E-book: Co jíst po cvičení a nepřibrat

Jedním z nejčastějších dotazů, na které se mne ptáte, hlavně ti, co se před nedávnem začaly, je ten, jaká strava je po cvičení nejvhodnější, jak dlouho po cvičení jíst a v jakém množství. Ani se vám nedivím. I pro mne bylo kdysi novinkou, že jestli na něčem vůči těm nejlepším výsledkům záleží, je právě první potréninkové jídlo. Netušila jsem, proč je tak důležité. Zjišťovala jsem si, co je tedy pro mne nejlepší, po jaké době jíst a podobně. Názory na onu věc se velmi různí, protože co jedinec, to různý cíl a od toho všeho se to odvíjí. Někdo cvičí ráno, někdo večer, někdo před večeří, někdo po večeři a pak nastávají zmatky, jak vlastně naložit s jídlem před spánkem. A (nejen) na to vám odpoví právě následující e-kniha z produkce velmi sympatické slovenské dvojice, která fitness světem žije :) 

Takže jak? Jíst či nejíst po cvičení? Z fitka do kuchyně je 68-stránkový e-book, který vám přesně na tohle odpoví. Najdete v něm 30 receptů, které sestavili ti nejlepší instruktoři a trenéři ze Slovenské a České republiky. Kniha obsahuje 5 kapitol, ve kterých se kromě receptů seznámíte s odpověďmi na otázky jak vybírat jídlo, dostanete pár rad přímo do kuchyně a odpoví vám na otázku, jak přesně a za jakých podmínek po cvičení jíst. 

Možná si myslíte, že jíte správně, ale výsledky tomu neodpovídají. Takže jak na to, abyste podpořili svalovou hmotu a hubnutí? Jakou večeři zvolit, aby cvičení nepřišlo nazmar? Kdy přichází po cvičení ta nejlepší doba na jídlo? A jaký typ? Není totiž jídlo jako jídlo. 

E-knihu jsem měla možnost si pročíst a sama zhodnotit, jaké recepty jsou pro vás připraveny. V první řadě se mi líbíl fakt, že byl různým instruktorkám věnován prostor pro vlastní prezentaci. Kromě receptů se tak dovíte jejich vlastní pohled na věc, jak se dostali tam, kde dnes jsou a samozřejmě nechybí ani odkaz přímo na jejich profil na FB či webové stránky, kde je možné jejich počínání a inspiraci sledovat a čerpat od nich. To jen tak na okraj :)

náhled do e-knihy

V jednoduchosti je síla a krása. A stejně tak k tomu bylo přistupováno v této e-knize. Recepty jsou složeny z minimálního počtu surovin, rychlé na přípravu, potraviny, které se používají jsou dostupné snad i v malém krámku někde na konci města. 

E-kniha je psána z části česky a z části slovensky, protože se autorka knihy rozhodla ponechat autenticitu receptu autora, od kterého pochází :) Velmi milé :)

Společně s knihou Z fitka do kuchyně na vás čeká také bonusový e-book Zdravé fitness polévky. Autorkou knihy je opět Lucia Méresová, která se s vámi podělí o 10 různých zdravých receptů na polévky. Lucia je nejen osobní trenérkou a výživovou poradkyní, ale instruktorkou mnoha fitness odvětví včetně zumby, interval toningu či body worku. Jsem si jistá, že vám i v této e-knize předá to nejlepší. 
Druhou bonusovou e-knihou je to nejlepší :) Hříšně dobré a zdravé sladkosti. Kdo by si rád nezamlsal. Ano, i přestože chcete hubnout, není vyloučeno, že si nemůžete dát něco dobrého na zoubek, v případě, že je toho v rozumném množství a připravené ze samých zdravých ingrediencí. E-kniha v sobě skrývá 12 nenáročných receptů, na kterých si pochutnáte společně se svou rodinou. Namátkou jsem vybrala Palačinky s vůní skořice, Tvarohovo-jahodové kuličky nebo Banánovo-avokádový zmrzlinový krém. 

***

Pokud vás e-knihy zaujaly a rádi byste si přečetli něco z oficiální stránky, můžete tak učinit kliknutím na obrázek níže :)) Cena za všechny tři e-booky je 14.95 EUR (cca 390 Kč) a k nim kromě jiného získáváte i doživotní aktualizaci. Nákupem nic neriskujete, jelikož automaticky získáváte 30 denní záruku vrácení peněz.

banner-rectangle-400-x-260.jpg

***

Vaše a svoje Nikki :) :D

9 komentářů:

  1. Já se v internetové podobě chystám na Fitness recepty, taky je to slovenská publikace;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Nikki, přítel chce nabrat svaly, chodí do fitka, ale není ten typ, co by nabíral svaly. Hodně taky naběhá na fotbale. Je vhodná nějaká kniha s recepty pro něj? Takový člověk po tréninku potřebuje hodně i sacharidů, tak mu nechci rvát večeře vhodné spíše pro mně, kdy JÁ chci BÝT FIT:)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že tato kniha je zaměřena spíše pro ty, co chtějí vytěžit co nejvíce z hubnutí. doporučila bych mu spíše tohle :) https://www.youtube.com/watch?v=bSeN1qofobE

    OdpovědětVymazat
  4. Knížka mě zaujala. Co jíst po cvičení a k večeři (často cvičím právě před večeří) teď řeším asi nejvíc, protože vůbec netuším, co by bylo nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Nikki, z masa jím jen ryby. Je tahle kniha pro mě zajímavá nebo tam najdu jen masové recepty? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ajta: v tom hlavním ebooku je dost receptů s kuřecím masem.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tato knížka vypadá moc dobře, potřebovala bych s touto tematikou trochu pomoci, jelikož jím cca po půlhodince zkrátka to jídlo, které má následovat, ale ráda bych se vyvarovala chyb :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pokračování zmiňované knihy, Z fitka do kuchyne 2, je do zítřka 25.11. v akci na Martinus.cz za 536 Kč (sleva 160 Kč): http://www.martinus.cz/?uItem=193026
    + 2 bonusy k tomu: http://www.martinus.sk/data/img/custom/03103_bonusove_knihy.jpg
    Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)