Báječné nakupování (6)

V dnešním díle toho bude trošku víc, ale moc ráda bych se právě o tyto dobroty chtěla s vámi podělit najednou, napříště bych zase chtěla jiné věcičky... hned na začátek nudné řečičky... a přehoupneme se pěkně na mňamky :)


Jak vidíte, tento džus je určen pro děti od 4 měsíců :D Ale proč jej tady mám já? Nu prostě proto, že v takovém multivitamínu máte to nejlepší. Věci pro malá mrňata musí být a jsou hlídané a tak, když otočíte krabičku, zjistíte, že všechno ovoce pochází z bio zemědělství, v džusu jsou jen přírozeně se vyskytující cukry a celkový i chuťový vjem je prostě znát. Aby taky ne. Půl litru v Rossmannovi stojí 30 Kč. Malinké jsem zkoušela ředit s kojeneckou vodou, jen jednou, aby měla změnu a trošku si to zpestřila :)) Zbytek jsem sprostě vypila sama :D



Celozrnnou pšeničnou krupici jsem používala v kombinaci s ovesnou moukou do lívanců jako náhradu polohrubé mouky. Lívance nemohly dopadnout lépe. Mám s touto krupičkou velké plány ještě, kdyby jste však sami pro tuhle věc měli své upotřebení, podělte se, ráda se něčemu novému přiučím :)) 


Jak víte, bojovaly jsme s maličkou hodně dlouho s kravskou bílkovinou. Je na ni alergická. Mléko či tvaroh stále zůstává tabu, ale jogurt nám byl doporučen zařazovat právě na to, aby si malá zvykla. Po klasickém bílém jogurtu se malinko osype, ale po těchto bio z Billy nikdy. Cena je přijatelná (9,90), jsou krásně husté, chutné, malá je miluje třeba s rozmačkaným banánem. Nedám na ně dopustit. 


Moje premiéra s tofu, věřili byste tomu? :))) Vybrala jsem si tohle uzené a byla jsem překvapená, že to chutná jako uzený sýr. Opravdu jsem se bála různé pachuti a podobně. Překvapily mne dosti vysoké hodnoty bílkovin na 100 g a co si budem říkat, ta cena je luxusní za  takovou dávku bílkovin :)) Takže je nekupovala naposledy. Moc mi chutnalo i do salátu. No ale vesměs jsem to snědla jen tak.. chodila jsem ulamovat a krást do lednice. A příteli to nechutná, jupííí :D


Miluji snídani s rýžovými vločkami a říkala jsem si, že dám šanci i těmto kukuřičným. Oproti rýžovým mají vesměs stejné sacharidové hodnoty, ale jsou na tom o krapet lépe s bílkovinami. Nemohu však říci, že by byly lepší :)) Kdo by chtěl zkusit, jako vždy, kupovala jsem v Kauflandu. 


A co vaše novinky? Co nového jste ochutnali? Poradíte, co si koupit nového? 

Nikki.

18 komentářů:

  1. Já jsem si při svém prvním chutnání tofu, koupila natural, a fakt mi to nechutnalo :-D. Ale neodradilo mě to, a od té doby si kupuju příchuť zeleninová, a chutná mi moc :) (ostatních příchutí se bojím)

    OdpovědětVymazat
  2. Před rokem jsem se dala na zdravější cestu svého stravování, tofu pro mě bylo v tu dobu něco úpně nového. Nyní na něj nedám dopustit a využívám ho k nahrazování masa. Mám ozkoušeno více variant, přírodnímu se musí k chuti trochu dopomoci buďto kořením nebo bylinkami, uzené je top, marinované využívám občas, ale je také dobré, bylinkové a zeleninové prostě mňamka jen tak na zobnutí k televizi po cvíču :) Tofu se určitě nebojte!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Doporučuji uzené tofu nastrouhat na jemném struhadle, přidat na pánev k osmažené cibulce a zalít vajíčky - udělat na způsob míchaných vajíček. Přidávám jen trošku sojovky a pepře. Výborné! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tipy, Nikki! Moje oblíbené tofu obvykle kupuju v dm (uzené s ořechy), ale teď ho nemají, fňuk...
    Ochutnala jsem Alpro Soya drink s vanilkou a ráda ho občas zařadím.

    OdpovědětVymazat
  5. ja som experimentovala s kokosovým mliekom, už predtým som ho ochutnávala, ale teraz som kúpila také kvalitnejšie... ale aj tak tomu akosi neviem prísť na chuť... skúšala som ho hlavne s ryžovými rezancami, zázvorom a kuracím... no asi nič pre mňa... inak u nás je tofu teraz nové s bazalkou a chilli... to s chilli bolo fajn, ale teda u mňa top vedie lahôdkové, dávam do šalátov. inak som nové kúpila ryžové a pohánkové vločky, to je ale experiment :D pre môjho 6 mesačného synčeka. Som si povedala, že budem zdravo stravovať aj jeho a je to lepšie ako instantné kaše...

    OdpovědětVymazat
  6. Samé dobrotky :-) Tofu já miluju - kdybych se nehlídala, tak ho celé sním už při vaření :-D Já jsem nedávno poprvé vyzkoušela kokosový olej a ještě mám v záloze tahini a tofu paštiku, tak jsem zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Oooch, tak tofu je lahoda, to už je známé, jinaks dtěskými věcmi na tom jsme stejně - viz moje šťávičky a džusíky Hipp :D
    http://changelucylife.blogspot.cz/2014/04/ulovky-z-nakupu-xvi-spoustu-novinek.html

    A dokonce i krupici jsme koupily nastejno:D Já akorát ulovila clz. špaldovou, ve slevě, zítra bude kašička, mnam, moc se těším =)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som sa až teraz dostala k rýžovým a pohánkovým vločkám, rýžové mi chutili, ale tie pohánkové mi prídu také bez chuti:)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně zrovna to uzené moc nechutná, nejradši natural nebo s morskymi rasami. Jinak u me tento tyden vyzkouseny kelp nudle, muzu jen doporucit.

    OdpovědětVymazat
  10. A ešte som zabudla napísať, že som skúšala cestoviny Shirataki, neviem, čo ma to napadlo kúpiť hneď 6 balíčkov... a teraz horko ťažko som 3 zjedla a tie 3 asi vyhodím aj keď som to upravovala, dochucovala a neviem čo tak je to pre mňa fuj, fuj a ešte raz fuj... asi mám moc fajnový jazýček... a možno ma hneď na úvod odradil ten smrad tej konzervačnej látky a aj keď som to xy krát prepláchla stále mi to troška smrdelo...

    OdpovědětVymazat
  11. Ta cena za tofu je super... u nás ho mají ve zdravé výživě za dvojnásobek:-(

    Jinak nedávno jsem si ve zdravé výživě koupila kukuřičný sirup. Měla jsem radost, že jsem sehnala zase něco nového a zdravého na oslazení ovesných vloček. Jenže včera jsem se začetla do knížky "Vyhrajte boj o štíhlé tělo" od Jillian Michaels a zjistila jsem, že ona právě ten kukuřičný sirup dává na druhé místo nejhorších potravin:-( Tak teda nevím, proč něco takového prodávají ve zdravé výživě...

    OdpovědětVymazat
  12. KataS: U nás ve zdravé výživě maj úplně to samé tofu taky za dvojnásobek... tenhle jsem kupovala v Bille ... je to to samé a cenový rozdíl příšerný tedy.

    Jinak ten kukuřičný sirup podle mne můžeš v malém množství. problém je v tom, že kukuřičný sirup v Americe cpou úplně všude, proto je Jillian na něj háklivá. Je to tak se vším. V malém množství ti to neublíží... já třeba nečetla nic pochvalného ani na javorový sirup :D člověk si nevybere :))

    OdpovědětVymazat
  13. Leni: určitě ti bude všechno chutnat :))) to jsou moje top produkty :)

    OdpovědětVymazat
  14. Džusík vypadá dobře. Mrknu se po něm. :))
    Tofu mě na první ochutnání neoslovilo, tak nevím, zda ještě někdy budu mít chuť ho vyzkoušet. :D

    OdpovědětVymazat
  15. V poslední době mě z novinek v mém jídelníčku nejvíc nadchlo francouzské droždí, někdy se dá najít i jako pochoutkové. Prodává se v prodejnách se zdravou výživou, nebo také v Tescu. Není to ale droždí, přestože se tak jmenuje :-) já tomu říkám parmazán a sypu si to na těstoviny, salát, ehm, vlastně na všechno :-) přidávám to i do placek, které si dělám atd., složení to má víc než sympatické. Když si vzpomeneš, zkus, jsem zvědavá, co ty na to :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Uzené tofu jsem taky měla poprvé a zachutnalo mi :) No a kukuřičné vločky ráda střídám na snídani s ovesnými :) Celozrnnou krupici jsem ještě neměla, budu to muset napravit :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)