neděle 13. dubna 2014

Z mého stolu (22): inspirace pro váš stůl

Mám pro vás další fotky do této sekce. Dnes jich nebude tolik co posledně, ale třeba se vám nějaké nápady pro váš stůl zalíbí a vyzkoušíte ☺ Hezký den všem ☺

Svačinka: jablečné kroužky s arašídovým máslem a chia semínky

Snídaně: rýžové vločky, lžička medu, mleté mandle, lžička arašídového másla, lesní plody mražené

Večeře: Vepřový plátek na česneku, zelenina, vejce

Snídaně: ovocný krém s mátovou čokoládou (recept)

Snídaně + svačina: Ovesné placičky (vejce, celozrnná ovesná mouka, kokosové mléko), mleté mandle, med a ovoce

Na svačinku byla druhá půlka ☺

Večeře: pohankové těstoviny, vepřové nudličky, salát polníček a hrášek

Svačina: parfait - vrstveno takto: rozmačkaný banán, lžíce kokosového mléka, lžíce sezamové pasty, lžíce strouhaného kokosu, malá hrst kešu oříšků, kiwi, hroznové víno, lžíce kokosového mléka, skořice

Odpolední svačina: kuřecí vývar s rýžovými nudlemi a masem

Snídaně: rýžové vločky, chia semínka, med, sezamová pasta a ovoce

14 komentářů:

  1. Ahoj Nikki, prosímtě, jaké a za kolik bereš arašídové máslo? :)
    Kromě amerického z Lidlu jsem nenašla žádné dobré, a docela mě to mrzí..:) Díky za radu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, dostala jsem z toho chuť na vepřové-po dlouhé době :D:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jej, jak na té druhé fotce má to máslíčko tvar srdíčka! :D :)
    Kde a za kolik prosím kupuješ ty mleté mandle?
    Užij si neděli se svými nejdražšími ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to všechno skvěle Nikki! :) Můžu se jenom zeptat - koukala jsem i na shrnutí z minulého článku (nemůžu si pomoct, vím, že jsem to už psala, ale IF ti neuvěřitelně svědčí!!) a všimla jsem si, že nejíš kuřecí maso .. Nechutná ti, nebo to má nějaký jiný speciální důvod? :)

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Míša: já mám teď momentálně z Kauflandu,ale nejlepší, co jsem kdy jedla bylo tohle http://www.biosfera.cz/arasidovy-krem-250-g-bio-sklo-i2039

    Kristýna: ani jsem si nevšimla :D Máš pravdu :D Mleté mandle mají v Kauflandu a zrovna teď někdy na ně byla i akce :) Tobě taky pěknou neděli :)

    Katherine: ahoj, moc děkuji :)) Já byla na kuřecím mase závislá, ale po porodu se něco změnilo a mně po něm nebývá moc dobře, tak jsem ho vyřadila z jídleníčku vlastně skoro úplně... nevím čím to je.. ale asi kvalitou nebo co... :(

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Nikki, prosím Tě, možná je ta otázka směšná, ale tak .. :D Já používám jen čerstvé ovoce a vždycky, když u Tebe někde vidím, že si dáváš mražené, tak to jako necháš povolit nebo to chroupeš zmrzlé?! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Drahunka: ono to není zas tak zmrzlé :) je to drobné ovoce a fakt to během chvilky povolí :))) akorít na fotce to vždy trošku zbělá, jak se to dostane na teplo to zmrzlé ovoce, tak se orosí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jablka s arasidovym máslem vypadají super, určité vyzkouším, jinak ten krém ar. z biosféry mám diky tobe a tvym typum na nakupy a díky němu sem ho začala mít rada a ujizdet na něm. Prostě tvé typy jsou k nezaplacení,

    OdpovědětVymazat
  9. Xbabina: děkuju, to potěší :) A to jejich máslo arašídové je prostě boží, uplně nej .. tedy u mě určitě :)

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj Nikki, můžeš prosím prozradit kde kupuješ ty rýžové vločky a pohankové těstoviny? kupuješ normálně v obchodě nebo si to objednáváš někde z netu?

    OdpovědětVymazat
  11. Anetko, všechno je od nás ze zdravé výživy, ale zrovna ty rýžové vločky mají i v kauflandu nebo dost možná v jakémkoli obchodě u ovesnych vloček :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Nikki, prosím v jakém poměru jsi dělala ty placičky? (vejce, mouka, kok. mléko). Díkes, Moni:)

    OdpovědětVymazat
  13. Moni, to ti nepovím, protože já to vždycky dělám od oka :( podle konzistence :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)