mě baví vylepšovat tricepsy a ramena, deltové svaly... a tak dál :)


6. A co cvičíš nerada?
Ani není nic, co bych cvičila nerada, ale po jedné milé nedávné zkušenosti, prosím, už nikdy ne aerobik, u toho jsem zralá napsat si parte.

7. Kolik hodin denně spíš?
Spala jsem před příchodem na svět mé dcery předpisových 8 hodin. Ne víc, ne méně. Dnes je to kolem 5-6 hodin. I když to jednou za 14 dní třeba během dne s Elčou dospím, vím, že je to málo, ale "I can't help myself" :D Život je krátkej :D (jo, i Nikki se vymlouvá jak prvňáček :P)

8. Piješ alkohol?
Nikdy. Nesnáším alkohol. Nesnáším odér alkoholu a co to s lidmi dělá. Tím absolutně neopovrhuji konzumenty alkoholu. Jen je to můj osobní přístup k této záležitosti, spousta lidí se neumí bez alkoholu bavit anebo naopak s alkoholem probouzejí v sobě to nejhorší "já". Něco je tu špatně. Jako vždy všeho moc škodí a lidé s alkoholem neumí často odhadnout ten limit toho, kdy je to už moc. Takže, nepřipíjím si alkoholem ani na Silvestra, ale abych nekecala, před dvěma lety jsem si lízla čokoládového likéru :D 

9. Máš sparingpartnera?
Ano, sama sebe.

10. Provozuješ jiný sport než fitness?
Wow, no... kdysi dávno jo. Několik různých sportů. Ale fitness vede, takže jen fitness. Ale chtěla bych zkusit cross-fit, nemá to k tomu zase tak daleko :)

11. Co si v nejbližší době plánuješ koupit?
Mám celý seznam věcí, co bych chtěla :D A jednou z věcí jsou bradla, která jsou momentálně na cestě :) Jinak mým snem je mít celý jeden pokoj mít jako tělocvičnu. Tak snad se toho dožiju :D 


12. Co tě přivedlo k oboru fitness?
Moje tlustá prdel? Jo asi ta... moc své prdeli děkuji :P Dnes je z ní zadeček :))

13. Jsi spokojená s tím jak momentálně vypadáš?
Ano. Jsem. Není to dokonalé, to naprosto klidně přiznám. Mám ještě pořád na čem pracovat. Bříško je stále od porodu povolené, ale už na pohled vypadá dobře, rýsuje se. Zadeček chci ještě zvednout a zmenšit a zakulatit a stehna by taky mohly být méně tvrdohlavé :D Ale jsem spokojená. Vcelku by mi nevadilo udržet si současnou váhu a jen tělo ladit trpělivě jako nástroj :) Třeba se za půl roku na sebe podívám a budu vypadat 100x lépe a řeknu si, jak jsem v současné fázi mohla být se sebou spokojená. Ale fakt jsem. 

14. Máš nějaký vzor a cíl?
Ano mám. Kromě jiných Jillian Michaels (Zuzka odpustí). Ta to všechno odstartovala. Nevzhlížím k ní jako k ideálu krásy nebo vysněného těla, ale jako k ženě, k člověku, k babě, co má neskutečný charakter, je v ní všechno - projevuje radost jako dítě a umí dřít jak chlap. Opravdu bude mít můj celoživotní respekt. 


15 komentářů:

  1. Jupi jupi!
    Jsem moc rada že jsi se sebou spokojena, mas důvod. Je z tebe kočka! :-)
    A Jill, te bych taky mohla děkovat <3

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně někdo s kým mám stejný názor na alkohol. Nesnáším opilé lidi,chovají se nekontrolovatelně a kolikrát trapně (je hrozné svojí 70tiletou tchýni slyšel mluvit vulgárně).V rodině mýho mužskýho jsem divná já, že nepiju alkohol (ně že by to byli spiťaři,ale rádi si dají). Nedokážou pochopit, že mi ta chuť alkoholu prostě nechutná. Místo těch kalorií bych si radši dala čokoládu :). Jsem prostě černá ovce rodiny :/

    OdpovědětVymazat
  3. ...mohla bych se pod to taky podepsat... jenom přiznávám, že sem tam si dám skleničku něčeho ostřejšího, sorry, ale fakt jenom decentně :)...samozřejmě nesnáším opilé lidi, jenom chci říct, že je rozdíl si dát sklenku nebo celou lahev ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, nikdy jsem nezkoušela pátrat, že by se leberťácký bradla daly koupit domů. Na cvičení Lebert chodím asi 3/4 roku a je to perfektní.

    OdpovědětVymazat
  5. Odpověď na otázku číslo 12 mě totálně odzbrojila :D vtipný a výstižný

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké odpovědi, ráda jsem si je od tebe taky přečetla :). Je krásné číst, že jsi spokojená, tvoje forma je opravdu výtečná a to jsi ještě mamka dvou dětí! Neskutečné :). Jillian je podle mě také veliká osobnost a hrozně se mi líbí, jak se všude směje a přesně jak píšeš ty, neskutečný charakter.

    OdpovědětVymazat
  7. Tvoje odpověď na otázku č. 12 je fakt luxusní! :D Jillian je vážně úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  8. healthy : naprosto rozumím...u nás je to podobné...za každou cenu si musím dát a nikdo nechápe, proč to nemusím :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Nikky,chtela jsem se te zeptat odkud jsi objednavala ty bradla?

    OdpovědětVymazat
  10. Nikki, presne, ty bradla me taky zajimaji.A taky jestli sis objednala ty, co jsou na obr.a za kolik tak jsou? Diky

    OdpovědětVymazat
  11. Co sa tyka cvicenia, Nikky prosim Ta nevies nahodou, ci Jillian Michaels ma nejake dalsie 20 minutove workouty okrem standardnych 30DS a Rpped in 30? Ostatne, co som skusala su min.30 minut a viac, a to mi casovo nevychadza. ( Zuzka Light ma nebavi ) Dakujem za odpoved!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Body Revolution má podobnou časovou dotaci ;) nebo Killer Abs. Ale není problém rozdělit si hodinový workout na 3 20min části. dělala jsem to taky.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné odpovědi! :) hlavně ty poslední dvě jsi napsala opravdu nádherně.

    OdpovědětVymazat
  14. U dvanáctky jsem vyprskla smíchy :-)
    Taky mě to neminulo...http://lemonaidlucyruns.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)