Báječné nakupování (8)

¨
Jelikož jsem často četla názory na chutnost těchto tyčinek z Rossmannu, jednoho dne jsem se 
vydala do obchodu a rozhodla se vyzkoušet. V první řadě bych měla říct, že u nás mají pouze čtyři
druhy, nevím, jak je tomu jinde a docela dost jsem se zhrozila nad složením. Vlastně úplně
nejlépe je na tom tato banánová tyčinka, která skutečně chutná jako banán, to jí nemohu upřít,
ale taky snad jako jediná je opravdu proteinová tyčinka. Když jsem se podívala na složení 
citron-tvaroh například, to prostě pro mne není proteinová tyčinka, ale sacharidová. Našla jsem
rovněž pár diskuzí zabývající se těmito tyčinkami a jak někdo přesně poznamenal, bylo by lepší 
tyhle tyčinky brát jako alternativu čokolády. Vím, že je zde hodně lákavá cena, ale kvalitu si za 
těch pár korunek opravdu nekoupíte. Věřte mi. Nicméně chutnala mi a šla jsem si pro ni znovu během
týdne, když mne chytla mlsná :) Za to, že je složením na tom nejlíp, tak hodnotím ještě dobře :)

Nedostatkovým zbožím u nás ve zdravé výživě je tato granola s pekanovými ořechy a javorovým 
sirupem. Zkoušela jsem stejnou s malinami a ta byla naprosto bombastická. Tato nebyla špatná,
ale něco jí chybělo. Oříšky :)) I těch pár co v sáčku bylo mi vyjedl přítel, pokud mám srovnat
s tím malinovým balením, to byla jiná liga. Jinak je velmi příjemná, mírně nasládlá a byla skvělá 
do bílého jogurtu z ovčího mléka, které vidíte níže :)

Proč se tohle neprodává všude? Prostě všude. Nikdy jsem tak skvělý jogurt nejedla. Konzistencí
připomínal až tvaroh, jak byl hustý a chuťově fantastický. Kupovala jsem u nás ve zdravé
výživě a tedy rozhodně ne naposledy. Ani jsem ho nesladila. To byla prostě chuťová extáze. 
Pokud tento jogurt z ovčího mléka někde najdete, sáhněte po něm. 

Pro dnešek je to vše a já vám přeji prima víkend :))

Nikki

5 komentářů:

  1. Ahoj Nikki, musím se zastat těch sušenek, nevím, jaký druhy tam máte, ale ta tvarohovo-citronová opravdu není proteinová, ale energetická, je to na ní i napsaný, proteinový jsou jen tahle banánová, pak čokoládová a vanilková :-) Terka

    OdpovědětVymazat
  2. Niki ta tyčinka citron tvaroh ale není ani myšlená jako proteinová!! Protejnovky jsou jen čokoládová, banánová a vanilková. Ty mají jakž takž totožné složení, kolem 32% bílkoviny. Jsou hodně podobné těm v DM. Já ujíždím na té vanilkové a to vanilkovou příchuť normálně nemusím, ale beru to spíš opravdu jako dezert, který si dávám o víkendu ke kávě ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano ano, přesně jak píše Michellka, citron tvaroh je brána jako fitness tyčinka - sacharidová, podobná je i v DM. Bohužel mi taky chutná nejvíc, ale nekupuji si ji. Já si většinou beru tu čokoládovou, banánovou kupuju v DM a vanilku nemám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. je to možné, já koukala jen na složení, protože u nás to mají všechno při jednom u sebe :))) nicméně znám minimálně jednu osobu (a já to nejsem), která je jako proteinové kupuje :) příště až tam půjdu, tak na to kouknu, ale dala bych ruku do ohně za to, že ji tam i u nás maj jako proteinovou... na štítku. Ale třeba se mýlím, možné to je.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten jogurt z ovčího mléka taky miluji! A mají ho u nás pravidelně v Albertu, chvíli byl i v Bille. Ale tedy o dost dražší než v té zdravé výživě. Ovšem často ho dávají i do akce, protože to asi moc lidí nekupuje :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)