Crow Pose - Den 7 - (1. týden)

Tak. Po týdnu se opět hlásím, abych se vám ukázala, jak jsem zapracovala na "vráně" - moje pokusy první den najdete zde :)) Kromě jednoho dne jsem opravdu poctivě trénovala zhruba 10 minut denně, dokonce jsem jej trénovala i o pauze ve fitku před zrcadlem, když ostatní odpočívali (styděla jsem se jen maličko ) učila se podle různých videí techniku a systém toho, jak celou tu pózu vychytat. Konečně mě u toho nic nebolí, vím, kam dát ruce, jak položit nohy, nebát se naklonit dopředu a hlavně vnímat tělo a onen bod, kdy "TO DRŽÍ"  :D :D :D Jojo, je to důležité, přesně jak říkala i Zuzka ve videu, tělo si na ten bod musí zvyknout a naučit se ho a pak není těžké se v té pozici opravdu udržet. Pokud se celým nadšením nezačnete chichotat jak malé děcko a nespadnete :D

Na další pózu ještě nepůjdu, protože bych chtěla nejdříve ještě více zapracovat na této a udržet se celých 15 vteřin... tak snad to do příští soboty dokážu. Upřímně, nevím, ale mám ráda výzvy a budu trénovat :))

17 komentářů:

  1. Šikulaaa! Nikki, ty máš lýtka jak ruce! Ty hubeňoure jeden :-* Motivace jako blázen.

    OdpovědětVymazat
  2. Super Nikki! :)) Taky se takhle raduju, když se mi povede něco, o co se delší dobu snažím .. :D Koneckonců, kdo by ne ! :D :)

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Taky zkouším a stejně zatím pořád padám :-))

    OdpovědětVymazat
  4. bomba!! jde ti to skvěle a ještě líp si mě rozesmála těmi pády :D;) ale ty k tomu patří:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já vím, že tu asi budu za někoho, kdo je 100 let za opicema :D , ale mohu se zeptat o jakou výzvu se jedná a kde ji najdu? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jsem to musela hned jít vyzkoušet a spadla jsem jako zralá hruška okamžitě :D Čili máš můj velký obdiv, jsi šikovná a já si teď vzala do hlavy, že to prostě musím také jednou zvládnout :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vojta: ahojky, ta výzva probíhá u Zuzky Light na jejich stránkách.. trvá 10 týdnů, i když s mými pokroky to vidím na delší dobu :D když tak mrkni sem k ní :) http://www.zuzkalight.com/workouts/10-week-arm-balance-challenge/

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju! :) Vždyť už vydržíš docela dost dlouhou dobu v "crow pose", tak proč bys to se sebou viděla na delší dobu? :O :)

    OdpovědětVymazat
  9. no prý bych měla vydrž 15 vteřin, než se dostanu k další... bude to pro mne snadnější pak :P :D prý :) chci to ještě popilovat :)

    OdpovědětVymazat
  10. Máš pravdu, je to lepší dělat to o něco dýl a pak to mít snazší! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Wow, super! Já když jsem tohle zkoušela, nevěřila jsem, že to fakt jde :D

    OdpovědětVymazat
  12. Nikki zkuste ty ruce v lokti dát víc do pravého uhlu,ať snížíte těžiště a máte lepší oporu pro nohy a koukejte na konec podložky,kam jde pohled,jde i tělo;)Jinak pěkné:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)