Aktuální foto - konec května :)

Dlouho jsem nedávala žádnou svoji fotku, tak jen takto decentně opět před zrcadlem :)) Už se pěkně začínají rýsovat nejen ruce, ale i záda... na domácí cvičení dobrý ☺ Jsem spokojená, ale přeci jen jsem zvědavá na porovnání třeba za půl roku :)

Hezký den všem :) Nikki.




25 komentářů:

  1. Krásná!! záda se ti pěkně rýsují, jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kristinka, si krasna zena. Ci budes cvicit, alebo nie...

    OdpovědětVymazat
  3. moc děkuji všem :)) bnuziugvinrrrrrccccccccccccccccccct - OD ELIŠKY POZDRAV :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi prostě dokonalá (vlastně tvoje ruce..) :D ne, dělám si srandu, jsi úžasná, celá, jdou vidět strašlivě velké pokroky :)
    Ještě jsem se chtěla zeptat, jak cvičíš se Zuzkou, jestli cvičíš s ní podle videa nebo jestli si sepíšeš cviky a cvičíš podle toho. Až docvičím program z Making the cut, chci začít cvičit její ZWOWs, ale nevím jak na to. Kdybych cvičila podle videa, tak nemám šanci jet v jejím rytmu, ale kdybych si to sepsala, tak bych asi zapomněla jak se ten cvik správně cvičí. Moc děkuji za odpověď a omlouvám se, že to není moc k tématu :)
    Claire

    OdpovědětVymazat
  5. * Myslím když cvičím A.M.R.A.P. , protože kdybych tam něco vynechala a jela dál se zuzkou, tak by to potom nebyl správný počet a neměla bych skoro co překonávat.

    OdpovědětVymazat
  6. Clai Re: děkuji za komentář :) a k té Zuzce, ono, když jsem začínala, tak jsem jela vyloženě v jejím tempu. Nepočítala čas a snažila se jet tak, jak ona. Někdy jsem byla dřív hotová třeba při sérii určitého cviky, jindy Zuzka, když jsem nestíhala, nehonila jsem se za počty, ale pokračovala se Zuzkou, klidně jsem místo 10 opakování udělala jen 7 například. Postupně jak zesílíš, tak ti bude už vyhovovat si to třeba napsat na papír. dělej klidně úpravy těch cviků, třeba udělej pár cviků podle ní a když nebudeš zvládat , ulehči si zbytek po svém a napiš do notýsku , že jsi to takto cvičila. Přiště až ten samý workout odcvičíš, uvidíš jaké zlepšení máš :)´Jinak bych nejdříve začínala těmi AMRAP, jak jsi již zmínila, abys u Time Challenge necvičila zbytečně dlouho, to pak člověka odradí. AMRAP je v tomhle skvělý :)

    Jinak kdekoli na blogu se zeptáš na cokoli o fitness, je to k tématu ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám to sluší. Dekuji za váš blog. Přiznám se,že jsem opět s cvičením přestala,mám po třech dětech morbidní obezitu a cvičení nedávám. Strašně se stydím a nenávidím,že nemám vůli a nedaří se mi vytrvat. Myslím si, že je to dáno i tím,že mám velká a zavázejici prsa -stále kojím a po posledním cvičení bolí,jak u zánětu. A taky se strašně plácám v jídle. Nevím kde zacit:-( držte mi palce,abych to zvládla a třeba se dokázala i před zrcadlem pochválit.

    OdpovědětVymazat
  8. Nikki, vypadáš skvěle! Na těch zádech a ramenou je vidět obrovský pokrok! Pořád jíš podle IF? :))

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  9. nikki, bomba, podle mě vypadáš dokonale, ale je mi jasné, že to za chvíli ještě víc vylepšíš ;o)
    mám taky dotaz mimo mísu, stává se vám někomu, že by vám po cvičení byla zima? jakože velká zima? do mě se dá vždycky po pár hodinách hrozná, chodím nabalená, v noci se klepu a přitom propotím deku, připadám si jak magor :o/
    nedá mi nereagovat na paní janu.. určitě se nemáte za co stydět, po třech dětech je málokdo jako laňka (já třeba určitě ne), začít se dá jakkoli, třebas vyházet sladkosti a čokoládky a slané brambůrky... já tak zhubla tři kila za dva týdny a dost mi to zvedlo náladu :o) držím palce, ať se zadaří, koneckonců není to jenom 'kosmetický' problém, jde tu hlavně o zdraví, taková cukrovka, vysoký tlak a ucpané cévy nejsou žádná legrace

    OdpovědětVymazat
  10. Dobře, děkuju za komentář :) nemůžu se dočkat až začnu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jana: Jani, vubec to nevzdávejte a perte se s tím. Já naprosto rozumím těm začátkům, mně už se to lehce říká, ale na začátku jsem já i ostatní na tom byli podobně. Pokud nestíháte cvičit s dětmi nebo Vám to nadváha prostě nedovolí, vůbec nic není ztraceno, protože ten hlavní nepřítel je hlavně ve stravě a jíst se musí a tudíž tu volbu zlepšit se máme s každým jídlem :)) Nebaštěte málo, mrkněte například na článek o metabolismu, je to jeden z nových článků, možná vám to dost pomůže. Mám pro vás ještě jednu dobrou zprávu - brzy začneme 50ti denní proměny lidiček, třetí ročník projektu, tak se můžete připojit a započít onen pomyslný bič nad sebou. Držím moc palce, netušíte, jak skvělé pocity a věci a nadšení na vás čeká, když ty počáteční krizovky překonáte. Je to čistě o síle v hlavičce :)) Musíte vyhrát!!! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Katherine: ano, pořád - pár dní v týdnu :) děkuji :)) ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Máš krásnou postavu a přitom se to zdá jako chvilka od porodu Elišky :)).

    OdpovědětVymazat
  14. vypadas krasne... podle fotky bych rekla, ze mas tak 50 kg ;o) jsi cela moc hezkA :o)

    OdpovědětVymazat
  15. SINAPIS ALBA: Mám to to samé a nevím, čím to může být, ale děs, v noci se potím durch mokrá a přitom mi je zima .

    OdpovědětVymazat
  16. Nikki, ty jsi koooca.Super, jsi bojovnice.A obrovska motivatorka.Diky!

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Nikki z tvých článků jsem pochopila, že bydlíš v bytovce a tak bych se tě ráda zeptala jestli nemáš problémy se sousedy. Do teď jsem bydlela v rodinném domě, takže hudba na hlas a "dupání" nebyl pro nikoho žádný problém. Pak jsem se odstěhovala do bytu a tak by mě zajímalo jak to řešíš ty? Myslíš, že na utlumení hluku postačí podložka? Měla bych dodat, že cvičím ráno než jdu do práce, nerada bych si sousedy poštvala proti sobě.. předem ti děkuji za odpověd. Tvůj blog navštěvuji neustále už od samého začátku,kdy mi zdravý životní styl vůbec nic neříkal. Teď začínám i já starat se o své tělo a s tvými články, fotky a neuvěřitelnou motivací mi to jde líp. Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ell: ahoj Ell, tak já měla problém akorát v minulém bytě, kde pod náma bydlel starej pán a kterej řekl, že to je u nás každý den jak u cikánů :D (omluva, ale tohle fakt řekl), tak jsem mu po stejné sousedce nechala vzkázat, že jako lékárník mě na tu půl hodinu denně určitě rád omluví, jelikož cvičení je přece prospěšné :D A byl klid.
    Nyní bydlím na stejnou rodinou, jako jsme my doma. Malá holčička a mladý pár, skoro-paní pode mnou také cvičí a slyší mě, já cvičím jen ráno a podle dotazů vím, že cvičím v momentě, kdy jejich malá nespí, takže jsem ráda, že se neomezujeme, jinak i já ji slyším, když cvičím, je to panelákový dům a jde tady slyšet opravdu všechno, ale na těch pár minut denně mi to prostě musí VŠICHNI odpustit. Nedělám bordel po nocích, a v 8 -9 hodin to už zase není tak hrozné (doufám). Jinak ze zkušenosti, podložka na utlumení hluku stačí, ale pokud budeš dělat nějaké cviky s prudším dopadem na podložku, ani ta to neutlumí - to bys musela mít opravdu nějakou silnou karimatku ;) měj se hezky, ať ti jde cvičení :)

    OdpovědětVymazat
  19. Niki jsi krásným vzorem a příkladem nejen pro spoustu maminek. Moc ti to slouší a ta barva nátělníku je boží! :*

    OdpovědětVymazat
  20. Nikki., díky za povzbudivá slova. Jo a zítra se vyfotím a pošlu fotky do soutěže. A sama za sebe prosím po třech dnech příjde první krize. Můžu se ozvat a poprosit o další nakopnutí? Vybrala jsem si váš plám s Jill, snad to bude stačit a k 31.7 se sebou něco udělám. Bude to můj dárek ke kulatým narozeninám.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)