Extreme Fat Burn!!!


Úkolem tohoto tréninku je jej prostě odcvičit za co nejkratší čas s tím, že dodržíte techniku 
a formu všech cviků. Žádné pokřivené kliky alá něco mě lechtá v pase, pulzování v dřepu
pěkně hluboko, high knees kolena vysoko a burpees pěkně s výskokem.

Můj čas byl 17:22.

Jedna dobrá zpráva. Můžete začít jakýmkoli cvikem a různě kombinovat mezi sebou 
podle vlastního uvážení. Je jedno, jak tento workout odcvičíte. Důležité je jej dokončit 
s celkovými počty odcvičených opakování. 

Výborné kardio a výborné na nohy :))) A nezapomeňte, že u všeho zapojujeme i bříško, 
takže na něj při cvičení myslete. 

Trénink je určen spíše pro pokročilejší, ale vyzývám i mírně pokročilé, kteří si mohou 
zkusit odcvičit z každého polovinu. :)) To dáte!!! Věřím tomu!

Ať se workout líbí a jste po něm mokří stejně jako já :)

Nikki

49 komentářů:

  1. 200 squatů, to umřu :D Ale jo, dnes to dám :D

    OdpovědětVymazat
  2. push ups hmm dneska v Zuzčiným videu bylo 30 raptiel push ups a po včerejším chest day + shoulder day v posilce jsem myslela, že umřuuu :D
    Ale vypadá to pekelně, určitě někdy zkusím!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Valerie: pozor, nejsou to "dřepy", nechci si odrovnat kolena :D jen "pulsování"... udělej dřep a pulzuj :)) vypadá to strašně, ale věř, že to dáš .. horší jsou ty burpees a kliky :D

    OdpovědětVymazat
  4. a tie Burpees si robila aj s klikom alebo len podržala pozíciu? High knees rátam každú nohu? Ďakujem :) idem do toho

    OdpovědětVymazat
  5. Silvia: burpees klasicky skokem do plank pozice, zpět a výskok nahoru :) to bychom se uklikovali jinak :) a high knees každou zvlášť, ano :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jdu do toho. Dneska vecer. A jestli si zitra nesednu na zachod....! :-D

    OdpovědětVymazat
  7. No ty jsi ďábel, to bych asi nedala! Prosím, chci se zeptat, jestli po trénincích zařazuješ na doplnění minerálů isotonické nápoje? Četla jsem, že by člověk po tréninku ještě asi 45 minut neměl jíst, protože tělo dál spaluje a když mu dám jídlo, soustředí se na trávení a spalování se zastaví. Platí to i pro ionťáky? Tenhle týden jsem si "naordinovala" kardio workouty, po 25 min ze mě leje, tak mě napadlo, že bych asi měla doplnit minerály, ale nerada bych nadělala víc škody než užitku. Ještě bych chtěla tak 3 kg dolů, tak nechci do sebe zbytečně rvát kcal navíc.Jaký na to máš názor

    OdpovědětVymazat
  8. už sem vyzkoušela a uplně se mi klepou nohy :D dělala jsem totiž normální dřepy..můj čas je 21:23 takže mám co vylepšovat ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Burpees jsou tam teda vrazedny!!! Ale mam tak dobrej cas, ze premyslim, co jsem delala spatne....

    OdpovědětVymazat
  10. Klárka: určitě tělo nepřestane spalovat proto, že se soustředí na trávení :)) trávíme po celý den hodiny a hodiny :) Spíše je to jinak. když cvičíš, tak tím spálíš veškerý cukr z krve. Tělo pak dojíždí také na tucích a proto je dobré nejíst, protože v momentě, kdy se najíš nebo napiješ něčeho sladkého, tělo má opět v krvi cukr a je pro něj snadnější čerpat tam, proto se spalování z tuku zastaví. Já po cvičení nejím minimálně 60 minut, někteří to vydrží i 2 hodiny :) já už pak mívám hlad, takže jdu jíst. Takže pokud ty tvoje ionťáky obsahují cukr, určitě to do sebe nelij hned po tréninku, jinak to je dobrý tak na zvětšování objemu, tohle dělaj chlapi v posilkách, aby nabrali. ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuju :) dám si radši skleničku minerálky :D já myslela, že na růst svalový hmoty jsou proteiňáky a ne ionťáky.....

    OdpovědětVymazat
  12. protein taky, ale vyšší dávky, ten sval se musí živit, i když budeš chtít hubnout, tak můžeš protein pít, on sám o sobě nic nezmůže, pokud se tomu nepřizpůsobí strava ;) proto je to "jen" doplněk stravy :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi dobrá! Asi to vyzkouším, jen přemýšlím, že budu lemra a nahradím burpees, protože je vážně nemám vůbec ale vůbec ráda :D

    OdpovědětVymazat
  14. Andullie, to je škoda. Burpees trénují naprosto celé tělo ... a vyplatí se to ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Nikki?Mohu se tě zeptat trošku mimo téma?Na jedné fotce z kruhového tréninku máš vyfocené i hodinky, na kterých máš ukázané kolik si spálila kalorií a tak...kde jsi je prosím koupila? :) Předem děkuji za odpověď. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Vojto, jsou to Sigma PC 15.11 a objednávala jsem zde http://www.bikesport.cz/cz/produkty/sigma-pulsmetr-pc-15.11-model-2012_3257, ale jsem si jistá, že je dnes seženeš už levněji, prohledej na heureka.cz :))

    OdpovědětVymazat
  17. Takže když si je například dám na cvičení s Jillian, tak mi to spočítá kolik kalorií jsem spálil? :)

    OdpovědětVymazat
  18. tak akorát po 14 minutách a 28 sekundách totálního pekla pro moje kejtičky :D díky za super hiit!

    OdpovědětVymazat
  19. Nikki, bříško máš úplně perfektní! :)) Jsou vidět hrozně velké pokroky! :)) I přes těch pět (bylo jich pět? :D) cheeseburgerů .. :D Vůbec si neumím představit, jak bych to do sebe natlačila .. :D Máš můj obdiv, že jsi to nakonec zvládla spořádat! :D

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Vojta: určitě :) počítá to při jakékoli aktivitě :)) docela zajímavé to sledovat :)) Nastavíš si tam svou výšku, věk, váhu... a je to :)

    OdpovědětVymazat
  21. Katherine: oh, děkuji :)) jo, bylo jich pět :D ty první dva šly v pohodě, ale já předtím večeřela, nevěděla jsem, že je přítel přiveze, takže si mozek mezitím stihl uvědomit, že je už nasycenej a ty další tři už prostě byly peklo :D o pátém ani nemluvím, s ním jsem měla pocit, že se mi ještě dvě hodiny po dojezení držel v krku :D

    OdpovědětVymazat
  22. WOW! =D Tak už mám to peklo za sebou. U žádného jiného workoutu jsem se snad nikdy takhle nezadýchala. =D Když jsem to četla: 100 burpees? No, to je výzva. Během cvičení: 100 burpees?! To nezvládnu! Po cvičení: jsem machr! Zvládla jsem je! =D Nejvíc jsem se bála kliků, já bláhová. =D Burpees je makačka, nesnáším je! =D Taky tomu odpovídá můj čas: 25minut (cca podle mobilu). =D Ale jsem na sebe pyšná! =) Nikki, ještě by mě zajímalo, Ty máš ty chytré hodinky... =) Kolik jsi tímto cvičením spálila kalorií? Mimochodem, právě jsem si provonila kuchyň ovesnýma tyčinkama, už se těším, až je ochutnám. =)

    OdpovědětVymazat
  23. Tak to je opravdu extrém, určitě vyzkouším aspoň tu půlku, i když u "milovaných" burpees budu ráda i za dvacet :D, zkusím od každého cviku co nejvíc :)).

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Kristynko, delsi dobu jsem ti nepsala, tak nejak jsem mela co delat sama se sebou. Byly dva momenty, kdy jsem mela sto chuti proste se vsim prastit. Prislo mi, ze mi nevychazi nic: s detma jsem si nevedela rady, obcas odflakla jidelnicek, vaha a centimetry mi skoro 6 tydnu staly na stejnych hodnotach (do toho prisly i chmury ohledne penez, ekzem silenych rozmeru..) atd. atd. Rikala jsem si, ze bych se na vsechno z vysoka a zesiroka *** :-P Neudelala jsem to, protoze mi doslo, ze bych tim to svy rozpolozeni uplne dovrsila. Bylo by mi jeste hur. Takze jedu dal. Ted tedy 6W6P, ale neba me to tolik jako 30DS, nebo RI30. Taky to cvicim jen obden, chci videt, jaky efekt to bude mit takhle..
    PS: Proc je 6 Week 6 Pack jen v singularu? Prirozene bych dala 6 Weeks, ale vim, ze jsme se to kdysi ve skole ucili, ze v tomhle pripade to ma byt v jednotnym...

    OdpovědětVymazat
  25. Jo, a jeste jedna vec. Vim, ze jsi tu nedavno mela, ze vazis 61kg a ted koukam, ze mas cca 62,5. I to me motivuje, ze i tobe muze vaha poskocit. Ze to nemas jako z ucebnice jen dolu (me vaha osciluje mezi 69-70,5).

    OdpovědětVymazat
  26. Parádní workout, cítím se po něm fantasticky, i když jsem myslela, že ty burpees mě zabijou, jak já je nesnáším, ale ten pocit po dokončení, bože nepopsatelné, čas cca 18min-s jedním krátkým telefonátem na začátku grrr. Díky Nikki, více takových :)

    OdpovědětVymazat
  27. Mirka: ani mi nemluv, finanční situace u nás teď taky nabrala zajímavých rozměrů, vyúčtování na byt za loňský rok plus doplatky přítele na sociálním pojištění...jde to do hodně moc tisíců a já už plánovala, že všechny našetřené penízky na věci na cvičení prostě věnuji do rozpočtu rodiny. Přítel řekl, že ne. Tak se to prostě nějak musí udělat... jde mi z toho hlava kolem a včera, když jsem se to dozvěděla, tak jsem měla úplně stejné pocity jako ty... vy**at se na všechno, byla jsem úplně bez nálady. Tolik peněz!!! Ale tak nějak se to zvládne, musí :) Tak se drž :)

    6 Week 6 Pack je tady v singuláru, protože figuruje jako přídavné jméno - šestitýdenní ... kdyby bylo 6 pack in 6 Weeks, muselo by být už množné číslo, protože jde o podstatné jméno.

    OdpovědětVymazat
  28. Dana: mám z tebe radost a jsem na tebe moc pyšná, jde cítit, že jsi sama ze sebe nadšená a to mě prostě ohromně naplňuje :)) Budu se snažit dát do kupy další, které se ti budou líbit :)

    OdpovědětVymazat
  29. Mirka: ještě k té váze :D já i před těhotenstvím byla max na 62 kilech a pak už to dolů nešlo... ale teď mi to poskočilo prostě kvůli jediné věci, jsem jedla jak prase :D dopřáala jsem si, už jsem těch přísných režimů měla za 2 měsíce plné zoubky :) Potřebovala jsem povolit, abych zase mohla zabrat :)))

    OdpovědětVymazat
  30. dnes to prišlo...16:49, ale tie burpees sú peklo. mala som to na 5 sérií všetko, ale skoro som odpadla ... hlava sa mi točí ešte teraz ... fu

    OdpovědětVymazat
  31. nadherný workout!!! celých 15:14 min jsem tě proklýnala :D u nás na jihu celý den pršelo, takže jsem se vykašlala na běh a dala si tvou úžasnou výzvu a půl hodinky rotopedu.. moc ti děkuji a těším se na další :)

    OdpovědětVymazat
  32. Smarja to bylo strasny, hlavne ty burpees... :DD Ale dala jsem to za 14:02 a ted tu sedim, sotva popadam dech a leje ze me jako z vola :D Thumbs up;)

    OdpovědětVymazat
  33. 100 burpees? tak to byl fakt nářez...ale dala jsem to!!!! čas 18,08....dík Nikki

    OdpovědětVymazat
  34. Konečně jsem se k tomuto dostala... po tréninku (DAY 16 Bodyrock Boot Camp) a čas mám 15:54 :-) tečou ze mě úplné potoky potu. Super trénink :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Kristynko: :-*** Taky se drz holka, penize jsou issue, ktery dokaze potrapit (ale bylo uz hur). Diky za motivaci, jsi pro me inspiraci!!!

    OdpovědětVymazat
  36. 12:52 - kliky dámské, ale 70ks, angličáky bez výskoku (koleno) ale za to 250 squat pulses a 350 high knees ;) výživný trénink, díky :-*

    OdpovědětVymazat
  37. čas 16:40, rozdělila jsem si to na 5 kol:) Myslím. že čas mohl být teda o hodně lepší. Dost často jsem odpočívala a teď si nejsem ani jistá, jestli ty pauzy byly všechny tak úplně nutné, možná jsem mohla jen zatnout zuby, překonat to a pokračovat ještě aspoň chvíli tak snad příště:)
    U těch burpees jsem myslela že mě odvezou, nedala jsem snad ani jedno kolo víc než 13 v kuse :D a při prvním kole mi málem upadly nohy u squat pulses ale v dalších kolech už to bylo lepší:)

    OdpovědětVymazat
  38. Nikol,jsi skvělá, také mám pocit, že jsem zbytečně odpočívala, že stačilo zatnout zuby :) Ale člověk, když nemá čas, který by chtěl pokořit a jede to prvně, tak prostě to trošku šidí :D

    jsem ráda, že se ti líbil... tedy, snad se líbíl :D Papa

    OdpovědětVymazat
  39. To je snad samozřejmost že se líbil, přišlo mi zbytečný to dodávat, to ti musí být přece jasné! :D:)
    Tak příště se překonáme a žádné šizení:)

    OdpovědětVymazat
  40. Super trénink, Nikki, málem jsem nepřežila :-D Uvidím, co bude zítra :-)

    OdpovědětVymazat
  41. Uf, nepřesně jsem si přečetla popsání burpees a cvičila je tak s klikem, klasicky. Suprové cvičení, Nikki! Děkuju moc. Pro dnešek jsi mě odrovnala. :-D čas nic moc 23:23

    OdpovědětVymazat
  42. na čas bych moc nekoukala :))) když sis to navíc udělala náročnější :)) šikula :)

    OdpovědětVymazat
  43. tento workout si ordinujem celkom často! :) z tých tvojich asi najčastejšie :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)