sobota 31. května 2014

Báječné nakupování (9)

To, že jsem si koupila bradla na cvičení už víte, tak vám je sem cpát znovu nebudu, i když bych se pýchou pochlubila nejraději celému vesmíru :D Ale pojďme se podívat na další moje úlovky tento týden a co na ně říkám :)) Dnes to nebude jen o jídle... jupí :)


Rýžovo-mandlové mléko  jsem kupovala prvně v životě, u nás ve zdravé výživě stál litr 47 Kč. Část mám ještě uschovanou pro shake, ale včera jsem dělala s tímto mlékem rýžový nákyp a musím říct, že jedině rostlinná mléka jsem schopná pozřít jen tak, neochucené. Klasické kravské nepolknu ani omylem, pokud tedy do něj nedám banán nebo kakao. Tohle bylo krásně jemně voňavé, jemné na chuť, sladké tak akorát a v rýži to udělalo neskutečné divy :)) Určitě pro něj někdy půjdu zase a ráda investuji.


Až půjdete kolem těchto dezertů a budete si říkat stejně jako já "ooo, to je pecka, ovesné dezerty", nechte je ležet tam, kde leží, protože tohle prostě nemůže normální člověk pozřít. Chápu, že zdravý kelímek to asi bude, ale všechno má své hranice a v momentě, kdy jsem otevřela čokoládový, jsem ještě hodiny cítila po kuchyni smrad. Jako byste otevřely nějaké čistidlo. Chuťově to byl naprostý odpad. A ne! Nebyly prošlé ani zkažené. Bylo to prostě jedním slovem strašné a pokud bych měla v rukávu hodnocení typu "odpad", tohle by jej dostalo. Dávám jednu hvězdičku... ani nevím za co :D Asi za to nadšení v obchodě :)



A tohle určitě poznává většina z vás. Ano, byla jsem si udělat radost do Lidla - tedy přítel udělal :))
Do Lidla nikdy nechodim, ale od čtenářky Klárky jsem dostala tip na kraťásky, podobné těm, které jsem měla ve svém wishlistu a opravdu moc se mi tyhle na první pohled líbily. K nim jsem vzala také tílko, protože je prostě skvělé :) Oba kousky jsou krásně lehoučké a moc příjemné. Bod plus značce Crivit!

A co vy jste si pořídili nového? :))

Nikki ♥

23 komentářů:


  1. Já si koupila od Jori ořechové máslo ze 4 druhů - kešu,arašídy,mandle a myslím lískové. Je neuvěřitelně dobrý. Já i děti ho milujeme.

    OdpovědětVymazat
  2. Ryzovo-mandlove mleko jsem jeste nemela, ale porad jsem vahala, zda koupit x nekoupit. Ted je to jasne, koupit! Z rostlinnych u me vzdycky vedla alpro soya.. Co se tyce dezertu, mas pravdu, je fakt priserny! Jednou jsem si ho koupila ve skolnim bufete, a uz nikdy vice! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Nikki :), já mám 80 % svojí sportovní výbavy z Lidlu a nedám na ni dopustit! Např. funkční tílko co mám z Lidlu od značky Crivit za 200 Kč stálo od značky Odlo 1000 Kč, mám doma obě dvě a neshledala jsem mezi nimi žádný rozdíl ve funkčnosti, jediným rozdílem je cena!

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si tento týden poprvé v životě koupila arašídové máslo a už teď vím, že jsem to neměla dělat, protože v něm mám permanentně lžičku a ujídám, jaká je to dobrota :) pak jsem ještě vyzkoušela směs na římské lívanečky a taky je to mňamka, takže doporučuju :)

    OdpovědětVymazat
  5. My jsme včera udělali nákup věcí do kuchyně - máme novou váhu, skleničky, stěrku na vyškrábávání těsta a chňapky :-D No a co se týče jídla, tak je to furt něco :-D

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem si koupila sirup z agave a zlila jsem s ním rebarborový koláč, a konečně jsem vyzkoušela chia semínka a tentýž koláč jsem s nima posypala, obojí je ňamka na koláči i mimo něj :o) a minulý týden jsem si zásoby obohatila o sportprsenku adidas a tříkilové činky.. z lidla mám taky dost hadříků :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Ovesný dezert, nebo-li jak říkám já "ovsík" kupuji už několik týdnů a ten čokoládový mi moc chutná. Ale chápu, že někomu to prostě nejede. Ten vanilkový je opravdu hnusný :D

    OdpovědětVymazat
  8. Kraťásky mám taky, jen ty zelený a jsou super :-) V Lidlu mají vůbec kvalitní oblečení a za super ceny.

    OdpovědětVymazat
  9. Kraťásky a tílko mám také + ještě tu černou sportovní podprsenku! :) Tílko je docela průsvitné, ale hrozně pohodlné! Mám z toho obrovskou radost :) ..a o to větší radost mám z kraťásků velikosti XS, které mi jsou dokonce volnější! :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mně třeba kravské mléko nevadí ani náhodou, občas mám pocit, že bych ho klidně pila po krabicích .. :D Ale tahle rostlinná chci taky delší dobu zkusit a rýžovo-mandlové zní opravdu skvěle .. :)) Co se těch ovesných dezertů týče - přesně proto žádné takové 'dezerty' a 'jogurty' nekupuju, raději si uvařím vločky sama doma a nějakou mňamku si z toho splatlám .. :D V tyhle věci nemám vůbec důvěru ... :) A Lidlácké věci jsou kapitola sama o sobě! Není to nějak drahé, je to kvalitní a ještě to vypadá dobře .. Co víc si přát? :)) Jenom je umění sehnat daný obleček ve své velikosti, ještě když už je druhý den, kdy daná akce trvá .. :D

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  11. já si v Lidlu koupila taky kraťásky v mátové barvě a boty na běhání, ty mám od nich už druhé a jsem s nimi nadmíru spokojená! super :)

    OdpovědětVymazat
  12. Kraťásky luxusní! Já ta rostlinná mléka naopak vůbec nemůžu samotná, zvlášť tahle kupovaná. Doma udělaná jsou podstatně lepší. Já jsem si tento týden udělala radost thajskými kokosovými ořechy.

    OdpovědětVymazat
  13. Jednou jsem si koupila ten vanilkový ovesný dezert a letě do koše... nic horšího jsem snad ještě nejedla.

    OdpovědětVymazat
  14. Ty Lidl hadříky vypadají báječně! Dostanu se do Lidlu až v pondělí, snad je ještě za tak krásné ceny budou mít v mých velikostech :D Valerie

    OdpovědětVymazat
  15. A ještě jeden tomu podobný akorát asi sojový s müsli a je to podobný hnus. tohle jsem si jednou myslela, že tím nahradím snídaně, když nestíhám kaši, ale vůbec.

    OdpovědětVymazat
  16. Jak jsem viděla ty kelímky, už jsem plánovala nákup! ještěže jsem si přečetla i text! :D A oblečení z Lidlu vypadá moc dobře, škoda že jsem ho tam neviděla! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty kraťasy jsem uloupila taky, konečně mají v lidlu i XS (mohlo by být ještě o kousek menší teda :D)... tílka neměli :-/
    Sportovní oblečení z lidlu je fajn, kvalitou podobné "normálním" sportovním značkám, i když musím se přiznat, že do bot, batohu nebo krosny a dalších outdoorových věcí z tama bych nešla.

    OdpovědětVymazat
  18. my sme si pořídili nový byt... a nič iné si pol roka nepořídím :D

    OdpovědětVymazat
  19. Tak ten nátělník je luxusní... :) a ten dezert, jsem si říkala jé to bude dobrota, hned v pondělí letím do obchodu! No tak asi ne :D

    OdpovědětVymazat
  20. Vcera jsem si dala vyborny recky jogurt cokoladovy a byl naprosto luxusni.Ted, kdyz na nej vzpominam, bych si ho dala znovu.

    OdpovědětVymazat
  21. ...já jsem poprvé vyzkoušela ALABURKY, což jsou pražené sojové boby... pokud jste "oříškoví", tak hurá do toho...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)