sobota 24. května 2014

Crow Pose - Den 1 - (1. týden)

Už asi měsíc se rozhoduju a přemlouvám, že bych měla konečně jít do výzvy, kterou Zuzka Light na svých stránkách nějaký ten týden vede. Jedná se o různé jóga variace a pózy a Crow Pose je první na řadě. Na trénink každého cviku máte týden a každé takové zlepšení jednoho cviku vás posune k dalšímu: Celá výzva má 10 týdnů, já se donutila své pokroky natočit, no, dnes to dopadlo strašně :D Ale o to víc pak bude chutnat pokrok :)) Takže dnes tedy první den :P Nechcete se přidat? :)) Klidně do komentářů postujte své fotky nebo odkazy na vaše vlastní videa, moc ráda se podívám :)

17 komentářů:

  1. Ten vražedný pohled na pejska je za všechny prachy :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vas čoklík je strašný manekýn, je všude :-D :-D ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nikki, zkus se zaměřit na polohu rukou. Stačí třeba jen o maličko posunout blíž/dál a hned budeš mít lepší těžiště a udržíš se ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, tak já trénuju už asi měsíc a kousek, ne každý den, protože vážím milion kilo a bolí mě z toho zápěstí. A k nějaké výdrži jsem se dopracovala asi až před týdnem, takže tak :-)
    A jinak chudák Miki, takový vražedný pohled na něj házíš... :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Super, já jsem to našla u zuzky v podělí, takže už mám 6. den z week 1, ale jsem na tom asi pořád stejně :D možná trošililinku líp jak ty, ale můj hlavní problém je, že mám strašně slabé ruce :/ sice od listopadu, kdy jsem měla jen takové páratka, si připadám jak kulturista, ale nic to není :D ale ty deltové svaly už se mi rýsují... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Závěr je nejlepší. :D Taky jsem tak hodila držku. :D Je to fakt o hubu ty pózy, ale to dáme. :)) Trénovat, trénovat, trénovat. :))

    OdpovědětVymazat
  7. První krůčky jsou těžké, ale to se naučíš brzy, uvidíš. Jak píše Kriss, trénovat a trénovat. Do Zuzčiny výzvy jsem se také už před nedavnem pustila a díky tomu, že jsem se józe věnovala už nějaký čas předtím, tak mi to docela jde. Pro ukázku: http://nd06.jxs.cz/234/676/906c2827ba_97702582_o2.jpg :)
    A mám i dvě videa na YT, takové "sestavy". https://www.youtube.com/watch?v=85ScDHlFK-w

    OdpovědětVymazat
  8. Super post:-) Ten pohled, cos hodila na pséka, moc dobře znám. Měla bys vidět mně, když se snažím a ono furt ne a ne:-) Beztak - dobře Ty! Na červen ještě nemám vypsaný výzvy, tak tohle bude jedna z nich.

    OdpovědětVymazat
  9. Kriss: jojo, budu :D já tam původně ten polštář nechtěla, ale říkám si, nedělej machra :D


    Dona: já o tobě vím, že jsi v tomto skvělá, určitě bych neřekla, že ti to "docela" jde, ale jsi výborná :))) Jde vidět, že se tomu věnuješ, určitě setrvej :)) a na to video jdu kouknout :)

    Iva: my takhle na sebe koukáme často :D jeden pohled je víc jak tisíc slov :D

    OdpovědětVymazat
  10. Brácha to udělá v klidu a když viděl moje pokusy, donesl hned tři polštáře :-D Dost mě z toho bolí zápěstí....

    OdpovědětVymazat
  11. :D chlapi s tím vesměs problém nemají, ani můj přítel ani můj 60ti letý otec s tím problém neměli, mají prostě od přírody pevnější ruce, paže a lepší konstrukci :) já bych to i zvládla, ale hodně mě bolí, když kolena položím na ty ruce, jako bych se tlačila do modřín. Dělám chybu v tom, že je nedávám dostatečně vysoko, musí přijít až k té jamce pod pažemi :))) tak musím trénovat :))

    na zápěstí pozor, doporučuji nejdříve zpevnit, dělat kliky apod. jinak se to léčí dost dlouho! ;))

    OdpovědětVymazat
  12. To zní skvěle! Jdu do toho :D Jinak ten pohled na pejska mě taky rozesmál :DDDDDD Valerie

    OdpovědětVymazat
  13. Taky se na tohle chystám, ale bolí mě pravé zápěstí, tak musím počkat. Nevím, jestli "myší" nemoc z práce (od počítače), nebo jsem si něco udělala při cvičení. Každopádně s jednou rukou jsem odvařená.

    OdpovědětVymazat
  14. jdu do toho, ale nějak nevěřím, že se někdy odlepím od země :-D dneska tedy první pokus za mnou :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Já nevím, jestli nedělám něco špatně, ale udělala jsem to hnedka na poprvé a nespadnu.. že by průprava z yoga inferno?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)