Báječné nakupování (7)


Je sobota a s ním další báječné nákupy. Byla jsem opět ve zdravé výživě a potřebovala jsem kokosové mléko. Kaufland daleko a přiznám se, nechtělo se mi tam. Prodávali jedno v krabicích, ale když jsem se podívala na složení, kokosu tam bylo snad jen 4%. Tak jsem vyhrabala doslova z jakési zapadlé poličky tohle za nekřesťanských 82 Kč, ale zase složení slibovalo, že 66% je kokosu a zbytek voda. Nic víc. Žádné přidané látky, aditiva, škroby, moučky, nebo co to obsahoval ten paskvil v krabici. Tohle kokosové mléko je neskutečně husté, musela jsem nožem pořádně zabrat a udělala si z něj dezert s chia semínky. Byl nesmírně jemný, chutný, neošizený... ale díky ceně taky dost určitě naposledy na mém stole :(


Tohle tady snad ani nebylo potřeba, ale chtěla jsem vám ukázat moji momentálně nejoblíbenější listovou zeleninu. Polníček. Jsem schopná si jej narvat do pusy jako králík :D Jelikož je drobný, skvělé se napichuje a miluji ho k masu. Koupila jsem v Kauflandu, pokud jste jej ještě nezkoušeli, sáhněte po něm. 


Špaldové pukance jsou něco jako rýžové burizony jen s tím rozdílem, že je výživnější a obsahuje také daleko více bílkovin. Špalda sama o sobě je sladší, tak se například nasypáním do jogurtů nemusí už přislazovat. Moc mi chutnala. A díky ní určitě vyzkouším i jiné varianty. Ráda bych s těmito pukanci chtěla vyzkoušet domácí variantu zdravých knedlíků. Jak používáte vy? :))

Pochlubte se svými novinkami doma na stole :)

Nikki.

15 komentářů:

  1. Jee, polnicek ja taky miluju.Nejradej ho mam kdyz se malinko pokame olivovym olejem, to pak dostane uplne jinou chut a je to labuzo, k tomu mozarelu a rajcatka..hmmmm namka :)
    Kokosove ml.jsem si chtela koupit, ale manzel to zavrhnul, ze ho nepotrebujem....tak snad casem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Polníček taky miluju :) Nejradši ho mám ještě s rajčetem a mozarelou :)
    Ty špaldové pukance vypadají dobře, tak pro ně hned v pondělí zamířím do zdravé výživy :D

    OdpovědětVymazat
  3. Už několikrát jsem v Kauflandu na polníček koukala, ale nikdy ho nekoupila. Teď ale vim že to byla chyba a musím to napravit! :-) Děkuju za inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Polníček je výborný! Hrozně se mi na něm líbí, jak je jemňoučký. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nikki ja si robím kokosové mlieko doma a vyjde to omnoho lacnejšie :)) stačí ti len strúhaný kokos a voda :) a tých špaldových pukancov sa nemôžem dojesť :D

    OdpovědětVymazat
  6. ALex: já jej také dělala doma, ale s tím kupovaným se to nedá srovnat. To je fakt husté mléko... s tím strouhaným kokosem mi to asi nejde :( jak jej děláš? já to měla jak bílou vodu :(

    OdpovědětVymazat
  7. nikdy bohužiaľ nebude také husté ako toto kupované :/ pri tom domácom asi treba vychytať pomery, .. ja používam asi 100g strúhaného kokosu (v bio kvalite) a šálku vody.. Vodu nechám zohrať (ale nesmie vrieť), zalejem ňou kokos a nechám odstáť približne hodinku .. rozmixujem a precedím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kokosové mléko jsem si v poslední době moc oblíbila :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Polníček zbožňuju a jím ho normálně jako králík :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Polníček je výborný...s kozím sýrem nebo i mozzarellkou a sušenýma rajčátkama, oliváčem.... mňam mňam :-)
    Kokosové mléko jsem taky doma zkoušela. Není zlé, ale na Rapunzel teda nemá...to je úplně jiný level. Kupuji ho podle aktuálního stavu peněženky....

    OdpovědětVymazat
  11. Kokosové mléko zbožňuji! ♥ Na kolik tě vyšlo tady to?

    OdpovědětVymazat
  12. Kriss: asi sis nevšimla pod fotkou :D nekřesťanských 82 kč :(

    OdpovědětVymazat
  13. holky u ceho najdu kokosove mleko v Kauflandu? hledala jsem ho tam ale nenasla.. diky moc

    OdpovědětVymazat
  14. Markéta: u nás jej mají na takových dlouhých policích nad mrazákama, jak je mražená zelenina a maso ;) třeba to bude podobné u vás. Mají u nás dokonce dva druhy na výběr :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)